1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EA's Skate 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik hoop wel dat ze het gewoon nog een beetje verbeteren qua tools en een beetje meer richting een Skate 2 manier tweaken. Je moet ook de vorm van je logo kunnen aanpassen. Een Skateboard deck heeft een andere vorm dan een pet en een pet een andere dan een shirt. Dat moeten ze fixen.

    Mijn 2e probeersel is beter gelukt:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Hier zijn nog 63 vette screens te vinden van New San Van: http://www.skate.ea.com/sanVan.action
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Zolang ze het maar blijven updaten met nieuwe dingen kan het toch echt wel erg tof worden. Zolang je maar meer dan een woord kan invoeren.

    [​IMG]

    Hopelijk kan je ook dingen downloaden van andere mensen want dan wordt het echt dik. De een maakt shirts van Zoo York, de ander van Zeeman en de ander maakt tenues van voetbal clubs! _O_
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Als je zo'n graphic download van de gallery dan is het een .png plaatje. Je zou eigenlijk ook gewoon plaatjes moeten kunnen invoegen, die je al opgeslagen hebt en die dan importeren in Skate 2. Dan krijg je pas vette Zoo York shirts :D

    Waarschijnlijk wordt het een achievement dat je zoveel ratings krijgt voor je logo. Dus ik kan nu maar beter vast beginnen. Rate mijn logo :+
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  4. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Die graphic editor is best wel grappig nog. Zelf ben ik niet zo heel kunstzinnig maar kan me er wel mee vermaken. Heb tot nu toe 5 dingen gemaakt.:+

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waar blijft een XBW Crew logo? ;)
     
  6. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nu ook een paar dingen, wil ze best laten zien... maar wanneer ik aan mijn 2de creatie begint, opsla, verwijderd hij de vorige creatie :confused:. meer mensen last van?

    edit:
    1 van mijn creaties. simpel om even te kijke hoe het een beetje werkt. later komen er wel meer :)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  7. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat heeft die bij mij alleen bij mijn eerste graphic gedaan. Kies je wel steeds een nieuw slot om je graphic in te maken? En als je je graphic opslaat in de gallery moet je ook wel een ander slot kiezen en niet over de oude heen saven.
     
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, doe ik niet. Eerst had ik een creatie gemaakt in slot 1. Daarna een creatie in Slot 2, en nadat ik m opsloeg was mijn creatie uit slot 1 verwijderd.. vaag gedoe

    edit:
    mmh, nu slaat die wel normaal op, ach ja, de creaties die ik had gemaakt had ik toch geupload naar me gallery, dus ik heb ze inprincipe nog wel.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb weer een nieuwe gemaakt:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Hoe krijgen jullie zo'n doorzichtige achtergrond?
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  10. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    @ Dusky
    Voor een doorzichtige achtergrond moet je geen achtergrondkleur kiezen.;)

    Ik had dus precies hetzelfde. Mijn eerste creatie is ook helemaal weg nu. Erg raar maar zoiets was wel te verwachten van EA.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wat ik me afvroeg aangezien je fingerflips kan doen: Zou je ook rodney mullen style je board kunnen vastpakken terwijl je rijdt en dan een fingerflip doen? Dat zou wel vet zijn.
     
  12. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Daar is volgens mij nog niets over bekend maar dat zou zeker wel tof zijn. Ik vond sinds tony hawk 2 rodney mullen al zeer tof.
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Inderdaad. Heb dan ook heel vaak met vrienden naar onderstaande filmpje zitten kijken. Globe's Opinion (film) ook heel vaak gezien, echt een toffe skate film_O_

    [yt]PcbCCFb0zXI[/yt]
     
  14. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Dingen zoals hierboven probeerde ik ook altijd in skate 1. Hopelijk is dat nu nog iets meer mogelijk in skate 2 ook al kan je qua flatland tricks alleen nog maar manual dus zal dat wel moeilijk worden. Als Skate 2 uit is toch maar weer eens proberen om een leuk flatland filmpje te maken.:cool:
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik moet zeggen dat ik die flatland tricks van Rodney Mullen wel vet vind om ff te kijken zo van 'wow dat hij dat kan', maar daarna ook niet meer. Je ziet hem nooit iets anders doen dan flatland tricks. Ik moet zeggen dat ik het gewone street skateboarden dan vetter vind.
     
  16. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    De intro video van skate 2 is online verschenen.
    Ik moet wel zeggen dat ik de intro video van skate 1 leuker vond maar dat neemt niet weg dat deze ook wel grappig is.

    Het is wel een flinke spoiler dus niet kijken als je niet wilt!

    Edit: om een of andere reden werkt het filmpje niet als ik de code tussen gt tags plaats dus dan maar de hele link. Werkt dit niet bij user posted clips van gametrailers?

    http://www.gametrailers.com/player/usermovies/297016.html
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2008
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Video doet het niet, zie hem ook niet op GT staan. :'-(
    / Nu wel :D
     
  18. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Omg wat ben jij snel.8)
    Ik dacht dat het misschien aan de instelling van de computers hier op school lag aangezien ze wel meer blokkeren en kut laten doen. Als niemand anders hem voor me goed maakt zal ik thuis nog wel even kijken.
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    [gt]297016[/gt]
     
  20. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik begin weer langzaam maar zeker geintresseerd te raken in een vervolg op Skate. Ben blij dat hij komt na de drukke gamemaanden zodat ik er weer goed mijn tijd voor kan nemen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina