1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar is dat dan zo vreemd dat er een kras op je disc komt als je het apparaat verplaatst tijdens het afspelen?
    Lijkt me logisch dat je de 360 of wat voor apparaat het ook is eerst uitzet. Anders is het gewoon je eigen schuld als er krassen op komen.
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat is niet vreemd, maar het is wel vreemd dat er krasssen op je cd's komen als je de 360 niet aanraakt :+.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, dat wel, maar in je berichtje gaat het over krassen als je de 360 beweegt.

    Dat lijkt me dus nogal logisch. :+

    Krassen als je niks doet mag natuurlijk nooit.
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Oh, daar heb ik over gelezen :+. Maar nu ik er over nadenk, in principe mag je bv. een cd speler verplaatsen als hij aan het spelen is. Het enigste waarvoor je moet opletten is dat hij recht blijft, daarom dat er wordt gezegd (en ook gedaan) om de cd speler niet te bewegen als hij speelt.
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat ik wel weet is dat mijn gewone X Box toen wel de CD's bekraste,maar dat was heel lichtelijk maar verder geen problemen met de games verder te spelen.
    Met de 360 heb ik geen last ervan,hoewel er beweert werd dat er een verschil was met het verticaal plaatsen van de 360.
     
  6. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Hihihi die reactie van MrX dan ook... Netjes gedaan daar! Hadden jullie zo'n situatie zelf ook voorspelt? En gaat dit voortzetten denken jullie?
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Bron: Tweakers

    En daar gaan we weer.... amper 15 seconden beeldmateriaal en ze smijten alweer met 1080p geblaat. GTA IV kan ik ook op 1080p uitsturen, maar intern is het verre van 'echt' 1080p. :x
     
  8. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    De PS3 heeft ook betere graphics.

    Gears of War 2 komt lang niet in de buurt van Killzone 2. :+
     
  9. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Kan niet helemaal uit je post opmaken of het sarcasme ofzo is, maar laat ik dan maar even zeggen dat je er niets over kan zeggen zo lang de game nog niet uit is.
     
  10. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ergens vind ik het wel een beetje zielig voor Sony (en voor mezelf)

    Het lijkt echt wel alsof ze heel lang hebben gedacht "We are king, we can do anything"..........terwijl zowel MS als Nintendo gewoon over ze heen zijn gewalsd.

    Verleden jaar overgestapt van 360 naar PS3, was toen ook overtuigd dat 2008 het PS3 jaar zou worden.............maar nee hoor.

    Fanboys roepen nu dat 2009 het jaar v.d. PS3 wordt.................naar het is eigenlijk al een beetje te laat.

    Verkopen vallen tegen, ontwikkelaars lopen weg en de concurenten triomferen.

    Ik ben nog steeds blij met m'n PS3, heb een aantal leuke games..........................Maar de verwachtingen waren ZO hoog
     
  11. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb zo'n 30 uur in de Killzone 2 beta zitten, en die is al mooier dan de retail van Gears 2.

    Dus ja ik kan er wel wat over zeggen :)

    Verder vind ik Uncharted en Wipeout HD ( 60 fps, 1080p) ook al mooier dan wat er op de 360 te vinden is.

    Dat is meteen 1 van de weinige pluspunten wat de PS3 heeft ten opzichte van de 360 maar toch.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gave screens van Uncharted 2!

    Ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat 2008 het jaar van de ps3 zou worden, valt dat even vies tegen. Ik durf over 2009 al helemaal niks meer te zeggen. Als 2009 de 360 het weer wint van de ps3 boeien de jaren daarna eigenlijk al niet meer omdat we dan alweer richting de volgende gen gaan.

    Ben blij dat ik weer beide consoles heb :)
     
  14. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    ik denkt toch egt dat volgend jaar meer games voor de ps3 gaan uitkomen dan voor de 360 puur en alleen omdat ik nog niet echt een exclusieve heb gehoord(op halo na)
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had ze al gepost.;)

    Maar ik hoop echt dat het zo eruit komt te zien. Q3 2009 staat die toch voor gepland?
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Toch zijn er in 2009 exclusives voor de 360 as well:

    - Ninja Blade
    - Race Pro
    - Alan Wake
    - Star Ocean 4
    - Velvet Assassin

    ... hopelijk ziet Project Offset ook het licht dan. Maar er zal op de E3 nog genoeg bekend worden gemaakt, daar ben ik zeker van! :)
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wel grappig:

    Netjes!
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2008
  18. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan alles op 1080p instellen. Maar dan krijg ik het beeld 2x. Daarom doe ik altijd 1080i
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, ik denk dat MS een paar grote exclusives nog lekker achter gesloten deuren houdt. Aankondigingen gebeuren op een groot event (E3?) en de release dates staan dan al vast voor dat jaar. Zou mooi zijn ;)
     
  20. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    HMMMMM. Interessant!

    http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3171902
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina