1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan nog erger. Ik was ook niet thuis en kreeg dit en geen briefje in de bus:
    DE ONTVANGER VROEG VASTHOUDING AAN VOOR EEN TOEKOMSTIGE AFLEVERDATUM. UPS POOGT AF TE LEVEREN OP GEVRAAGDE DATUM

    Ik weet van niks! Ik gebeld met UPS. Afleveradres op werkadres gezet voor dinsdag. Maar, ik hoorde opeens dat ik ook niet op werkadres ben vandaag. Dus ik weer bellen om te veranderen. Krijg ik opeens te horen dat het adres helemaal niet gewijzigd mag worden van MS. En dat het nu aan de chauffeur ligt of hij dat weet en of hij het op mijn werk of thuis afleverd. Hoe kan ik op 2 plaatsen tegelijk zijn !! :mad:
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Een kloon maken en dan je kloon op je werk zetten :b:
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    AFGELEVERD \o/ Kan ik morgen weer aan de slag :D
     
  4. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebbes, afgeleverd op mijn werk :)
     
  5. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
  6. s2k

    s2k Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ook een ring of death en afgelopen woensdag was e opgehaaldorgen dus een week nff chten nog kijken of het een nieuwe wordt of dezelfd
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij is vorige week opgehaald dus dan kan je hem deze week al verwachten.
    Het ligt eraan of je nieuwe krijgt want als je je xbox van de release is dan heb je een grote kans dat je een nieuwe krijgt.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2008
  8. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Me label heb ik binnen. Morgen maar even op de bus doen en bidden dat hij binnen 2 weken terug komt :).
     
  9. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne wordt normaal gezien morgen thuis afgeleverd, zo vermeld de ups site toch :)
    Als dat klopt betekent het dat hij juist 1 week en en 1 dag is weggeweest, mooie service dus.
     
  10. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier heb ik even een vraag over. Ik heb m'n Xbox ruim 2 jaar gekocht (MFR date 2006/07/05), en vandaag kreeg ik voor het eerst een RRoD. Best vervelend natuurlijk, zo voor de vakantie, maar oke.

    Gebeld met de klantenservice, allemaal netjes gegevens doorgegeven en alles. Maar die man aan de andere kant zei me dat ik binnen 15 werkdagen m'n eigen Xbox terug zou krijgen, gerepareerd enzo. Nu vroeg ik me af hoe dat nu zit. Want ik kan me herinneren dat eerst de policy was dat je een gefurbished machine terug kreeg, maar nu krijg je dus gewoon je eigen terug?

    Wel jammer, want ik hoopte eigenlijk op een nieuwe(re) met HDMI poort :9.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je er een opstuurt waar geen HDMI opzit dan krijg je er ook nooit een waar er het wel een opzit.

    Mijn xbox was van de release en ik heb een xbox terug gekregen van 18-10-08, dus redelijk nieuw.
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Het klopt toch dat er ook falcon setjes zijn die geen HDMI hebben? Zou best genaaid zijn anders, dat wanneer je je oude xbox terugstuurd dat je zowiezo dus ook weer een xenon terug krijgt, die dus een grote kans heeft om weer stuk te gaan.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat weet ik niet, sorry.
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Maakt niet uit hoor, meende dat ik het laatst ergens las, en dat zou best lullig zijn lijkt me zo :+
     
  15. s2k

    s2k Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ff net gekeken en staat.

    Apparaat verzonden naar de klant - Je console is gerepareerd of vervangen. We sturen de console naar je terug.

    dus de stap 4


    \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/
     
  16. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox ontvangen, hij was 1 weekje en 1 dag weg. Top service met 1 maand gratis xbox live :D
     
  17. Tim90

    Tim90 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox net terugontvangen gelukkig en hij was pas vanaf vrijdag weg, echt een nette tijd en uiteraard ook met het maandje gold erbij :)
     
  18. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ineens geen beeld meer. Gisteren nog wel. Geluid doet het ook gewoon.

    Zelfde probleem als ik SCART probeer.

    Geen rode lampjes.

    Misschien heeft mijn Xbox stiekem zichzelf op 1080p gezet ofzo?
     
  19. s2k

    s2k Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0

    Zo zo netjes

    ik was em vandaag precies een week hoop dan morgne hem te hebben met maand free xlive
     
  20. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me label binnen en uitgeprint. Ook dat a4tje voor ontvangsbewijs. Krabbeltje onder dat label gezet. Kan ik nu gewoon UPS bellen ben ik dan klaar? Of moet ik nog wat uitprinten/doen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina