Xbox 360 met harddisk...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door rellikagem, 17 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rellikagem

rellikagem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

ik zou aan de kerstman een xbox 360 vragen (de arcade).
    Zoals ik al weet zit er geen harddisk bij, geen probleem kan ik later bijkopen.
    Maar nu mijn vraag, is het ook mogelijk om gewoon een external harddisk (of eventueel usb stick's)
    voor pc's aan te sluiten aan de xbox 360 en die gebruiken zoals de xbox harddisk?

Alvast bedankt

De xbox komt toch, maar als ik voor 120euries een 500gig+ kan aanschaffen ipv de xbox 120gig, dan is de keuze vlug gemaakt.

Groetjes

Rellik

Laatst bewerkt: 17 dec 2008
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Welkom op het forum.

Nee dat is niet mogelijk het enige wat je er op kan zetten is dan video en foto's dus geen saves.

Persoonslijk zal ik gelijk voor een xbox gaan met hardeschijf want als je ze later los koopt dan ben je altjd duurder uit. :)

Voor verdere vragen kan je hier terecht.

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=121508

3. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je kan usb sticks en een externe hdd gebruiken, maar niet om data van de 360 op te slaan, wel voor muziek etc.

4. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    waarom moet je je nou perse hier registreren om alleen deze vraag te stellen? als je een beetje zoekt met google kom je daar zo achter.

maaar ja, hier is je antwoord:
    Nee, dat gaat niet. Je kan alleen een externe HDD of USb stick gebruiken om er direct vanaf films of muziek af te spelen. voor de rest (downloaden, saven etc.) heb je (helaas) een officiele hdd nodig voor de xbox 360.

5. rellikagem

rellikagem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt ierdereen!
    Zal voor de xbox 360 pro gaan.

Heb me niet enkel voor deze vraag alleen geregistreerd, heb me altijd met pc's beziggehouden, nu heb ik intresse in xbox 360's.
    Dit zal niet mijn eerst en laatste bericht hier zijn. Sorry als dit je stoort!

Met vriendelijke groeten

Timmy

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hey Timmy,
    Wees slim en haal meteen een Pro of Elite; bespaart je uiteindelijk nog geld ook :b:

Welkom op het forum!!

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Gefeliciteerd met jouw eerste slotje ;)

Gebruik voor A.U.B eerst de zoekfunctie en kijk de verschillende threads rustig door.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina