FIFA 09 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1989

1989 Keeping it real

Leuk Bevonden:
    0
    2 vragen

- Ik hoor dat laatste tijd dat als iemand een potje rond 90min stopzet, dat je dan geen punten krijgt. Klopt dit? Want ik heb zojuist gewonnen 2x gewonnen met grote getallen en hy stopte ronde 90 minuut.
    - Aangezien ik en mijn broertje FIFA 09 ranked spelen sta ik op de lkkr op 130 win 140 loss. Kan ik geen nieuwe EA account maken en weer opnieuw beginnen?

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik speelde managermode, ik stond op legendary met Tottenham Hotspur 3-1 voor tegen Bolton Wanderers, krijgen ze een corner en de keeper ging mee, mijn speler kopte mis en de keeper scoorde met een schot8)
    Wel grappig om dat meegemaakt te hebben.

Maar ik won dus met 3-2:cool:

De nieuwe adidas live season update is wel extreem.

Engeland heeft nog maar 1 team met 5 sterren. Man Utd
    Fiorentina is 5 sterren en dus beter dan Chelsea, Arsenal en Liverpool
    Juventus is 5 sterren
    Hoffenheim is nog steeds 3 sterren..

Gomes is 88 ofzo
    Kut Ronaldo is weer 94 echt mogolen bij EA, wat deed ronaldo goed tegen Tottenham? NIKS
    Laat hem aub zijn been breken ofzo ik wordt hier echt pissig van!

Cassilas is 96:)

Laatst bewerkt: 17 dec 2008
  3. jongetje

jongetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en hoe is barca nu na die live update?

4. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier hoe je haperingen kan voorkomen? Ik speel tegen een vriend online, maar hij heeft hele erge hapering. Ligt dit aan zijn internet of is dit te verhelpen.

5. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gvd net 2 keer op rij verloren met penalty's terwijl ik veel beter was, schiet zo ook niet op.

6. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tjek ergens 6 pagina's terug mijn bericht. Dat werkt wel goed..

7. Nethris

Nethris Guest

Ik stond 500e maar heb 2x achter elkaar verloren van de nummer 1200.
    (Speel, revanche)

Nu sta ik dus 811.
    =(

8. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Net gewoon 5! op rij verloren. Allemaal met maar 1 doelpunt verschil 2-1, 3-2, 1-0, 4-3 en nog een keer 2-1. Echt verschrikkelijk om gelijk te zijn aan de tegenstander maar toch nog te verliezen elke keer weer.

Eerste 2x met Juve, daarna met Villa 2x en een keer met Roma. Roma is ook wel een erg lekker team trouwens, ik denk dat ik daar wat vaker mee ga spelen, samen met Juve :) (zonder adidas update)

9. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Welke tricks gebruiken jullie om een tegenstander te passeren en hoe te timen? Vaak ben ik of te vroeg of te laat als ik bijvorbeeld heel-to-heel toepas. Ik vind het echt bruut als je een tegenstander dolt xD omdat het zo moeilijk is geeft het wel een goed gevoel wanneer het eindelijk een keer lukt!

Rabona voorzet *)

10. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren verloren tegen Aston villa wat is dat voor een super ploeg als die in Engeland echt zo spelen worden ze los kampioen.In de lucht niet te kloppen en die spits is even snel als Ronaldo

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik eigenlijk alleen de schaar. Onder en dan boven met de rechter analogestick en dan een kant kiezen waar je op wil gaan met de linkerthumbstick. Had daar eerst de keeper mee omspeeld, lekker want dat is best moeilijk in FIFA (Bij PES2008 was dat vrij simpel). Ben wel benieuwd welke tricks er nog meer zijn om je mannetje te passeren.

Laatst bewerkt: 18 dec 2008
  12. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Genoeg!
    Standard skills tutorial
    Advanced skills tutorial

veel plezier *)

Ik vind overigens de schaar best wel moeilijk om te maken omdat je best wel druk bezig bent met je rechter thumbstick. Doe je hem 1x, 2x of nog vaker achter elkaar? Ziet er wel altijd dope uit als hij lukt! Hocus pocus is ook geweldig :D

Nogmaals succes

13. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    makkelijkst blijft het kappen of de versnelling op goede moment zetten om mensen voorbij te gaan. Maar soms gebruik ik tricks, dat je zeg maar een rondje omjezelf heendraait met de bal, weetniet hoe die heet, maar die is zeker wel handig. Of met de tegestander spelen, moet je LT ingedrukt houden, stil staan en dan met je rechterstick heen en weer gaan, dan trek je de bal terug etc. Die schaar vind ik niet zo handig, want je gaat stilstaan en dan links of rechts, je houd er geen vaart in.. Maar zitten wel lekkere tricks bij. Akka'tje enzo (A)

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    vind het alleen vervelend dat je eerst een knopje moet indrukken voordat je uberhaupt die stick kan gebruiken, was veel beter geweest als die stick sowieso tricks waren geweest zonder dat je dat knopje hoeft in te drukken.

15. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Errr, nee.

16. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    agja valt wel mee, nu gebruik je m als je tricks wil doen, en zon irritante knop vind k t niet. Maar dan had je minder dingen gekund, omdat die stick zonder die knop ingedrukt te houden ook dingen kan. Versnelling enzo.

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik speelde tegen een kerel, hij was steeds door de headset aan het praten maar ik zat in een party.

Ik stond 4-1 voor met Aston Villa tegen zijn Barca en ik ging uit de chat.
    Hoor ik hem zeuren dat ik een cheater en glitcher ben.
    Vraag ik waarom, zegt hij: omdat Barcelona de beste verdediging van het spel heeft, en ik dus nooit van me leven 4 goals kan tegen krijgen.
    Echt mooi, hij meende het ook gewoon8)

Ik zei dat hij n00b was maar hij was nummer 60 van de wereld en moest dus janken omdat Barca's verdediging niet uit robots bestond:+

18. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, zal ik deze halen?

Ff kijken hoe duur hij overal is...

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Als je van games houdt kan je hem halen,
    Als je van sport games houdt moet je hen halen,
    Als je van voetbal games houdt moet je hem natuurlijk halen.

20. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GVD, net 0-0 tegen een andere nederlander.... verlenging... wordt ik opeens gedisconnect van live :confused: terwijl ik hem eigenlijk helemaal wegspeelde. Weer punten in mindering...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina