Prince of Persia

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 15 jan 2008.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik zat gister ook even op die website te kijken. Toen was het spel gewoon 56 euro. Maar bij het Mega savings gedeelte stond die wel voor 25. Gelijk besteld natuurlijk, want dat is geen geld voor een gloednieuw spel. Volgens mij was ik net op tijd met bestellen, want nu zie ik hem er niet meer tussen staan op play. Meestal moet je wel zo'n 10 dagen wachten totdat het spel wordt bezorgd, maar dat is geen punt. Een spel waarin je niet dood kunt gaan, perfect voor mij. Heb altijd een hekel als ik dingen opnieuw moet doen met de steeds bijbehorende laadschermen. Misschien wordt het spel daarom wel makkelijk, maar ik heb liever te makkelijke spellen dan te moeilijke. Dan speel ik het spel tenminste uit ;)
     
  2. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wachten vind ik niet erg :9. Maar ik hoorde gister dat die actie alleen voor de playstation 3 was. Maar als je als zoekterm ''prince of persia'' invulde zag je m ook voor de 360 staan voor 25 euro. Ach ja, ik moet nog van die vriend horen of het goed gegaan is.
    en over dat doodgaan, ik vind wel eens een keer wat anders. Opzich wel relaxt gedaan.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb hulp nodig, kom niet verder!

    In dat 3e wereldje bij die tuinen. Moet je dat water laten overstromen, moet je al die ronde gaten draaien. Maar het lukt me niet, ik zie het niet. Te moeilijk!!!! :+
     
  4. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, je hoeft ze niet allemaal vol te laten stromen het is gewoon dat je via een paar tuintjes de verste bak moet laten volstromen als je vanaf het begin kijkt,is gewoon een kwestie van inzicht hebben
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2008
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Prince of Persia
    930 van 1000 [​IMG]
    48 van 50 prestaties

    [​IMG]
    Speed Demon 10 [​IMG]
    Congratulations, you finished the game in under 12 hours.

    [​IMG]
    Be gentle with her 100 [​IMG]
    Congratulations, you have been kind to Elika.

    Nog 2 achievements en dan heb ik PoP op 1000/1000. \o/
    Die 14 hit combo gaat 100% zeker lukken. Dat ik die nog niet heb ligt gewoon aan mezelf. 8)
    Die andere...tsja...Dat wordt ff doorzetten.

    Lijst met combo's printen en stuk voor stuk afstrepen wat ik al heb gehad.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Linkje? Kan het niet vinden
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als je gewoon op de mainpage van play klikt op Games, dan valt het Mega Savings gedeelte al niet te missen. Het wordt duidelijk aangegeven. Maar Prince of Persia staat er niet meer tussen hoor. Maar er zijn nog wel meer spellen te vinden voor een mooi prijsje.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Jezus, wordt helemaal gek van die eindbaas. :mad:

    Uitgespeeld:
    Wat een cliffhanger zeg, pff. Wat is er nou precies gebeurt, ik heb Elika weer laten leven maar nu is die gast ook weer vrij he. Game was wel echt fantastisch! _O_

    Kom maar op met deel 2, en dan even die homo afmaken en dan moeten ze samen trouwen :lol:
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2008
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat was dan met die eindbaas wat zo moeilijk was? Ik had er iig geen moeite mee.

    Jij nu pas uitgespeeld, ik heb nu 1000/1000 en al bijna voor de 3e keer uitgespeeld. 8)
    5e van NL.
     
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nu las ik op de site van de PU de review,en degeen vond de game te lang.
    Eindelijk een game die langer duurt,en dan is het weer niet goed.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Te lang? Ik was teleurgesteld toen het afgelopen was. :eek:
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik wist niet dat je op die platen moest staan als die shit naar boven kwam.

    Heb er meer dan 12 uur over gedaan. Van mij mocht het langer, ik hoop dat ze bij Ubisoft al aan deel 2 werken, moet ik hebben. Misschien voor sommige wat herhalend ( Heb ik geen last van, Assassin's Creed vond ik ook niet herhalend ) maar een geweldige game. Als je zin hebt in een adventure moet je hem kopen imo.
     
  14. xX Jp NL Xx

    xX Jp NL Xx Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Vindt het ook een erg goed spel.Ben nog niet eens zo ver,helaas kan je niet dood,klinkt raar maar dat mis je wel een beetje.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    En dat vond ik juist niet. Liever dit dan weer een laadscherm krijgen want je zal ongetwijfeld in deze game heel veel dood gaan. Ook haalt het totaal niet de spanning eruit, je wordt terug gezet op het stuk dat je voor het laatst de grond aanraakte, en soms is dat best een groot stuk. Vandaag heel wat staan schelden omdat het me een paar keer niet lukte en ik een stuk terug moest.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niet dat ik het binnenkort weer ga spelen (2,5 keer is voorlopig voldoende) maar hoe unlock je eigenlijk de laatste 2 skins?
    1 voor de Prince en 1 voor Elika.
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zoals hij zei, de promotie is gedaan. Die promotie (dat hij €25 was) was enkel geldig op de maandag. Maar nu vind je hem voor €35 (of de PS3 versie):).
     
  18. Freakshock88NL

    Freakshock88NL Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net begonnen aan het spel, maar ik kan me wel indenken dat iemand het spel te lang vind want ik vind het nu al vrij repetitief worden, al geniet ik wel heel erg van de omgevingen, die zijn echt dik nice :D
     
  19. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook al een tijdje en ben redelijk ver... maar zo denderend vind ik dit spel niet het is gewoon bout te noemen. het tergende domme verhaal dat zo onnozel is als de gemiddelde triangel vituoos van de josti band. de verschrikkelijke eentonige omgevingen. de domme repetitieve gameplay. beetje dom springen. en het verrotste is nog wel om de spelduur nog langer en de gameplay nog slechter te maken, hebben ze ervoor gekozen om orbs te laten verzamelen als je het land licht hebt gemaakt.. BAH jippie nou nog een keer dat boutlevel bezoeken. BAH!
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Verkopen die hap zou ik zeggen...
     

Deel Deze Pagina