1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Oops, dubbelpost
     
  2. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom kan ik geen foto's meer maken? elke keer als ik op b druk, zegt hij dat me storage device full is, terwijl ik nog harstikke veel ruimte heb op m'n 360.
     
  3. RecklessL1fe

    RecklessL1fe Gamer in heart

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik ook weleens gehad. Nu geen last meer van, maar vraag mij niet hoe ik het gedaan heb, want ik weet het zelf namelijk ook niet.
    Btw. nog mensen die vandaag Public matches willen doen?
     
  4. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je geen Memory Stick? Misschien heb je die als eerste keuze of gebruikt?
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    nopes
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Misschien ka je maar een bepaald aantal foto's tegelijk opgeslagen hebben.
    Probeer eens wat oude foto's te verwijderen?
     
  7. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ook al geprobeerd, er staan maar een stuk of 6 foto's in mijn war journal. ik heb nog 7 gig over op me harde schijf. Dus ik heb geen flauw idee waar het aan ligt.
     
  8. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook soms. Soms zegt ie dat mijn geheugen vol is, en daarna kan ik weer gewoon foto's maken.
     
  9. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopleijk zorgt de komende update ervoor dat je weer blindfire kunt schieten met je shotty zonder dat je kogels als waterdruppels uit je gun druppelen. Daarnaast de overpowered chainsaw downgrade, smokenades downgrade + glitches verhelpen (zoals shieldglitch, unvisibleglitch, nobulletsglitch enz)
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    wat klaagt iedereen over de shotgun?

    Die is goed zoals hij is. Als je de chainsaw downgrade wat ze hopelijk wel doen wordt de shotgun automatisch sterker.

    En wat bedoel je met als water uit je gun druppelen? Minder bereik? Want druppelen is wat anders dan sproeien zoals het bij deel 1 is. Daar komt het meer aan op er naartoe duiken schieten en met spread iemand raken
     
  11. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    ik ga dit spel alleen nog spelen als er een goeie update voor komt.
    ik weet nog dat gears 1 er niet beter op werd.
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo dus... Net eens Gears 1 erin gedaan om met maten wat playermatches neer te zetten.

    Wat me gelijk opvalt:
    - Damn die camera wiebelt veel!
    - Veel donkerder!

    Maar vooral:

    Wat een heerlijke snelheid!
    Schieten gaat fakkin snel, kogels komen aan (!!) shotguns gaan mooie blindfires..

    Helaas wel die glitches..

    Gears 2 is een verbetering kwa graphics, dat is zeker. Mijn conclusie: Fock Gears allebei tot er misschien een verbeterde Gears 3 uitkomt. Deze koop ik zeker weten NIET voordat ik zeker weet dat ze hem weer normaal hebben gemaakt, best of both 1 & 2 zullen we maar zeggen.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Speelde de game van de week ook, viel me op dat alles veel donkerder was. Speelt wel stroef vergeleken met GoW2, GoW2 is in alles beter behalve dat hele matchmaking, maps en zaag, die is overpowered voor de rest niks mis mee.
     
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet de snelheid. Geen wallbounce's etc. En kogels komen vaak niet aan (hipfire schiet je de grond in..)
     
  15. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0

    zucht...
    volgens mij is er een menu bij Gears of war 2... In dat menu staat 'Options' en oja daar staan de Graphic Options! En om het nog helemaal mooi te maken kan je 'Brightness' instellen.

    Mensen wat een feest!
     
  16. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ja indd, het enige wat ik jammer vind is dat ik mensen veel lastiger neer krijg met de lancer(schieten niet zaag) dan in deel 1. Ik weet niet of ie nou minder dmg doet of dat het door het leveldesign komt waardoor er vaak teveel cover is ofzo maar ik down mensen iig veel minder dan in deel 1. Dus ik zie mezelf genoodzaakt vaak de zaag te gebruiken:p Al met al speelt het lekker, maar ik hoop dat de lancer weer sterker word met een update ofzo.(Hoevaak downed uberhaupt iemand nog iemand met de lancer, ik ziet bijna alleen powerweapon kills, chainsaw kills en shotgun kills.)
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Volgens mij heeft ie t over Gears 1.
    :+
     
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, volgens mij zijn er altijd kutlui die gaan zeiken op quotes voordat ze ze gelezen hebben.
     
  19. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Je doelt op dat Gears 1 veel donkerder is. Was één van de eerste dingen die jou opviel...

    Dan bedoel je toch eigenlijk donkerder dan Gears 2?
    En dat kan je toch instellen??!

    Of heb ik het nou helemaal mis..
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    het gaat om de kleuren en setting.

    voorbeeld:

    een level in het bos bij dag of een jungle level is kleurrijker dan een fabriek of lava landschap met aswolken.

    ook al stel je de brightness bij
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina