Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Screechingrick

Screechingrick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FRANKFURT,
    DE 18/12/2008 8:40 RETOUR NAAR ZENDER
    HERNE-BOERNIG,
    DE 17/12/2008 23:37 AANKOMSTSCAN
    UTRECHT,
    NL 17/12/2008 21:00 VERTREKSCAN
    17/12/2008 20:29 HERKOMSTSCAN
    17/12/2008 13:45 AFHAALSCAN

DE 13/12/2008 5:12 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Nu al retour naar zender staat er terwijl die gister pas is opgehaald. Iemand een idee wat dat inhoud?

Laatst bewerkt: 18 dec 2008
  2. s2k

s2k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen idee

weet wel dat vandaag 1 week en een dag is en dan hoop ik echt morgen hem binnen te hebben

3. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net gebeld voor mijn beeldprobleem en die gast beweerde dat ik nog binnen de garantie zat. Ik heb mijn Xbox 2,5 jaar en heb dus eigenlijk alleen garantie voor RROD. Ik heb het echter zelfs nog nagevraagd en hij zei dat hij op zijn scherm zag dat het binnen de garantie zat.

Nou hoop ik maar dat ik niet achteraf alsnog een rekening krijg van €100, want dan koop ik net zo lief NU een Xbox Arcade.

Wanneer moet je die reparatie van Xbox'en meestal betalen? Iemand ervaring mee? Is dat aan de deur als de UPS koerier hem komt afleveren of via acceptgiro?

4. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Als er gezegd is dat je nog garantie hebt, waarom moet je dit dan weten? Ze kunnen moeilijk zeggen dat je garantie hebt en als je hem opstuurt nog een leuke rekening krijgt.

5. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er op Xbox.com staat dat mijn standaardgarantie is verlopen. En dit was geen gevalletje Ring of Death.

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Doe eens op je controller RT+Y ingedrukt houden zodra je je Xbox360 aanzet en dan net zolang ingedrukt houden tot je beeld krijgt? Oké, langer dan 30s hoeft het echt niet :+

7. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Die tip had ik ook al ergens gelezen. Mijn Xbox restartte wel, maar zonder succes.

Ik stuur hem nu wel gewoon op. Als ik alsnog een rekening krijg na de reparatie weiger ik die te betalen, aangezien mij is gezegd dat ik binnen de garantie val.

8. lookslikeyou

lookslikeyou Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net ook e RROD gekregen :mad: Net voor de vakantie, bah! Morgen maar even bellen dan. Heb er nu wel 1 met een HDMI poort, dus wil er wel zowiezo 1 terug
    met een HDMI poort. Baal er echt flink van :p

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan krijg je er een terug met een HDMI poort dat is zeker.

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Had ik ook, maar duurt nog wel een paar dagen. Met wat geluk heb je hem voor kerst.

11. Screechingrick

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt voor je reactie. Ik hoop ook voor kerst, kan niet zonder:)

12. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn wordt tussen nu en 6 uur opgehaald. Hopelijk heb ik hem over 1 week terug wanneer ik terug ben van vakantie. :)

Edit: Hij is om 16:00 opgehaald. :D

Laatst bewerkt: 19 dec 2008
  13. s2k

s2k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is ent bezorgt
    heb een nieuwe console gekregen en idd xlive

14. Screechingrick

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt m echt niet over een week terug. De periode tussen kerst en oud en nieuw werken ze echt niet...

15. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

sinds 2 maanden heb ik gemerkt dat mn 360 af en toe begon vast te lopen, ik dacht dat het aan Saints row 2 en midnight club lag. Maar hij deed het ook bij Endwar en steeds meer en meer. Nu heb ik mirrors edge en kan ik geen 10 minuten meer spelen zonder vastloper.

Dit heb ik al geprobeerd:

Cache meerdere keren gecleard
    Met of zonder xbox-live (draadloze usb, ik las dat deze bij sommige members voor vastlopers zirgde)
    Spel op HD installeren/van cd spelen

niets verandert!

Zie ik nog iets over het hoofd? Als ik xbox-support moet bellen kost het me geld want mn garantie is verlopen. Wil dus eerst alle mogelijkheden weten..

Dank bij voorbaat.

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch even bellen.. zij kunnen je wel helpen met een paar standaard dingetjes die je kunt proberen, wel bellen tussen 9:00 en 18:00 en door de week anders is de kans groot dat je iemand belt die geen idee waar hij/zij het over heeft.

En wat betreft garantie ook even proberen.. is de garantie net verlopen willen ze je soms wel eens matsen.

17. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De zender.. hmm, is dat in dit geval niet de fabriek in duitsland?
    Ik heb dit nu 9 keer meegemaakt en krijg ook steeds hetzelfde, retour naar zender.. maar bij mij stuurden zij de doos meestal op naar mij, wat hun de zender maakt dus.

18. Screechingrick

Leuk Bevonden:
    0
    De gehele vakantie zonder xbox, dat word echt kut... Tenzij ze hem uiterlijk woensdag klaar hebben want die luie donders werken natuurlijk niet tussen kerst en de jaarwisseling.

19. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ja mijne wordt wrs maandag opgehaalt want morgen zal ik mijn stickers hebben en moet ik even een afspraak regelen, en wrm zouden die van het repair center niet werken tussen kerst en nieuwjaar ?:confused:

20. Screechingrick

Leuk Bevonden:
    0
    omdat de meeste bedrijven niet werken tussen kerst en oud & nieuw

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina