de slechte verbinding onstaan door het kromtrekken van je mobo, en dat ontstaat door oververhitting, dus betere fans hebben wel degelijk nut!
Een aantal van mijn projecten, en er zit nog meer aan te komen. Begin volgende week heb ik een nieuwe casemod klaar.
Niks mis met roze vind ik ! Had je andere topic ook nog gezien, ga er over nadenken om misschien ook een controller ofzo te laten doen!
die bovenste is gaaf.. onderste controller is waarschijnlijk moeilijk te tekenen maar dat zie je ook wel.. Bovenste zou ik zo van je kopen! Mooi gedaan!
Laat maar wat horen! Voel je niet echt, zit een coating idd overheen. Daarbij heb ik de tekening expres om de knoppen heen gemaakt zodat je niet over de tekening heen gaat. Klopt, ik denk dat ik ook een andere wijze van tekenen ga nemen, ik ben van plan om te gaan airbrushen in de toekomst, kan ik nog preciezer werken. Overigens is de bovenste niet voor sale
je hebt zelf je eigen bedrijfje zie ik goed bezig man! miss als de xbox360 straks nog goedkoper is laat ik hem bij jou spuiten
Juist. Erg leuk dat je een eigen bedrijfje hebt, maar als je reclame wil maken mag je contact opnemen met Mirik. Kunnen we wel een leuk bannertje regelen, tegen betaling.
Het is geen 'bedrijfje' het is puur hobby tegen betaling. Ik ben geen groothandel o.i.d., daarbij maak ik ook geen reclame 'meer' (in het andere topic wel, maar dat is gesloten om duidelijke redenen)
Wat een gezeur. Rice is een hobbyist die z'n hobby een trede hoger heeft gezet. Als hij een commercieel bedrijf had, waren zijn prijzen minstens twee keer zo hoog. Beetje jammer dat een moderator afgaat op het commentaar van een andere gebruikers of, in het andere geval, van zichzelf zo'n poor judgement heeft. Also, lol XBW _0/
Sorry? Op het moment dat ik prijzen voorbij zie komen, ga ik toch denken aan een handeltje / bedrijf. Doe dat lekker op Marktplaats, of wat mij betreft op de X-Bazaar, maar niet in dit soort topics. Mooi spul, dat zeker, maar prijzen en dat soort dingen heeft hier geen plaats.