Waarom iedereen halo zo goed vindt of juist niet....

Discussie in 'Algemeen' gestart door FallenOne, 5 mrt 2003.

1. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    - Zijn maar 3 complete binnenlevels
    - 7 levels binnen en buiten
    - Is smaak, je kunt genoeg combineren let ook op hoe je die levels kunt spelen
    - Voordat je legendary helemaal hebt uitgespeeld ben je wel even zoet
    - Idem
    - Behave de needler zijn het allemaal handige toppers, elke tegenstander kan met een wapen extra beschadigd worden
    - Zie punt 3

2. masterape

masterape Guest

Uhhh paar uur. RESPECT! Ik deed er wel wat langer over maar ben dan ook niet een echte gamefreak. Maar mij spreekt de gameplay,replay en graphics heel erg aan, en het is een meeslepend spel en je hebt nog de MP *zucht*}:]

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    De needler is juist perfect, je schiet hem vol met die zooi en na 1 seconde kablats en de needler klinkt gewoon het ruigst met dolby 5.1 (als hij je mist hoor je alles langs vliegen). Ik speel altijd al mijn spellen op normaal (daarna moeilijker als ze leuk zijn maar makkelijker bijna nooit). Ik vind je ook een noob gamer om een spel op easy te gaan spelen.

Maar wie de multiplayer kut vind van halo moet echt eens met meerdere spelen op xbconnect, hoppa met ze 5en via de tank dood en verderf zaaien, of met ze 3 en in de warthog. En het vetste gevoel heb ik altijd nog als ik in me tank rijd en dan 2 maten naast me heb hangen (allbei in een ghost) en die dan van die vette stunts uitvoeren (over de kop enzo) door over mij heen te vliegen waardoor ze hoger door de lucht vliegen. En dan alles neerknallen.

4. FallenOne

FallenOne stoner!@!

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Waarom iedereen halo zo goed vindt of juist niet....

Boeiend ...als ik een spel zo snel heb uitgespeelt dan is het 100% nie het geld waard

5. FallenOne

FallenOne stoner!@!

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht altijd binnen een dag :confused: maarja weer wat geleerd

6. mischa

mischa Guest

heej een roosendaler
    ik woon in nieuw vossemeer :)

7. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de needler is niet specifiek ergens echt handig tegen
    die plasmagun is handig tegen sentinels
    plasmarifle idem
    shotgun tegen Flood
    Assaultrifle tegen Flood
    Pistol tegen Flood
    sniper rifle tegen die hele grote aliens (Hunters volgens mij, die met dat schild)
    rocketlaucher idem

8. shootergod

shootergod Guest

ja maar de sniper is ook goed tegen elites en de pistol is ook goed tegen hunters:D
    je moet gewoon het beste wapen pakken wat je op dat moment hebt :D
    de needlers is wel goed tegen elites bij 1 vs 1 gevecht

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik kocht een xbox. Welk spel moest je ik erbij kopen? Natuurlijk: HALO. Dus ik heb hem meteen gehuurd, maar na een week moest die terug. Ik heb toen niet Halo gekocht maar, PGR ( don't ask me why) Maar na een maand kreeg ik toch kriebels en verlangde ik terug naar dat fantastische schietspel. Toen heb ik hem aangeschaft, extra controller gekocht voor multiplayer en het feest was compleet. Nu vind ik Halo het beste spel voor de xbox.

10. masterape

masterape Guest

Nog een die erachter komt:+

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    ja een beetje te laat :)
    (ieder mens maakt fouten)

12. AMD Athlon XP

AMD Athlon XP Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hoe vaak is zo'n thread al niet voorbij geweest???
    Ga dan niet op elkaar lopen zeiken:confused:

13. AMD Athlon XP

AMD Athlon XP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - Wouter xbox vervelend ventje

steek je cd in de frigo, dan zal hij heus wel niet beschimmelen.

Zeg dan eens welk ander spel jij als referentie pakt om halo zo slecht te vinden? (kom nu niet af met hl hé...)

Waarom haalt gij Uw hoofd niet uit Uw roze poepgat?

Ik stoor me mateloos aan al die Halo profeten, what's next: The Halo Bible??

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat ben jij vreemd bezig hé, eerst zeggen: ga niet op elkaar lopen zeiken, en nu doe je het zelf ook :confused:

Als je niks te melden hebt, doe dat dan alsjeblieft niet hier...

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    AMD---> Laten we het wel netjes houden...

wouter xbox motiveerde zijn antwoord teminste duidelijk. Ga niet zomaar iemand aanvallen omdat hij een spel niet leuk vind, dat is gewoon zijn mening.

16. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Goed

-Single player geweldig gevoel
    -geweldige hoge multiplayer waarde
    -Graphics-
    -mp+XBC
    -Leuke wapens niet voerdreven veel,en maar 2 wapens tegelijk dragen is een leuk concept
    -Enemies(covenant) zijn gewoon zo leuk om tegen te vechten
    -de CO-OP mode is het verslafenste wat er is
    -Wapens houden elkaar goed in combinatie,al is het pistooltje iets te goed in MP
    -de voertuigen zijn ook zeer mooi uitgewerkt
    -het verhaal(boek er niet bijgerekent,die hoort eenmaal niet bij die 60 euro)
    -Leuke easter eggs

bad side

-Niet echt een leuke beloning als je de game op legandary uit hebt
    -binnenlevel's zijn meestal saai en lijken veels te veel op elkaar
    -ik kan echt op niks anders komen...

1Mening,maar het klopt wel vind ik
    2Hetzelfde argument als 1
    3Mening(BG SW zijn uitgebreid maar veel neuh,maar wel GROOT)
    4-Ik heb nog nooit een spel zoveel gespeelt als "Halo" en ik heb toch best al veel games gespeelt
    5-zelfde argument als 4
    6-Mening,ik vind de wapens hierin goed uitgebalanceert(behalve pistol) beter een paar wapens dan dat je 5 minuten door je wapens zit te switchen
    7-Helemaal niet ik speel meestal 4 uur per dag(schooldag) halo op XBC en vervelen bij lange niet

17. FallenOne

FallenOne stoner!@!

Leuk Bevonden:
    0
    BETER toch :)

18. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    de gameplay is echt fuckin uber. et voelt heel goed. mooiste spel ooit. er zitten alleen nog niet echt speciale dingen in. zoals dropships commanden, de omgeving echt gebruiken. weapon jams, en meer van die geinige gameplay details. maar die komen in halo 2 wel. dus dat word echt de sjit :).

alleen vind ik het leveldesign soms wat eentonig. voor de rest een van de beste spellen uit gaming history.

19. masterape

masterape Guest

Mijn conclusie is dat Halo de beste game tot nu toe op de xbox is en de beste exclusief game is.

20. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zo geweldig aan Halo vind is dat het het enige spel is dat ik na een jaar nog steeds regelmatig speel...

Om de twee weken spreek ik met drie vrienden af om Halo te spelen... we zitten dan van 13:00 tot een uurtje of 22:00 te spellen afgewisseld met een paar potjes FIFA en Fusion Frenzy. Uiteraard gaat dit gepaard met veel bier en gevloek.

Dit is dus de kracht van Halo... ik ken geen ander speel dat me zo lang geboeid heeft. :)

Deel Deze Pagina