Wat mij betreft wel, maar ik kan niet spreken voor de rest van het team. Ben namelijk behoorlijk inactief.
De prijs van de Xbox. Dat hij laag is. Dat bedoel, ik zal hem wel plaatsen, maar nu weet ik dus niet of hij open blijft.. ON TOPIC: Volgende foto's Xbox project komt hoogstwaarschijnlijk morgen a maandag online.
Waarom is mijn account uitgeschakeld om berichten te plaatsen in XBW Bazaar? Kom op zeg, ik kom hier al iets van 5 jaar, gaan we nou kinderachtig doen?
Ik snap ook niet wat XBW moeilijk doet hoor, het is totaal geen concurrentie of irritante reclame ofzo, maar een aanvulling voor dit forum.
Niet direct van het ergste uitgaan Lees even de aankondiging m.b.t. de nieuwe X-Bazar, daar staat het allemaal in. XBW doet helemaal niet 'moeilijk', dit zijn gewoon de regels zoals ze al jaren zijn. We zijn niet van plan om daar nu een uitzondering voor te maken.
Ok, duidelijk (Jullie moeten echt wat aan mededelingen gaan doen, stuur iedereen een standaard PM ofzo..)
Even weer terug naar het onderwerp! Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn neon lampje in me xbox 360 zet? Ik had er altijd 1 in me oude pc. MAar die pc heb ik weg gedaan. MAar het neon lampje mooi gehouden Dus wie kan mij uitleggen waar ik hem in moet pluggen? Bij de pc kon ik hem aan een kabel sluiten van de hdd ofzo. Die ook word gebruik voor Cd rom speler !
Jawel. Ik customize van buitenaf. Bij mensen die een eerste generatie hebben kan de kast open, garantie is er dan toch vanaf. Bij de Domo 360 is de garantie er lang en breed vanaf, die stamt uit de middeleeuwen, heh.