1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Kleurenpalet is gewoon anders, veel rauwer. Vind het allebei wel iets hebben.

    Vind het echt niet normaal dat iedereen doet alsof Gears 2 multiplayer veel slechter is geregeld dan deel 1. Deel 1 was ook echt moeilijk te pruimen door de altijd leavende spelers en lag. Van alle ranked games in Gears 1 die ik gespeeld heb, bleef er misschien 5% over waarbij álle spelers er aan het einde van het spel nog waren. Dat is in Gears 2 door het weglaten van een quit-knop wel veel minder geworden. En lag is gewoon precies hetzelfde als in deeltje 1.

    En matchmaken is gewoon kut, je moet gewoon kunnen spelen wat je zelf wil. Dat is dan ook mijn enige verdere kritiek op het spel, want ik speel het nu bijna dagelijks en het blijft tof!
     
  2. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha net een geweldig potje submission gespeeld op day one!!

    5 vs 3
    die 3 gasten bakten er niks van dus zijn we voordat we de meatflag naar de ring brachten eerst nog eens een kwartier gaan jagen op het andere team :D helemaal stuk gelachen

    heerlijke game wat dat betreft
     
  3. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt die lagg serieus niet aan jezelf? want ik heb er bijna nooit last van?

    Maargoed, net weer heerlijk potje gespeeld. Was samen met een maat op local aan 't spelen. En dan gewoon submission met team kill aan. En dan gewoon iedereen killen. Heerlijk. Had iets van 50 kills en 3 deaths!
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    WE SNAPPEN HET NU WEL 8)
     
  5. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op zich ook bijna nooit lag in de zin van dat je een stuk teleporteert, maar de shotgun lagged wel vaak, daarnet stond ik 1 meter van een muur, schiet ik er met de lancer op dan zitten er 'meteen' kogelgaten in, schiet ik met de shotgun dan duurt het een paar tiende van een seconde voordat de muur geraakt wordt :{ Ook schiet 'ie soms met de shotgun op de grond terwijl je echt recht vooruit schiet, vanuit de heup geschoten
     
  6. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja joh! Je moet ook wel harder fietsen om de stroom voor je internetverbinding hoog genoeg te houden. Geen wonder dat je lag hebt, allemaal je eigen schuld. Aan Amerikanen of slechte netwerk code van Gears of War ligt het sowieso NIET.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben nog bezig aan mijn eerste keer door de game heen te spelen op normal (op wat potjes Horde na).

    Ik zit nu aan het einde van act 4 denk ik. Ik word achtervolgd door die Queen terwijl Dom en ik beide op een Reaver zitten. Ik weet niet wat ik moet doen en ga steeds dood.
    Wat ook niet helpt is dat Dom met zijn Reaver continu helemaal in mijn beeld zitten als de Queen vlak achter me zit. Ik kan dan ook niet zien wat en waar ik moet schieten.

    Tips anyone ?
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2008
  8. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zou het ten eerste in spoiler tags zetten, en ten tweede moet je met je linker stick gewoon de hele tijd van voor naar achter van links naar rechts bewegen, dan wordt je amper geraakt. En als Dom voor je staat kan je gewoon door blijven sprayen, die gozer heeft een toverdrankje gedronken waardoor kogels die uit jouw geweer komen hem geen pijn doen.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit maar een beetje heen en weer te bewegen en te schieten, maar altijd ga ik dood (soort crash). Soms al na een paar seconden en soms pas na 2 minuten... :'-(
     
  10. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Is dat als dat beest in de grot achter je aanzit, als je zelf nog maar aan het rondhuppelen bent in de Locusstad of als dat beest buiten achter je aanzit?
     
  11. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand dit spel al op insane gespeeld/uitgespeeld?
    Niet leuk meer. De actie zelf is niet echt moeilijk alleen de scripted events waarbij je bijv. dood gaat door een locust die met een mortal wapen schiet of bij chapter 2 waarbij je zo'n reaver dood moet schieten. De enige mogelijkheid om die reaver neer te maaien is door op zijn hoofd te schieten. Als je denkt dat je eerst de locusts eraf moet schieten ga je dood. Probleem is dat je daarvoor weer een heel stuk van die tank scene moet zien en van die bommen neer moet schieten.
     
  12. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Insane is ook peanuts hoor!
     
  13. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor peanuts. Had zo'n reactie ook wel verwacht. Alleen hoe goed je ook bent de scripted events die je vooral in het begin hebt moet je precies weten wanneer en waar je ze moet raken.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Pffft. Ben er eindelijk door. Dom zat eens niet in de weg. Kon ik tenminste zien wat ik moest doen.

    Het eind kwam wel ineens snel en de laatste boss -ahum- is wel erg easy op normal.

    Nu nog iemand vinden om in co-op harcore/insane te doen... :D
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    op insane zijn de écht moeilijke stukken dat je moet splitsen, de rest is wel te doen met veel dekkingzoeken en je co-op vriend die je kan reviven
     
  16. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke game als je zonder moeite kan scoren ja:emo: En zeker wel janken en de schuld aan lag geven als je 5v5 keihard kapot gaat?
     
  17. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    onderhand niet tijd voor deel 5?
     
  18. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet niemand Insane alleen? Zonder een vriendje?

    Tss... de uitdaging in het spel! Ik ben nu net bij dat hart.. [niks teveel gezegd hoop ik]
     
  19. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik doe het ook soms alleen. Ben nu bij Chapter 2 van ACT 1. Lastig deel op die grote voertuigen zeg! Gelukkig ben ik daar net klaar mee.
     
  20. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina