1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0


    [GB]Gears Of War 2[/GB]
    Ontwikkelaar: Epic Games
    Uitgever: Microsoft Game Studios
    Genre: Derde Persoons Shooter
    Platform(s): Xbox 360, PS3
    Releasedatum: 7 November 2008
    Belangrijke Features Coöperatieve Multiplayer, Online Multiplayer
    Officiele Website: Gears Of War 2 Website
    XBW Gamepage: Gears of war 2 XBW

    [GB]Informatie:[/GB]
    Gears of War 2 speelt zich af zes maanden na de gebeurtenissen in het eerste deel van deze nieuwe sciencefiction trilogie en plaatst de speler wederom in de rol van Marcus Phoenix de held die met zijn team de woeste Locust Horde een zware klap toebedeelde aan het einde van het eerste deel. Maar de Locusts zijn niet uitgeroeid en plannen een nieuw offensief tegen de mensheid, die geveld wordt door een nieuwe ziekte, gecreëerd door de ‘emulsie’ vloeistof uit het binnenste van de planeet Sera. De Locust weten de laatste vestiging van de mensen, op het granieten plateau Jacinto te saboteren en zo lijkt het doek te vallen voor de mensheid. Het enige wat hen kan redden is een razendsnelle aanval van Marcus Phoenix en zijn troepen om het tij wederom te keren. Met zijn maatje Dominic Santiago en aantal nieuwe karakters, zoals Chairman Prescott, Tai Kaliso, Dizzy zal niet alleen de mensheid, maar ook Dominic’s vrouw Maria gered moeten worden.

    Nieuwe gameplay features beperken zich niet tot nieuwe wapens, voertuigen, vijanden en omgevingen, maar een grafische engine met nieuwe mogelijkheden, zoals zachte objecten, vele tientallen Locusts in beeld om mee te vechten en eindelijk de kans om het befaamde Brumak monster uit het eerste deel te vernietigen. Sterker nog, monsters die de Brumak een braaf schoothondje doen lijken staan ook in de planning. De coöperatieve spelmodus is uitgebreid met een reactief moeilijkheidssysteem die het spel toegankelijk maakt voor gamers van verschillende niveau’s en de moeilijkheidsgraad en focus van de vijanden zo aanpast dat beide spelers een uitdagende ervaring hebben terwijl ze samen spelen op verschillende moeilijkheidsgraden. Ook zullen gamers nieuwe executies uit kunnen voeren, vijanden kunnen pakken als levend schild en nieuwe wapens als de Burst Pistol tegenkomen. Natuurlijk keert ook de succesvolle multiplayermodus terug met nieuwe en verbeterde spelmodi.


    [GB]Screenshots:[/GB]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [GB]Filmpjes=(/GB]
    Review
    [GT]42156[/GT]
    TV-Reclame
    [GT]42367[/GT]

    [GB]Verder=(/GB]

    Wil je met iemand van XBW spelen? Voeg hier je gamertag toe zodat men weet dat ze je aan hun friendslist mogen toevoegen.

    XBW Gamertags: Gears of War 2

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2009
  2. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Game of The Year 2008!
     
  3. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar firework...
    jij gaat het nog moeilijk krijgen met tickers op insane.. je moet daar zeker 5 meter vandaan blijven als ze ontploffen anders vlieg je zelf uit elkaar! :eek:

    Of dat stuk dat je op die begrafplaats moet schieten.. Is er één zo'n mortier groep en als die een keer geschoten hebben ben je al dood!:| Echt van die frustrerende momenten..
     
  4. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    |:-|:-|:-|:-|:-|:-:'-(:'-(:'-(:'-(
    hoeveel krijg jij van epic?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Dat is CliffyB die hier op XBW post. ;):)
     
  6. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat ie? Of kom je in dit mooie topic weer even verder uithuilen over je spelletje wat je vind tegenvallen:emo:


    Net weer lekker submission potje gespeeld, 6 kills met 1 volle torque bow\o/
     
  7. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    hoe heb je dat gedaan je hebt toch maar vijf enemies?
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    bij submission respawn je..
     
  9. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0


    ja weet ik wel maar dan nog kan je toch geen 6 kills hebben want er kunnen max. 5 mensen respawnen en geen 6 (bij elk)

    tenzij je me kan uitleggen hoe wel ?
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2008
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    gast.... serieus, ben ik nou degene die zo slim is, of ben jij nou zo dom

    hij kan toch gewoon 6 kills maken als de tegenpartij steeds weer respawned
     
  11. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    maar als je leeft respawn je toch niet of wel ?

    als er maar 5 mensen zijn kan je toch niet 6 uitkomen

    btw: hij zegt wel met 1 volle torque bow of versta ik het verkeerd en bedoelt hij met 6 pijlen of 6 kills met 1 pijl ?
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2008
  12. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk wel. Je begint met 5 tegenstanders, als er 1 dood is respawnd diegene en kan je hem later nog een keer afschieten. Zo kom je aan 6 dus;)
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    6 pijlen 6 kills bedoelt hij
     
  14. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    post uit deeltje 4

    ehm? heb je mij ooit iets zien posten over lag? ik speel de game voor mijn plezier en daar gaat mijn post ook over.. verliezen hoort er ook bij en als dat gebeurd.. jammer dan volgende potje beter..

    janken mag jij voor me doen als je zo reageert... grow up
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2008
  15. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Juistem, was dat zo moeilijk om te begrijpen dudeer8)

    Tjah, ik begrijp niet echt dat je het leuk vind dat je wint met 5 gasten tegen 3. Maargoed, ieder zo zijn smaak:)
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Qua singleplayer ben ik het er mee eens
    De multiplayer is tot nu toe de teleurstelling van 2008, al kan dat met patches beter worden
     
  17. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    azo, oke nu snap ik het.
     
  18. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Kap nou eens met janken zeg. Ik vind het een geweldige game en ben vast niet de enige. En als je het spel slecht vind, waarom kijk je dan nog in deze discussie?
     
  19. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    daar heb je gelijk in, mss het feit dat zoveel mensen het nie leuk vinden is omdat ze veel public spelen en dat is eigenlijk ook niet echt zo leuk, maar private is wel heel leuk, en zeker heel veel waard.


    edit: als iemand GOW2 op insane wil uitspelen ADD ME ! en ook ondertussen de completionist achievement wil halen.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2008
  20. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik Public saai vind. Maar ik kan het me voorstellen dat als je zoveel lagg hebt, dat het dan behoorlijk klote is. Maar ik vind de MP echt geweldig. Ik heb ook zelden lagg en het speelt gewoon super. Maargoed, ik KAN het me voorstellen dat je dat minder vind inderdaad.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina