1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    IK KRIJG ME TOCH OPEENS EEN IDEE! Je houdt op met om de pagina posten over hoe geweldig het spel is, en niemand jankt over dat je om de pagina post over hoe geweldig het spel is! Probleem opgelost \o/
     
  2. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    volgens mij weten de mensen van groeten terug nu zelfs dat jij nooit lag hebt zovaak vermeld je het 8)
     
  4. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    het ging me hier ook niet om het winnen maar meer om het feit dat we het spelletje op dat moment geheel naar onze eigen hand konden spelen.. dat vond ik ik gewoon grappig om te doen...

    tuurlijk is het leuker om 5 tegen 5 te spelen, maar aangezien je (lees:ik) 50% van de potjes niet 5 tegen 5 speelt, was dit nu ook een keer leuk om te doen.

    ik vind dat trouwens ook wel jammer aan deze game dat er zo vaak ongelijke teams zijn... in gow 1 kon er dan tenminste nog iemand van side switchen voordat de match begon.. maarja
     
  5. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Of jij kapt met janken en hoort aan hoe geweldig deze game is :cool:
     
  6. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    _O__O_

    je haalt de woorden uit mijn mond.

    en ik wacht op de update misschien dat ik de game dan weer oppak daarom kijk ik hier nog.
    En elke keer als ik hier kijk zie ik op elke pagina een tmffirework zeggen dat hij nooit lag heeft en de game de beste vind! ik bedoel 10 keer is genoeg niet op elke fucking pagina! ik hou niet zo van fanboys.
     
  7. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook een leuk spelletje hoor, heb wel een beetje medelijden met alle zogenaamd hardcore GoW spelers, die moeten nu echt bittere tijden doormaken:emo: Als je even wil lachen moet je naar de Gears forums gaan, daar staat echt iedereen op het punt zelfmoord te plegen omdat Gears 2 zo slecht is volgens hen...

    Dudeer82, wanneer wil je coopen? Ik wil ook wel legendary/pack rat halen, maar kan niet altijd met headset spelen.
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Beter gaan we gewoon over Gears discussieren in plaats van tmffirework afkraken. Jullie janken ook een heel topic onder dat het skillloos is en dat het barst van de lag. Ieder zijn mening, ik ben het met tmf eens. Speel het zo af en toe en blijft gewoon leuk om te doen! :)

    _O_
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2008
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ik vind gears 2 online ook gewoon harstikke leuk, op de chainsaw na die afentoe stiervervelend is alleen ik kan me er wel aan irriteren als iemand de heletijd roept dat zijn verbinding met gears wél goed is.
     
  10. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    @Biba: Voeg me maar toe, en waneer je me online ziet moet je met het maar eens zeggen (of ik jouw)

    @diegene die zeggen dat het skilloos is (en er "veel" lag is) : dat is het dus zeker niet (buiten de chainsaw dan) maar veel dingen zijn echt moeilijker geworden waaronder shotgunnen en sniperen(want als ik iemand op z'n kop schiet knalt hij er nog niet af) en ik verlies echt wel elke shotgun battle, wat in gears 1 niet zo vaak gebeurde, maar ik moet me waarschijnelijk gwn een beetje aanpassen omdat het allemaal zo anders aanvoelt. Ik begin de laatste tijd sinds ze zijn begonnen met het een beetje te fixen merk ik echt wel minder lag, het spijtige is wel dat er bijna niemand praat op zo'n public matches of ze zitten in party's
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2008
  11. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zitten in party's ja...
    Maar ik vind het verre van skilloos.. Het is gewoon anders. Voor de poppetjes die Gears 1 hebben gespeeld voelt het heel anders aan...

    En als die poppetjes niet een balans tussen de wapens in hun kop kunnen krijgen.. Tja.. dat is dan je eigen fout en niet die van Epic of van Gears of War.. Of sterker óók niet de fout van de tegenstander waar je door wordt neer geschoten.
     
  12. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met de longshot iemand in z'n kop schiet hoort 'ie gewoon dood te zijn hoor
     
  13. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Het vervelende aan GoW2 is dat ik niet zelf kan bepalen wanneer ik lekker online wil spelen. Ik ben afhankelijk van mijn "Friends". Ik kan namelijk zelf bijna nooit een game vinden!! Toch vind ik GoW2 lekker spelen wanneer er geen lagg is!
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    God here zeg: Probeer ik gisteren even lekker online te gaan om horde te doen, kan die geen teamgenoten of wat dan ook vinden. Het is echt supertriest gesteld met de MP. Zelfs met COD 3 was het nog niet zo erg. ;):mad:
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Heb er totaal geen last van..
    Horde FTW, echt een toppertje, blijf er nog steeds van genieten. :+
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Matchmaking gaat toch wel zeer snel nu. Alleen niet altijd lagloos gamen. Gewoon filter inzetten tegen welke landen je wil spelen. Europa en zo. Want soms is de connect echt triest. En de gene die host is en zijn team die winnen dan meestal. Voor de rest top. Alleen de glitches zijn soms irritant. Zoals gisteren shield glitch en fake wall glitch. Echt irritant.
     
  17. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    ook niet altijd natuurlijk, maar het gebeurd af en toe wel, maar zoveel last ondervind ik er niet van.


    ja, ze hebben onlangs een nieuwe server geopend, maar je hebt wel gelijk dat er af en toe wel veel lag is (kan aan lagswitches liggen) persoonlijk vind ik de shield glitch wel redelijk leuk eigenlijk en de fake wall glitch ken ik niet, wat is dat?
    __________________
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2008
  18. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Speelde net ranked een potje guardian, hadden ze 2 leaders :confused: om gek van te worden echt, is dat weer zo'n kut glitch waar er al 10 van in zitten? Had dan echt 10 kills voordat ze me eindelijk dood hebben, maar je bereikt er gewoon niks mee.
     
  19. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

    En Skilloos is het ook zeker niet, want ik win altijd O-)
     
  20. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0

    Bij Fake Wall kan je gewoon door de muur slaan. Zoals je hier kan zien:

    http://nl.youtube.com/watch?v=IK1SbOWONpM

    Ik hoop dat tegen de lagswitchers wat gedaan wordt. Maakt de game beetje kapot. Ik mis eigenlijk de cool close battles. Lekker met good old Shotty. Niet dat de shotty slecht is geworden. Maar toch, als je recht in iemand zijn bakkes schiet dan verwachtje dat zijn hersenen naast hem liggen.

    Shield glitch valt nog wel mee, je kan die nog gemakkelijk ownen. En dat ze je van ver kunnen slaan is ook iets raars. Al denk ik dat dat door lag is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina