1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar ik betaal liever voor online gaming en dat het nagenoeg altijd goed loopt, dan dat het gratis is en niet altijd de beste kwaliteit heeft.
    Daarbij zijn de games ook nog eens 10 euro duurder en een update op je ps3 is erg omslachtig en kost aardig wat tijd.
    Ik heb beide consoles, maar verkies altijd mijn 360 boven de ps 3.
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ten eerste, een jaartje live kost je zo'n 40 euro als je een slimme consument bent. Ten tweede, ik betaal liever wat extra voor een service, zodat het dan ook goed werkt. Bij sony is het gratis, maar dat mag dan ook wel want dat wanproduct dat ze "home" noemen, daar zit toch geen betalende klant op te wachten.

    Maar daar gaat het hier toch helemaal niet om? Ik zeg helemaal niet dat het goedkoper is om op je xbox online te gamen, ik zeg gewoon dat in aanschaf de xbox een stuk goedkoper is. Dat het dan weer duurder wordt als je accesoires wil aanschaffen of online te gamen is gewoon bijzaak, want dat is overal zo. Als je een extra dual shock controller wilt kopen ben je al weer 70 euro kwijt, het is een kwestie van prioriteiten, en dan komen veel mensen uit op de xbox die simpel gezien gewoon een stuk goedkoper is.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat lekker zo.

     
  4. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    die citaat leest wel als een één of ander dagboek :p
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Shit zeg, heb ik dat gemist? :eek: Waarom is Free Radical opgeheven? Eeuwig zonde! Ga dan failliet ná TS4 te hebben gereleased...
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik verwacht eigenlijk niet dat dit het einde van Timesplitters betekend. Ik heb hem op de box helemaal kapot gespeeld (deel 2 en 3 ). Alles aan het spel was goed, hoewel 2 een verschrikkelijke besturing had maar desalniettemin was het een briljant spel. Dit moet wel worden overgekocht. Al dat ge-halo, ge-gow en ge-cod heb ik nou wel gezien. Timesplitters was anders. Heerlijk je eigen maps maken en alle bots in kleine kamertjes laten spawnen terwijl je met een vriend naast je stond te wachten met een flamthrower. Damn wat heb ik daar veel uren in gestoken. De co-op was briljant, evenals de aapjes, levels en alle andere mogelijkheden die het spel te bieden had _O_

    Zo'n titel mag gewoon niet verloren gaan.
     
  7. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is 5 x 30 (12 maanden + 1 gratis), als je een beetje slim inkoopt. Dan kom je op 350 euro uit, XBL is gewoon een stuk beter dan PSN en ik ben ook bereid daar omgerekend 2,75 euro per maand voor te betalen.

    Dan is het PSN wel gratis, maar als ik zie hoe omslachtig het allemaal werkt t.o.v. XBL mag het ook wel denk, zodra ze PSN aan gaan pakken gaat Sony er ook geld voor vragen, let maar op. Dit ga je nu al zien met het wanproduct van ze; Home. Het werkt maar half en ze gaan voor sommige dingen nu al geld vragen :lol:

    Daar komt inderdaad nog bij dat je bij de PS3 niet de keuze hebt om een game te installeren, dit moet je doen. Bij de 360 mag je hier zelf voor kiezen.

    En als je het ALL-IN-ONE wel belangrijk vindt, dan koop je de Pro + Wifi adapter voor 45 euro en dan ben je 245 euro kwijt. Extra controllers zijn zelfs goedkoper dan op de PS3, mocht je die willen.

    Natuurlijk is de PS3 de betere keuze als je BluRays wil gaan kijken, maar Sony perst die dingen gewoon door de strot van de consument, terwijl een deel ervan er echt niet op zit te wachten en er wel dik voor moet betalen ;)
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2008
  8. Sherman

    Sherman Guest

    Zeg nou niet dat ik een fanboy ben, want ik heb bijna 2 jaar een 360 gehad. ;)
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Tja, nu fftjes mijn mening, heel kort en direct:

    Ik heb nu al bijna 2 jaar een 360 en een jaar een ps3 en de 360 is gewoon beduidend beter dan de ps3. De hardware van de ps3 en de functies voelen inderdaad wat luxer, maar het gaat uiteindelijk om het gamesaanbod en daarin heeft de 360 gewoon lichtjaren voorsprong. Ik heb m'n ps3 voor games al minimaal een half jaar niet meer aangeraakt, de laatste keer met Soul Calibur 4. Ik gebruik hem eigenlijk meer als blu-ray speler. De PS3 wordt pas weer een beetje interessant met Killzone 2, God Of War 3 en Uncharted 2, maar dat zijn slechts 3 games.
     
  10. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn hele punt is, zoals je hiervoor ook hebt kunnen lezen, je kan al HD gamen voor nog geen 200 euro (inclusief kabel).

    De extra's moet je inderdaad kopen, maar als je dit doet (de manier waarop jij het wil, en dus niet alles erbij krijgen terwijl je de helft misschien niet eens gebruikt) dan ben je nog steeds goedkoper uit met een veel breder en beter game-aanbod \o/

    Home is op dit moment gewoon een aanfluiting, ik ben erg blij dat MS dit niet eens probeert maar zich gewoon 100% bezig houdt met waar de xbox voor is bedoeld. GAMEN, en dan met name het online gedeelte :thumbs:
     
  11. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    My console is better than yours.........blablabla

    Dat gezeur over dat de ps3 geen goede games zou hebben, is een kwestie van smaak.

    Ik vermaak de laatste paar weken weer opperbest met Resistance 2, Metal Gear Solid 4, LBP................3 zeer goede exclusives.

    Verder heb ik gisteren GHWT gekocht(tering wat is dat moeilijk), ook aan multiplatform games geen gebrek.


    Ik moet wel toegeven dat MS alles veel beter heeft geregeld, Sony heeft met al dat uitstellen enzo, weinig goeds gedaan.

    Trouwens ik zag gisteren een PS3 set voor 300,- nieuw............hoe kan dat nou?
     
  12. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    40gb waarschijnlijk, daar moeten ze (vooral bij de bart smit geloof ik) nu vanaf, omdat de 40gb's niet meer voor de hoofdprijs verkocht kunnen worden nu de 80gb versie op de markt is gebracht.

    Ik vermaak me ook prima hoor met de PS3. Motorstorm 1/2, LBP en straks waarschijnlijk ook Resistance 2 erbij. Maar de reactie dat de PS3 eigenlijk niet duurder is, is gewoon bullshit.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2008
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    [​IMG]

    [​IMG]

    Ziet er vet uit, alleen zal de xbox versie een HD film iets krijgen i.p.v een blu-ray.
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat PS3 pakket is voor mij als ie uitkomt, haha! Ziet er vet uit!
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    gvd, ik wil m voor de 360, maar ik wil Ryu als poppetje, niet een of andere vage onbekende chick. Heel slechte zet van Capcom, maar wel te begrijpen. Hiermee kunnen ze natuurlijk wel de PS3 verkopen boosten.

    Voor mij dus geen SFIV Collector's Edition.
     
  16. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je mss hoeveel ze gaan kosten ?
     
  17. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die chick anders stukke leuker. Ook al ken ik de hele serie niet en zal ik de game ook niet gaan kopen ;)
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dacht precies hetzelfde. Hoewel ik wel denk dat ik alsnog de CE ga kopen :+
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    'leuk' sfIIhd turbo-nieuwtje voor Sony Europa. Het spel komt 'ergens in Q1 2009'

    Lekker dan :+

    En zo gaat het zo vaak op de de ps3. Wachten, wachten, wachten....
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik kan je 1 ding vertellen: Ryu IS Street Fighter _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina