1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shaun White Snowboarding

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 28 mei 2008.

  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat valt er precies tegen aan het spel en hoe is dit spel anders dan Amped3 anders dan de simulatie?
     
  2. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind er helemaal niks aan tegenvallen,
    vind het een geweldig spel met lekkere controls.
    Enige probleem is dat het begin wat saai en langzaam is, maar als je wat geduld hebt en gewoon doorspeelt is hij echt helemaal geweldig.
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wou hem van de week halen maar de baas van GameMania hier die ik een beetje ken vroeg me of ik hem wel echt wou kopen.

    Na de gemengde reacties van hier en verder op het Internet me daar even gewaagd aan een korte speelsessie en ik moet zeggen, deze game is niet mijn 60 euro waard vind ik. Het springen met de rechter trigger vond ik voor geen meter werken en mijn snowboarder ging echt met een sukkelgangetje naar beneden toe. Ik probeer hem nog wel eens van de bazaar voor een lager bedrag :)
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Echt, het is gewoon niet goed om de eerste minuten van de game te spelen, aangezien het dan allemaal introductie is. Eenmaal later in het spel heb je veel betere boards, heb je de controls helemaal onder de knie en ga je met een noodvaart naar beneden. Voor mij is dit de vermakelijkste game geweest op de 360 dit jaar!
     
  5. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Zekr weten, heb me in tijden niet zo vermaakt met een game...
    de eerste minuten waren idd erg saai, maar zodra je een nieuw board hebt gaat alles soepeler, heb je er meer lol in en meer zin in. Als je een paar afdalingen hebt gemaakt voelen de controls ook onwijs goed aan, als ik nu bijv. Amped zou gaan spelen zou ik dat weer onhandig vinden besturen...
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat snel zo.

     
  7. SuperDutch

    SuperDutch Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ze eerst alle bugs fixen. Ik kan nog steeds niet interacten met Shaun voor de laatste opdracht.
     
  8. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    @ HybridTheory85:
    Zeer mooi, vond dit deel helemaal geweldig :D

    @ SuperDutch:
    Ik heb er totaal geen last van gehad gelukkig, maar hoe bedoel je niet interacten, staat hij er wel of niet ?
     
  9. SuperDutch

    SuperDutch Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat er wel, en er draait ook zo'n rugzak in de lucht. Kan alleen niet op A drukken om de challenge te beginnen. Het is een vaker voorkomend probleem heb alleen op dit forum nog niemand gezien met dit probleem.
     
  10. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een raar voorstel, maar zou het helpen als je overnieuw begon ?
    gewoon gelijk muntjes verzamelen dan zou je er binnen 2 uur wel weer zijn...
     
  11. SuperDutch

    SuperDutch Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik, kan alleen niet de kracht op brengen om dat te gaan doen. Vond dat zo lomp! Maar ja als er niet snel een patch uitkomt zit er niks anders op vrees ik.
     
  12. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Best slecht dat er dan zoveel mensen zijn met deze klacht maar dat er nog geen patch is uitgekomen...
    Anyways, kan je anders niet aan iemand met hetzelfde probleem vragen wat zij eraan hebben gedaan ?
     
  13. SuperDutch

    SuperDutch Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn weer overnieuw begonnen. Dit probleem komt veel aan bod op het officiƫle SWS forum maar er komt weinig response van het DEVteam.
     
  14. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat hele munten verzamelen echt een hele slechte manier om een zoegnaamde storymode te maken.

    maar daarnaast vind ik eht wel een leuk spel.. heb nu die tripple x games ofzo af maar dan moet je ultimate zooi gaan halen wat voor wedstrijden zijn dat??

    vind tot nu toe amped 3 nogsteeds met kop en schouders boven dit spel uitsteken trouwens.
     
  15. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Die schamen zich waarscheinelijk kapot omdat het zoveel voorkomt :9
    Maar dan denk ik toch dat er weinig anders opzit...
     
  16. lupaie

    lupaie youtube.com/lupaie

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik vind het munten verzamelen echt de slechtste verhaallijn ooit verzonnen. Ook de focus rotzooi die je erbij unlocked vind ik maar niets. Ik zal deze dan ook nooit gebruiken. Ik ben nu even bezig al die muntjes te verzamelen omdat ik er dan vanaf ben en zo van die rotkop van shaun af ben. Ook die cutscenes zijn bar slecht. Hetgeen wat deze game zo goed maakt is de gameplay. Het is nou eenmaal super vet om superhard de berg af te gaan en allerlei tricks te doen.
    Backflips gaan in mijn ogen wel ontzettend makkelijk en frontflips gaan juist weer zeer langzaam. Meestal probeer ik gewoon wat te grinden en spins en grabs te maken wat ik in real life ook probeer als ik aan het snowboarden ben. Alleen dan gaat dat niet zo goed.:+
     
  18. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    @SuperDutch,
    Het zuigt egt keihard dat je nog steeds niet kan interacten met Shauny. Ik denk dat je gewoon overnieuw moet beginnen....ik heb gelukkig nog NOOIT enig bugje gehad met Shaun White , Fable 2 , en Far Cry 2. Gelukkig maar. Want ik hoor dat deze games veel bugs hebben.
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Oke, het is de PU maar Steven's conclusie bij de recensie van Shaun White bevalt me wel. Misschien dat ik het spel toch nog een kans geef. Zaterdag dus toch maar halen als het even mee zit, die speelsessie in die game winkel van laatst heeft me toch niet overtuigd dat het een 'slecht' spel is...
     
  20. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Moet je doen joh! Dan kunnen we lekker samen de berg af scheuren.
     

Deel Deze Pagina