1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 7]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Tco, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.547
    Wat een k*tfilm, Terminator = Arnold Swarzenegger FTW!!!!! _O_
     
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou dus vet zijn als hij op het einde nog even een cameo heeft :D
     
  3. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    The French connection

    Erg toffe film. Verhaal was goed (waargebeurd), daarnaast zaten er ook een paar vette achtervolgingsscenes in.

    The dark knight
    Eindelijk gezien en na alle verhalen te hebben gehoord/gelezen, vond ik de film wat tegenvallen. The joker is zeker goed neergezet, maar Christian Bale als Batman vond ik wat minder. Als Bruce Wayne is Bale de juiste keuze, maar als Batman was hij amper te verstaan.
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk dat je doelt op zijn stem? Die kritiek hoor je vaker, maar dat hoort nu eenmaal bij het verhaal. Bruce Wayne gedraagt zich meer als de gekke playboy om een imago te creeëren, terwijl hij als Batman zijn best moet doen om niet herkend te worden. Daarvoor moet hij zijn stem verbergen. Ik denk niet dat je dat op Bale kunt afschuiven, want dat is nu eenmaal de lijn van de film die in Batman Begins werd ingezet. Of je die insteek kunt waarderen, dat is een tweede. Het lijkt op Quantum of Solace; Vinden mensen deze interpretatie van de held leuk? Blijkbaar niet iedereen dus. :+
     
  5. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    HEILIG? VERLAGEN? die dude is fucking gay :confused: wat heeft hij nou voor vette shit op zn naam staan?!
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Eagle Eye

    Erg goeie actie film. Van het begin tot einde houden ze de actie in een lekker tempo erin. Geen saaie langzame stukken in de film ofzo.

    Zeker een aanrader. Geef em een 8,7
     
  7. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Transporter 3

    Wat een ongeloofelijke kut film zeg...ik ben er bijna stil van.

    Heb voor mijn idee 2 uur lang naar een audi reclame gekeken.
    Super onduidelijk verhaal en ook compleet niet interessant, leuke chick maar die moest zonodig een ontzettend slecht "ik kan gebrekkig engels want ik kom uit rusland" taaltje beheersen. En vechtscene's die zo schokkerig waren opgenomen dat ze blijkbaar het doel hadden om het op een kung fu film te laten lijken oid.

    ik geef em een 5.4 voor die vette audi.. maar die hoofdacteur die kan zoveel beter, vind het echt heel erg jammer dit.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vergeet niet het gejatte stuk uit James Bond
    m.b.t. de auto en het meer.


    Wat een bagger film inderdaad, sommige stukken sloegen echt alles.

    Meneer land even met zijn Audi op een rijdende trein. Vervolgens rijdt meneer even met zijn Audi IN de rijdende trein. Toen had ik het toch wel even gehad.


    Het camera werk was inderdaad zeer slecht. Ik kijk graag naar loze actiefilms maar zelfs deze ging te ver voor mij :x

    En die meid vond ik trouwens ook verschrikkelijk slecht acteren.
     
  9. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    En als dat stuk al niet gejat is uit James Bond, dan komt het wel rechtstreeks uit The Italian Job:)

    gelukkig ben ik dus niet zonder reden met stomheid geslagen :b:
     
  10. Soeperman NL

    Soeperman NL Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren nog een keer Godzilla gekeken. Is inmiddels echt wel outdated. Maar ja, dat mag ook wel na 10 jaar. Nog steeds geen slechte film hoor. Verstand op nul en gewoon lekker kijken. :) Leuk filmpje om iets langer dan 2 uur mee om te krijgen. :)
    6.7
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Quantom of Solace net gezien. Beetje standaard Bond film, maar wel vermakelijk om eens te zien.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Transporter 3

    In tegenstelling tot de mensen hier ben ik wel tevreden met de film. Hij doet gewoon waarvoor ie gemaakt is: Ongecompliceerde vette actie leveren. Tuurlijk, het is allemaal enorm over the top, geen topper en voorspelbaar, maar wel gewoon erg cool. Ik geef m gewoon een dikke 7.5. Jason Statham is gewoon een held!

    Wat me wel opviel: Niemand in de film, op Frank na, spreekt goed Engels :+ En die chick was inderdaad nou ook niet je van het, maar ze is ook geen actrice :+
     
  13. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik bedoelde inderdaad zijn stem. Ik snap ook wel dat hij zijn stem verdraait om niet herkend te worden, maar ik vond dit toch iets teveel van het goede en onverstaanbare :). Ik dacht dat het in Batman Begins minder erg was, maar het is al een tijd geleden dat ik die gezien heb.
     
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Cool Runnings op de tellie,blijft een topfilm.:)
    Nog altijd een favoriet van me,gewoon briljante cast en goed humor met pakkende momenten. 9+ voor die film,jah Man!
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Net The Dark Knight herzien. Veel beter dan de eerste keer. Geen idee waarom. Het beeld is echt verbluffend, en dan voornamelijk de IMAX-scènes (ik neem tenminste aan dat dat de scènes zijn waar het beeld naar volledig scherm springt, niet toevallig de grotere en belangrijkere shots :)).

    Maar nog steeds niet de beste film ooit, zoals ik meer dan eens heb gelezen 8) Wel een van de betere actiefilms en een echte aanwinst binnen dat genre.
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Mary Poppins

    Dat ik die film nu pas gezien heb! Schande! *slaat zelf*
    Prachtig. \o/

    Julie Andrews & Dick Van Dyke. _O_

    Chim chiminy, chim chiminy
    Chim chim cheree

    Chim chiminy, chim chiminy
    Chim chim cheroo
     
  17. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is eigenlijk ook een franse film he, naja franse film meer franse regisseur etc.
     
  18. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond The Chronicles of Narnia gezien. Vooraf dacht ik dat het echt te kinderlijk zou worden maar ik vond het toch een vermakelijke film met erg mooie effecten ( vooral de manier van bewegen van alle fabeldieren was mooi uitgewerkt ). Ga zeker het vervolg ook een keer bekijken :9

    8/10
     
  19. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    And a spooooon full of sugar helps the medicine go doooown. :D

    Die heb ik het afgelopen half jaar zeker nog twee keer gezien. Blijft briljant.
     
  20. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Gister avond Ice Age gezien:+ Ik vond hem opzich wel grappig maar, hij haalt bij lange na het niveau van \o/ Horton Hears a Who \o/ niet.

    6/10

    Ook heb ik Underworld gekeken. Best een gave film! Ik ga het Vervolg "Underworld Evolution" zeker kijken.

    7,5/10

    De nieuwe show van Najib Amhali viel me overigens erg tegen. Vond hem lang niet zo grappig als zijn vorige.

    4/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina