Wat is jullie worldrank met Amped?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orbitman, 26 feb 2003.

1. Orbitman

Orbitman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet ff snel dus ik zal ff snel mijn vraagje stellen? :)

want is jullie worldrank met Amped?

ik sta nu op 69, ik vind het soms erg lastig om die pros te halen als je een truukje of 13 moet doen.. jullie dan?

2. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik sta ook zo hoog ongeveer maar die scores die je moet hale zijn veelste hoog man vind ik tenminste ik kom elke keer weer wat te kort maarja
    gewoon effe door spele en dan haal ik het wel

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben al meer als een halfjaar nr.7. moet nog een paar sneeuwpoppen in 6 pistes. sneeuwpoppen verzamelen is saai, dus ben niet verder gekomen.

mijn topscore bij 1 stunt is btw 414000

mijpart had de game moeilijker gemogen, het is wel een klassegame btw

Laatst bewerkt: 26 feb 2003
  4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind hem moeilijk zat :eek: Ben niet verder dan plaats 72 gekomen.

5. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het constant sinds september en ik sta momenteel op plaats 20. Ooit zal ik die eerste plaats halen, al duurt het nog een half jaar. (Wat mij betreft is dit het beste spel op de Xbox qua speelduur (om nog maar te zwijgen over de graphics en de sound))

(Ik had veel problemen om plaats 28 te halen, maar eens je die hebt, dan heb je terug een level unlocked en dan kan je ook de Pro-level 3's halen en dan kan je gemakkelijk een aantal plaatsen stijgen)

6. Orbitman

Orbitman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beste truck is een truck van 200.000, dat waren drie rail combos achter elkaar ofzo... weet niet precies meer. De truck met het grootst eaantal punten wat niet is gelukt was een truck van meer dan 1 miljoen, ik zat toen vast in een lift en ik kon heel lang een grab doen, best wel leuk als ie was gelukt.. maarjah :)

Trouwens: waar zijn die sneeuwpopjes precies voor en wat kan je ermee dan? :)

7. marcdewolf

marcdewolf Retro&Xbox-gamer

Leuk Bevonden:
    0
    euh, ik heb hem nog maar net (paar dagen), en ben 119 (schaam schaam). Ik heb nog niet goed door hoe je moet grinden, dus dan blijft je score laag.
    Ik speel het liefst Halo.

8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik sta rond de 18de plaats, maar speel het nog amper. Ik moet volgens mij nog een paar sneeuwpoppen en een paar pro scores.

9. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 29e. Ik speel het nauwelijks meer want ik vind het veel te moeilijk nu. Je moet allemaal van die (irl onmogelijke) bullshit trucs uit gaan halen zoals grinden over sneeuwliftkabels enzo, dat trek ik niet.

10. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is supermoeilijk maar na een paar gefustreerde middagies ben ik uiteindelijk gekomen tot (tromgeroffel) jawel WR#1!!!

Kijk ik heb dan niet zo veel games (11) maar dan mot j ze wel ook helemaal uitspelen he :cool:

Ik vind t bij Amped zeker wel heel rewarding WR#1 halen, je hebt echt het gevoel dat je iets meesterlijks hebt behaald, dat is de kick die je moet krijgen vind ik, en daar laat Ghost Recon nog een steekje achter met alleen maar een generaalsster op het hoofdmenu bij 50/50 taken:{

Laatst bewerkt: 27 feb 2003
  11. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    w00t eindelijk mijn gelijke (H)

Ik sta nu al flinke tijd op nummer 1 weet niet hoe lang maar is nu wel al zo'n 3 a 4 maandjes geleden dat k m heb uitgespeeld maar ik speel m op de dag nog. Iedere keer kies ik m uit uit mijn collectie van 20 games. Daarom vind ik m ook t beste spel zover voor de Xbox. Ik vind t zo cool dat je je zelf kan bepalen hoe je spint flipt, t geeft gewoon gevoel van vrijheid.

Hoogste score weet ik niet precies maar grind een flinke tijd over een kabelbaantje en je hebt zo een highscore van weet ik het.

edit: zoekt post op van mijn uitspeel thread.
    *gevonden*
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=4195&highlight=amped AND uitgespeeld

25-06-2002...hmm is ongeveer 8 maanden geleden. zat ik toch beetje fout, wat gaat de tijd toch snel haha. 8)

Laatst bewerkt: 27 feb 2003
  12. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe, pleased 2 meet ya:p

Maar je hebt zeker gelijk over de vrijheid-factor. Je mag echt alles zelf bepalen in het spel. Ja mag zelf weten hoe, waar en wanneer je gaat, en dat punt van vrijheid is zeker 1 van de sterkste punten van het hele spel.

Ik verheug me dan ook sterk op Amped2, met XL. Stel je een berg voor waarbij je nog tientallen andere gappies ziet afdalen...Top fun!:cool:

13. Orbitman

Orbitman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels sta ik 56ste ... als ik de sponsor haal unlock ik een nieuw level all1 die sponsor is wel 'hard to get' :)

14. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    ff een vraagje over de game zelf? Is het nou echt zo'n vette game, of kan ik beter wachten op deel 2 want er werd/word gezegd dat de besturing niet echt relaxed is...mzzll!!

15. marcdewolf

marcdewolf Retro&Xbox-gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de besturing niet echt super makkelijk, vooral met het grinden dan. Maar misschien ligt het aan mij :mad:
    Ik ben de besturing van Halo gewend, en dat gaat iets soepeler! Halo rulez.....!!

16. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit al een halfjaar vast op nr. 3 :'-(

17. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit ik een hele tijd naar die titel te kijken, denkend: "wat is een worldrank" Ik las het zo: worl...drank, maar toen dacht ik wat heeft een drank nou weer met amped te maken.

18. Orbitman

Orbitman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe... lol :)

19. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de vrijheidsfactor is nog groter omdat je ook zelf mag weten hoe je draait en spint enz.

amped 2 wordt hopelijk zeer cool. Wacht er zeker wel op.

20. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    Waar zijn de sneeuwpoppen eigenlijk voor?

Deel Deze Pagina