Hoi, Ik heb onlangs een gloednieuwe headset gekocht maar ik weet niet hoe die werkt! Als ik bij GTA IV hem erinplug als ik in een lobby zit, dan zie je mijn luidsprekertje even bewegen, betekend dat er geluid van mij doorkomt. Maar daarna als ik iets zeg dan doet hij het gewoon niet. Mijn luidsprekertje blijft uit en ik krijg ook geen antwoorden. Daarbij hoor ik ook niemand door mijn Headset, ik zag eens in een lobby een onwijs gekwater van mensen dus ik denk ik ga gezellig meelullen, vanaf het moment dat ik hem erin plugde werdt het muisstil. Er staat ook niet welke kant op draaien volume + of volume - is maar beide doen het niet. En met dat knopje moet je toch schuiven naar de kant waar het microfoontje opstaat? Dat je groen ziet? Either way doet hij het toch niet. Kan het te maken hebben dat ik een wireless controller heb? Ik heb wel een Play 'n' Charge kit maar daar doet hij het ook niet mee. Ik zit ook niet vast in Party chat of Private chat ofzo. I'm clueless. Weet iemand hier meer van, of ben ik nu dom bezig en vergeet ik iets te doen?
Mischien staan je family settings zo dat je voice communicatie geblokt is, dat had ik eerst ook, helemaal teruggegaan naar de winkel met mijn headset en shit, terwijl ik alleen maar 1 ding moest veranderen.
Hoe gooi ik ze open? En in de instellingen kon ik alleen vinden "Voice Chat trough" Headset Speakers Both of zoiets, ik heb beide gedaan maar hij doet het niet. Ik heb ook geen family settings aan staan..
ik hoor ook niks door mijn headset :? de enige instellingen die ik kan vinden voor de headset zijn: volume (staat op 10 (max)), mute (staat niet aangevinkt) en voice output (staat op headset) wat moet ik doen?
Werkt nog steeds niet, en dat met die poorten snap ik niet, nu met die nieuwe xbox interface kan ik ze ook niet meer vinden.
bij werkt het ook nog niet. ports moet je open zetten bij je router (typ 192.168.1.1 in je browser, volgens mij is dat bij iedereen zo, of niet?)
nee, ligt aan het ip van je gateway, dat is je router. Dat kan je dan weer zien als je ipconfig/all intypt in de opdrachtprompt.
huh? Wat precies moet ik doen? Ik heb de engelse versie van windows... ik heb geen "opdrachtenprompt" bedoel je daar "run" mee? lukt niet..
Ik heb nu dat gedaan wat je zei, die poorten openen. Ik kan nu praten erdoorheen. Ik zie in de lobby bij GTA IV mijn microfoontje actief, maar ik weet niet zeker of andere mensen me ook kunnen horen. Vanaf het moment dat ik de headset inplug hoor ik niemand meer, ze praten wel door zoals ik in de lobby zie maar ik hoor ze gewoon niet.