Grotere HD op komst ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Masterchief71, 22 dec 2008.

1. Masterchief71

Masterchief71 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net mijn Xbox gekocht en wat me nu al opvalt (wist het eigenlijk van te voren ook al) is dat die 120Gb niet echt royaal meer is anno 2008/2009 als je je collectie aan games installed op de schijf.

Weet iemand of MS plannen heeft voor een grotere (tenminste 320gb) schijf ?
    De 2.5" Hd's kosten niks meer tegenwoordig dus dat hoeft het probleem niet te zijn.

Eerlijk is eerlijk, dat punt heeft de PS3 wel beter voor elkaar, de eigenaar kan ZELF een willekeurige SATA 2.5" HD monteren en gebruiken en dat met de goedkeuring van Sony.

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Wat dan? je kan toch maar 1 game tegelijk spelen :+

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Voorlopig zijn er nog geen plannen voor .. Ik verwacht deze ook nog niet zo snel, anders hadden ze hem wel met kerst geïntroduceerd. (mogelijk volgend jaar rond kerst)

4. Masterchief71

Masterchief71 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal waar maar het is wel fijn dat je niet iedere keer een game moet installen.
    Vind het fijn om de games installed te hebben, ook al speel je ze niet regelmatig.
    Ook het hele media concept heeft pas zin als je echt veel ruimte hebt en 120 gb is vandaag de dag leuk voor een Mp3 speler maar niet echt meer voor een media device.

Maar goed we zien wel ! Op dit moment vind ik het een mega apparaat.

P.s. heb al zo'n 5 jaar een 160gb HD in mijn oude Xbox-1, ik houd gewoon van opslaan van data :thumbs:

5. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Op sich heb je gelijk, 120gb is niet genoeg is niet genoeg voor een media device. Echter het is niet de bedoeling dat we films etc op gaan slaan op onze HDD, zoals veel bedrijven denkt ook microsoft dat streaming van media de toekomst is. Vandaar ook dat je films van je PC kan streamen, maar geen films op je xbox harde schijf kan zetten.

En 120GB om games op te installeren vind ik eigenlijk wel zat, kan je er toch al gauw een stuk of 15 op kwijt, als het niet meer is.

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    120 :eek:

Ik zit nog steeds met m'n 20 gb..

7. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ik ook, en ik houd het voorlopig nog wel uit.. heb nog 8gb over van de 20.

8. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    20 gb RULEZZ!!!!!!!!! Lekker retro!

9. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb een 60 gb en staan 8 games op die ik het meeste speel.
    meer dan genoeg.:)

10. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb sinds kort ook een 120 GB HDD en heb nu nog een 85 gig vrij, ik installeer enkel de games die ik op het moment speel en de games die ik niet of amper speel instaleer ik niet :D

11. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Je blijft de dvd nodig hebben van het spel he ;)

12. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok maar die herrie die wordt verorzaakt door de DVD-drive is wel vervelend. Zeker als je op een computermonitor speelt en dus praktisch naast je console zit tijdens het gamen.

13. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    als ze met een grotere hd komen dan is het begin volgend jaar, wanneer de ps3 in prijs zakt...

14. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ach ik flip dr al van uit dat het installeren gamertag gebonden is. Als je Gears 2 speelt en het lagt zo erg dat het gewoon onspeelbaar is dan ben ik weg. Je moet dan out signen, maar dan ben je dus niet meer ingelogd met je eigen gamertag en dan begint het schijfje weer mooi te draaien. Ik vind zowiezo dat hele sign in/sign out systeem vet irritant op de xbox. Wil je met zn 2'en spelen, moet ie eerst insignen. Slaat helemaal nergens op.

15. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem als media device wilt gebruiken dan kun je toch gewoon een externe USB-HDD kopen? Heb ik ook gedaan, werkt perfect.

16. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, maar de meeste mensen willen er natuurlijk games op opslaan, en savegames (Alhoewel dat makkelijk op een 256 MB MU past, laat staan 20 GB 8) )

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Heb aan me 60GB genoeg, ik verwijder toch de games weer die ik niet meer speel, en heb er zo een stuk of 5 tegelijk op staan.

18. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar hij geeft zelf aan dat hij een 120 GB HDD heeft, daar kun je ongeveer 20 games op zetten, en dan zet je je films, muziek etc. op de externe HDD. Probleem opgelost.:D

Deel Deze Pagina