1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Warhammer Online: Age of Reckoning [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 11 mei 2008.

  1. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    @Pbateman: Zie ik toch weer jouw Warlock terug he :cool:
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 5 okt 2008
  3. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    oef heb er weer een mooie avond opzitten, paar keep raids gehad (screens morgen ofzo). rank up was succesvol
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]


    Mijn paardjee!!!!!

    Tiffany the Thundering Terror!

    Hij is zo Lief! *aai aai*

    Wie mij nog niet heeft toegevoegd op Karak Azgal doe dat.
    Chradan is mijn naam tot dat GOA of een GM de naam verandert naar iets wat ik wil (Ordersucks is blijkbaar niet toegestaan)
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Yep. :)
     
  6. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    nu pas ? ;).
     
  7. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb al 3 paarden :)
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil niet echt per direct stoppen maar ik heb dankzij wat nieuwe omstandigheden eigenlijk te weinig tijd voor een echte MMO. :mad:

    Indien iemand nog goedkoop een Collectors Edition wil overkopen stuur een PM.
    Anders speel ik nog wel ff rustig een klein beetje verder.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  9. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
  10. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe :D. Ondertussen r29 rr29 . heb net magnet pull en dan m`n 3e morale= instant imbaness . Ben ondertussen ook officer in 1 van de grotere alliances op kep en van mijn guild. Lovin it
     
  11. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hou van die magnet pull :D + bright wizard aoe is overal nummers op het scherm
     
  12. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ja :D. Heb een macro staan als warning. Ga vandaag met wat guild wizzards wat sc doen.

    Als ik m1n t3 morale heb : Explosive shots al your ranged attacks explode every hit for 10 seconds hitting for 206 damage every tick, this effect only triggers once a second + de instacast blunderbus : Hits everyone 40 ft infront of you en heeft geen cd = pure ownage der gaan der altijd minimaal 2 dood :p. Max damage in 1 spam was 15 k in Isha. Alle dest stond op de vlag :D

    En dan nog de BW er bij. Betekent simpelweg dat iedereen die in m`n magnet komt er niet meer levedn uit komt
     
  13. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey spelen mensen hier deze game nog? Vraag het me wel af want ik hoor er helemaal niks meer over :eek:
     
  14. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de afgelopen weken wel gespeeld. nu ff paar weken druk met examens enzo :confused:
     
  15. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Is deze game nou meer of minder hardcore dan WoW? Is er genoeg endgame content of richt het zich vooral op PvP? Duurt het lang om te levelen, wat is de cap? Is er een goede balans tussen de classes?
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja ik heb em verkocht omdat ik door omstandigheden gewoon te weinig tijd heb voor een MMO.
    Misschien in de toekomst weer als Stargate Worlds mij niet steelt (Stargate woot :+).

    ---

    Minder dat zeker.
    Er zijn zeker quests en dingen die je met je guild zult doen en inplannen (keep overnemen e.d.) maar je zult niet uren bezig zijn met raiden elke dag.

    Endgame content richt zich op de PvP maar dat zal altijd verschuiven en je zult er altijd mee bezig zijn.

    De lvl cap van 40 moet je "redelijk" snel kunnen bereiken. (MMO-wise dan)
    Je hebt altijd wel quests om te doen en niet (toen ik nog WoW speelde) dat je eerst 3 levels moest grinden om in een andere gebied wel het level te hebben om daar quests te doen.
    En krijgt exp met PvP'en.

    De RR rank is 80 en volgens hardcore spelers moet dat echt een jaar of langer zijn voor je die haalt.
    Dus als je al niet eens hardcore speelt ben je nog wel even bezig.
     
  17. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk er over na om dit te gaan spelen, ook al heb ik niet superveel tijd. Ik woon samen enz, dan kun je niet meer hele dagen lopen gamen:) Is dit spel de moeite waard als je het 2-3 avondjes in de week speelt, laten we zeggen zon 10 uur per week?
     
  18. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik het speelde was het meestal

    -pvp
    -influance grinden
    -kasteeltjes overnemen

    @ lvl 40 dungeons enzo doen. tjsa mij verveelde het best snel + geen tijd. Als je grote kastelen overnam moest je elk uur kosten betalen wat niet te doen is en je kon de capital kastelen ook niet overnemen....

    Maar voor 14 euro bij play.com kun je het zelf uitproberen. Ik speelde het toen het spel net uit was dus hopelijk wat fixes
     
  19. roeni3

    roeni3 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk erover deze game ook te kopen, welke server raden jullie mij dan aan?
    En wat is het verschil tussen de verschillende soorten servers, Roleplay pvp enz?
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2008
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Een goede vraag,nu ben ik een Warhammer fan van de bovenste plank maar deze MMO speel ik niet.Bewust om de reden dat het me teveel tijd kost,aangezien deze game toch een echte doorknokker is ben je wel verplicht om tot een machtig level te komen.Aan de andere kant is deze game wel leuk en niet zo enerverend als WOW,maar dat kan persoonlijk zijn.Je kunt dit spel wel nog een beetje normaal doorlopen,Wat ik bij WOW het ergste vind is dat teruglopen naar je corps wat teveel tijd opslokt.En bij Warhammer zijn het dan geloof ik checkpoints,dus dat valt dan weer mee.
     

Deel Deze Pagina