Bij veel spellen krijg je extra's als je het spel uitspeeld. Je moet daarvoor het spel bijvoorbeeld in een bepaalde tijd uitspelen, of op een moeilijk niveau. Nu zou ik graag willen weten of dat dit bij Splinter Cell ook het geval is.
nope, geen tuxedo mode de tweede keer Ik verwachtte dit soort extra's eigenlijk ook, omdat je het spel toch stiekem vergelijkt met MGS
Dat is jammer, bij veel spellen (ook bij MGS) zitten deze extra's wel. Extra's zijn vaak wel de reden waarom je een spel opnieuw speeld.
dat is waar, toch moet ik zeggen dat ik Splintercell ook graag opnieuw speel zonder dat ik er wat voor krijg, (het eindfilmpje is behoorlijk crappy, in inhoud en kwaliteit )
Dat interview met Sam Fisher en die stukjes Making Off, beschouw ik wel als bonus, dat zie je niet vaak bij games, wel bij dvd-films. Ik hoop dat ze dat vaker doen
Dat is ook wel een bonus ja, dat mogen ze van mij vaker doen bij spellen.. Alleen bij SSC Tricky heb ik dit eerder gezien, nu ook bij Splinter Cell
Bij de PS2 versie zit bonus Een extra introfilmpje met inleiding op het verhaal en extra levels (gelukkig via XBL downloadbaar)
Eindfilmpje zit juist prachtig in elkaar, erg simpel, maar wel goed. En aan het einde "Hello Lambert..." (oftewel, er komt een vervolg).
Ja, vind ik ook wel een goed einde...typisch Tom Clancy stijl (heb 9 boeken van die man gelezen) En het PS2 introfilmpje gaat over agent madison en Agent Baustein...is wel grappig....kon je vorige week op gammo zien.
Ik vond het eindfilmpje ook niet verkeerd, kreeg een beetje James bond gevoel ........... dat gaat dus weer lekker door !
kept ook gzien xmaster zag er wel wreed uit mee da starwarsachtig leger alleen xblive zit er voor mij nie in wel een kort spel trouwens kwas er doorheen voordat ik in de manual had kunne kijke marja op nar mg substance!!
maar dat klopt toch eiglijks nie, want madison was toch al dood toen blaustein op missie werd gestuurd om haar te zoeken?? of heb ik het nou mis?
Ik heb hier idd ook wel eens over gehoord, zoals je bij PGR(of een andere racegame)na zo veel uur achter elkaar spelen nieuwe auto's kunt unlocken of een nieuwe helm krijgt. Maar bij SC heb ik er nog nooit van gehoord.