1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vraag mij af of de mensen die geen game kunnen vinden wel een open nat hebben. Ik heb namelijk nooit last van.
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Er is bij mij zelden iemand online waarmee ik online kan spelen. Als je goed bent en graag wilt winnen voeg me a.u.b. even toe. In mijn eentje speel ik dit spel toch nooit aangezien ik dan toch altijd in het noob-team kom.
     
  3. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je toegevoegd. Ben waarschijnlijk vanavond wel online ;)
     
  4. Spire

    Spire Gears of War

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het online systeem van Gears of War 1 wel iets beter, ze wouden de minpunten verbeteren van de MP van Gears 1, maar ik vind het alleen maar minder eigenlijk..
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Er zou nog steeds een update komen, maar ik heb totaal nog geen verbeteringen gezien na het installeren ervan. Om die reden moet er dus nog eentje komen voor de MP van GOW 2. ;):cool:
     
  6. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker dan. Bijna iedereen neergeknalt op 1 aad na (SP 1 van de laatste chapters in de stad). Ik wist dat er nog 1 locust was want je hoort altijd zo'n deuntje als iedereen dood is. Pak ff wat munitie op zie ik hem 1 meter van mij zitten. 'Munitieoppak scene'' is al gestart en ik word doormidden gezaagd. Begin opnieuw echter zonder munitie. Alle wapens en munitie wat er eerst lag is verwdenen als je een stuk moet loaden. Dat je mede A.I maatje (dom in dit geval) heel matig is blijkt maar weer. Want hij is nu al 10 min. bezig om iemand dood te maken. Dan maar de chapter opnieuw beginnen.

    Bug van de makers.
     
  7. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel nu op Hardcore, en dit is toch wel zoals het spel gespeeld moet worden:) Niet telkens campen zoals op Insane, maar wel nog een beetje uitkijken met je health. Nog niet vaak gehad dat ik een story mode de 2e keer net zo leuk vind als de eerste keer:)
     
  8. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag weer online gedaan. Volgens mij hebben ze iets gedaan aan dat blindfiren met de shotgun, want dat ging opeens weer heerlijk in verschillende potjes. Terwijl ik daarvoor juist altijd moest richten want anders kwamen de kogels niet aan.
     
  9. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    net onder je war journal en credits kan je de laatste updates zien, ze zeggen om te gaan naar gearsofwar.com for the latest information


    er staat wel spijtig genoeg niks in van de blindfire of chainsaw of iets in die aard, alleen het matchmaking.

    EDIT: ik zeg niet dat het slecht is, maar hopelijk komt er iets meer tegen het nieuwe jaar.
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2008
  10. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    nou wil ik het niet bepaald slecht noemen dat ze daar wel iets aan doen :+
     
  11. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    De 2de patch vangt de problemen van Blindfire en dergelijke op. Ze zeggen hier gewoon nog niets van de patch. We weten alleen dat ze er mee bezig zijn.
    Hopelijk krijgen we hem kort na nieuwjaar.
     
  12. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is te gek voor woorden. Ik kan niet online spelen wanneer ik dat wil. Ik moet gewoon geluk hebben dat hij een keer naar een half uur zoeken een match vind! Ook friends joinen lukt momenteel gewoon niet! "Can not connect to the host etc..." ! Wordt er helemaal gek van! Jammer dat zo'n top game, zo'n kut onderdeel heeft! GoW1 was dit allemaal perfect uitgewerkt! Kom ook niet aan met je NAT instellingen etc, want ik heb nog noooit problemen gehad met online gaming!
     
  13. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    router reseten misschien.
    bij mij stond mijn NAT ineens op strict terwijl ik daar nooit last van had gehad.
    Toen ik mijn router opnieuw opgestart had stond ie weer gewoon goed.
     
  14. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt het dan misschien ook niet een beetje aan jou internetinstellingen ofzo. Want het is bij genoeg mensen ook heel snel. Dus het zal toch wel iets in de instellingen zijn.

    Game staat trouwens eerste bij Game of the Year verkiezing op de frontpage. Niet geheel verrassend.
     
  15. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    ligt het dan misschien ook niet een beetje aan epic die het een beetje heeft verpest ofzo.
     
  16. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Matches zoeken gaat hier ook behoorlijk traag.

    Heb het spel net op Hardcore uitgespeeld in mijn eentje. Ik had hen nog niet eerder uitgespeeld doordat ik alleen weekends op mijn 360 kan, maar ik vond het een bruut spel. Jammer dat er geen eindbaas was zoals RAAM, maar ik vond dat Brumak level ook wel heel vet. Het was misschien wel erg makkelijk, maar wel vet om al die Locust voor je te zien rennen.

    Nu maar wachten op een vriend van me, die moet gears 2 nog kopen en dan kan ik hem op insane co-op uitspelen en Horde lvl 50 halen. En nu eerst maar on-line proberen te wennen. Ik heb redelijk veel gears 1 gespeeld (360 en PC versie), dus het is best wel wennen.
     
  17. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me niet aan Epic te liggen als de ene wel altijd snel een match heeft en de ander nooit.
    Dan moet het liggen aan die ander zijn internetverbinding
     
  18. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game op insane uitgespeeld. Was niet moeilijk :)
     
  19. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet moeilijk... je hebt van die stukken waar je dehele tijd doodgaat...

    Ik zit nu bij die Sires... Scheit irritant.. Je kan ze alleen maar fatsoenlijk met je shottie en Flametrower doden.. Maar die kogels van de flametrower gaan er ook zo snel door heen...

    Ik heb trouwens wel moeite gehad in die tunnel met die tickers...
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Die sires moet je zagen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina