allebei, weet jij trouwens wnnr de play-offs bij gb beginnen. 5 januari tog en alleen de 1ste 32 mogen meedoen of 128?
Met teams is het eerste 16, en ik ben voor beide gekwalificeert. Singles is eerste 32, 6 januari dacht ik.
netjes man ik moet nog ff paar plekken stijgen ben pas begonnen en sta nu nog rond de 80 haha. wnnr begint je toernooi ik zie dat we nu genoeg man hebben. en is t een 1 dags toernooi?? of versprijd over en aantal dagen
Hmm, sorry man, maar ik krijg nu voor kerst CoD 4, dus dan speel ik Fifa zeer weinig. Schrijf me dus maar uit
Sorry jongens, had het druk gister en was alweer weg vandaag. HET KAN NU BEGINNEN! E: Cerberi, morgen moet je een team hebben of het wordt een keuze van mij.
Er is al geloot, en ik deed het met dobbelstenen. Eerst de eerste persoon gewoon d'r in. Dan 3 dobbelstenen, als het boven de 16 is telt het niet.
Tottenham Hotspur 4-0 Arsenal 2e Lennon 1-0 65e Lennon 2-0 68e Bent 3-0 86e Modric 4-0 1e overwinning in deze poule
Heb mijn fifa 09 uitgeleend dus ik weet niet hoe ik het moet uitzetten uit mijn kop. Fijn, 4-0. E: Besloten dat ik geen topscoorderslijstje wil, te veel werk.
Nee hoor kijk maar op pagina 3, als ik ge-edit had stond er toch ook datum eronder wanneer ik dat hebt gedaan.