1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Sires is echt een van de makkelijkere stukjes gewoon je zaag gebruiken dan stelt het niks voor.
     
  2. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Het lijkt me wel zo als er maar een paar mensen het probleem hebben, maar met Gears hebben (relatief) veel meer mensen het, dus het lijkt me toch dat Epic iets verkeerd heeft gedaan.
     
  3. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een heerlijke game is dit! Nog beter en mooier dan deel 1...

    Dat stuk dat je in die stedenverslindende worm zit..... wat een vet level!!!
     
  4. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    behalve als je geen zaag hebt. Dan is het moeilijker.

    Gisteren samen met 1 vriend Horde nog even gedaan, gewoon omdat het vet is. Met z'n 2e tot level 17 gekomen. Best goed voor met z'n 2en zonder een level opnieuw te doen. Weer 300 kills erbij en zit nu op 5300 en nogwat. Zonder te boosten.
     
  5. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah, ik vind het heel vreemd. Die server van Epic kan toch niet een paar gebruikers uitkiezen als pispaaltjes en de rest wel prima matches geven?
    Ik denk toch dat er ergens iets verkeerd staat.
    Maarja, geen idee. Het is wel heel kut als jij een van die pispaaltjes bent;)
     
  6. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Of Gears heeft een iets betere internetverbinding dan andere games!

    Jij snapt 'm.. Heb alleen een hammerburst en een flametrower! Maar je kan maar 2 van die tikken van die lui hebben, en je hersteld bovendien heel traag van de 1e tik.

    Ik zat me toch in een verlept team! Ik stond na 10 ronder op 73 kills.. en die lui achter me op 40 allemaal ofzo...
    En nu zit ik op 3700 kills!
     
  7. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet zeker dat internetverbinding niks uit maakt voor de snelheid van matchmaking.
     
  8. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    matchmaking is echt ongelooflijk gaar vandaag, al zoveel potjes in mijn eentje tegen 3-4 man moeten doen, ook teams met allemaal 1 streepje tegen gouden en dubbele enz. echt baggerdebaggerbagger. Wel snelle matches daar niet van.
     
  9. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik snap het niet, veel mensen die uren moeten wachten = goeie internetverbinding?
     
  10. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    goeie internetverbinding nodig misschien? Iets anders kan ik ook niet uit die zin halen.
     
  11. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt veel, ik neem aan dat iedereen een goede internetverbinding hier heeft. Anders zou je niet online kunnen gamen. Wat wel belangrijk is is de connectie van andere spelers. Als die niet goed is dan kan het langer duren en ook lag vormen. Mja, offhost heb je altijd beetje lag. Duidelijk te zien op youtube zelfs:

    http://nl.youtube.com/watch?v=YFaHo7D4sOg
     
  12. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was het woordje 'nodig' vergeten.. excuses!

    Maar ik heb gister zovaak horde gespeeld en dan kom je bij de 1 streepje lui in...

    Ik heb zelf 2 omdat ik niks anders doe dan horde. Maar ik sta ook vaak bovenaan bij die lui met de gouden streepjes..
     
  13. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gedaan. In de begin chapters zitten er wel wat stukjes bij die zwaar irri zijn. Bijv. het stuk op die grote tank waar je de eerste reaver alleen op zijn kop moet raken ipv die mannetjes eraf schieten waardoor je het nooit kan redden. Het stuk daarna ook op de tank met die Brumak waar je niet moet blijven schieten totdat je turret overheat raakt maar je al eerder je wapen moet koelen, anders is dit ook letterlijk onmogelijk. Het stuk waar je na een klein uitstapje weer op die tank komt er een paar gasten met zo'n morter(?)gun gaan schieten. Tussendoor klimt er ook nog zo'n mannetje op de tank. Op insane moet je dan wel naar de plek gaan waar ook de turret staat (linksboven) waardoor dat mannetje jou niet aanvalt als die erop klimt. Ook moet je die mortelgastjes al meteen raken vanaf het moment dat ze in beeld komen. Daarna is het inderdaad niet moeilijk wat vooral komt omdat je tegenstanders veel minder pressen zoals in deel 1 en die gastjes met die kruisbogen zijn veel makkelijker (jammer). Wel soms ff oppassen voor zo'n reaver maar hoe vet is het als die op je af komt lopen en je weer ff weg moet rennen.

    Het is
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ik word nu wel echt schijtziek van gears, van de 5 potjes zijn er 4 connection to the host has been lost. Echt ongelooflijk hoe vaak dit voorkomt.
     
  15. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
    ik kan het niet begrijpen heb daar echt helemaal geen last van!

    van die internet problemen enzo dan
     
  16. Schillie

    Schillie Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens heb vandaag met kerst niks te doen dus voeg me maar toe voor een leuk potje knallen.
    Heb tot nu toe alleen maar met irritante amerikanen gespeeld en met foute kut verbindingen.
     
  17. Cremy

    Cremy Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog tips om goed te richten? Ik kan echt niet goed richten, als ik 100 keer schiet raak ik misschien 10 keer ofzo. :mad:
     
  18. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0


    wat is je GamerTag ?

    @ Cremy: je moet naar options gaan en dan bij de xbox 360 controller je target en look sensitivity op High zetten, dan zou het wel beter moeten gaan (voor het geval je dit niet wist ;))
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2008
  19. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    oefening baart kunst. Richten is gewoon oefenen en vaak doen. Kan je weinig tips aan geven.

    Ik ben vanavond weer online denk ik :)
     
  20. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
    ik ben iedere avond online voeg me maar toe voor een potje gears stuur me wel een message van te voren
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina