1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 7]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Tco, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Eagle Eye - 7.0/10
    Batman The Dark Knight - 9/10
     
  2. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    21 Eergisteren gezien. Wel een leuke film, alleen wel jammer dat ik op de helft van de film het plot al kon voorspellen... 7/10

    Pineapple Express - Leuke film alleen aan het einde snapte ik er geen hout meer van. Wie van een keiharde comedy houdt, moet deze film zeker een keer kijken :)
     
  3. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus je vond het tegenvallen omdat batman een stemvervormer gebruikt?? :{
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    The day the Earth stood still

    "Tja" is een woord dat in mij op komt. Men moet natuurlijk in gedachten houden dat het een remake is van een jaren 50 klassieker. Daarom trek ik snel de vergelijking met War of the Worlds en King Kong. Je kunt kritiek hebben op het verhaal, maar dat maakt mij helemaal niks uit. Ik weet dat het verhaal oud is, dus daar stoor ik mij niet aan. :) Dat is wel tof.
    Maar waar ik helemaal gek van werd, waren de cliché's! TDTESS zit helemaal vol met de meest dramatische camerashots, zinnen en scènes. Met als absolute dieptepunt die stereotype Amerikaanse Secretary of Defense. :'-( In de eerste helft van de film werd ik er helemaal gek van.
    Gelukkig, herstelde de film zich tegen het eind. De film krijgt in de tweede helft meer vaart en iets meer diepgang. Het ironische is juist dat ik het einde wel goed vond. Dat dan weer wel. Je verlaat de zaal dus niet met een zure nasmaak.

    Ik kan er nog wel uren over klagen, maar feit is dat TDTESS een keer leuk is, maar daarna niet meer. De film opent heel snel met een groot mysterie, maar het jammerlijke is dat het mysterie nooit écht interessant wordt. Veel cliché's over rampenfilms zul je hier weer terugzien en als je daar niet tegenkan, zou ik deze film overslaan.
    6.5
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Sunshine

    Gisteren gezien op blueray. Had eerst zoiets van ok dit word weer zo'n gare film die naar de zon wil gaan en er gaat van alles mis met schip ofzo. Maar na een tijd kwam er in mijn ogen toch wel en hele gave twist in de film! Had ik niet gedacht! Wel vaag dat ze hem zo raar laten zien...Maar film was zeker vermakelijk!

    8/10
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Jij vond die twist gaaf (neem aan dat je die
    mafkees aan boord bedoelt die de actie probeert te verneuken
    )?
     
  7. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee. dit was een klein onderdeel, maar de de film gaat over batman, als diezelfde batman dan amper te verstaan is, is dat toch wat minder. Daarnaast werd deze film ontzettend gehypt, het leek haast wel een nieuwe godfather ofzo iets, dus ik verwachtte een topfilm, dat was deze dit dus niet. De joker wordt goed neergezet, maar ben we benieuwd wat er zou gebeurd zijn als Heath Ledger niet was overleden en wat ik ook bijvoorbeeld een minpunt vond was het afraffelen van het verhaal omtrend Two-face. Ik vond het verhaal rond Harvey Dent ook interessant, maar dat wordt op vervolgens op het einde zo snel afgemaakt, daar had meer ingezeten.
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Schitterende review!
    Met die secretary bedoelde je die inval president?
    Die vond ik ook echt irritant en slap, daar hadden ze gewoon een man van moeten maken.
    De enige goede vrouwelijke president is die van Prison Break toendertijd.
     
  9. Soeperman NL

    Soeperman NL Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Simon Says
    Toen ik dit kocht wist ik al dat het bagger was, maar ik wou hem toch wel zien. En het heeft mijn verwachtingen totaal waar gemaakt. Wat een boutfilm zeg. Ze proberen er echt een gore-slasher van te maken, maar het lijkt meer om een komedie. Ik kan niet anders dan een glimlach op mijn gezicht vertonen iedere keer dat Mr. Crispin Glover tevoorschijn komt.
    4,5/10

    Crank
    Dit blijft toch een goede film. Alhoewel Statham me een beetje teleur heeft gesteld met Transporter 3, blijf ik hem toch een goede acteur vinden. In Crank gelukkig snelle lekker actie, die bij Transporter 3 ontbrak. Ik kan dan ook niet wachten op het 2de deel van Crank. Als is het maar te zien hoe Corey Haim zich houdt in een weer wat grotere film voor hem. Het is natuurlijk ook geen straf om naar Amy Smart te kijken. Wat heeft die toch een leuk koppie.
    7,8/10
     
  10. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Into The Wild
    Veel van verwacht en ook op de cover staat heel groot met 5 sterren een recensie van de Volkskrant dus dan zou het heel wat moeten beloven. De film was erg langdradig, en alhoewel ik daar normaal gesproken geen probleem mee heb, moet de film dan wel boeiend zijn, wat nu dus niet het geval was. En het verhaal was naar mijn inziens erg clichématig met al die onzin over god. 6/10
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja ik vond Into the wild persoonlijk ook helemaal geen interessante film, snapte dan ook al die ophef erover niet.
     
  12. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow.., into the wild is naar mijn mening de beste film ooit...

    maargoed net Just add water gezien.. best leuke film nog nooit iets van gehoord. Lekkere humor en het is gewoon een lekker "echte" film

    7/10
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    There Will Be Blood

    Niet mijn ding. Langdradig op een vervelende manier, setting en karakters doen me helemaal niks en alles is er op gericht om de kijker te laten gruwelen. Weinig kijkplezier.
     
  14. Soeperman NL

    Soeperman NL Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    X-Men
    Voor de eerste keer in mijn leven afgekeken. Dit is de derde of vierde keer dat ik hem op heb gezet, maar pas de eerste keer dat ik hem helemaal gezien heb. Nu dat ik de tijd ervoor heb genomen en gewoon lekker ontspannen heb gekeken moet ik toegeven dat de film helemaal niet verkeerd is. Dan ga ik morgen maar eens deel 2 kijken.
    7,4/10
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Lotr: Return of the King
    8.5/10
    Ik vind het een hele gave film (vooral de veldslagen) maar ik vond het echt irritant dat ze net in het heetst van de strijd overschakelen naar Frodo & Sam. Wat is Frodo een irritante kutmongool als die de weg kwijt is zeg, zat echt te hopen dat die doodging zodat ik verlost was van zijn gelul.
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Disney's Game plan met Dwayne "The Rock" Johnson. Hij speelt een American Football ster, die opeens een kind voor de deur krijgt, dat zijn eigen kind blijkt te zijn. Verhaal is verschrikkelijk dun, plot is simpel, maar wat je wel krijgt is een heerlijke feelgood film, en ik vind The Rock echt een grappige acteur, dus ik heb me hier echt heel goed mee vermaakt. 7.5/10
     
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, inderdaad. Een van de beste films ooit, vind ik ook!
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    snap eerlijk gezegd echt niet hoe je dat kan vinden..
     
  19. Soeperman NL

    Soeperman NL Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    X2
    Ik vond deze zelfs nog iets beter dan het 1ste deel. Vond de toevoeging van the Nightcrawler wel erg goed. Leuke rol van Alan Cumming. Helaas dat deze alweer ontbreekt in het 3de deel. het 3de deel moet sowieso niet zo goed zijn, maar ja ik ga toch nu wel kijken.
    7,8/10
     
  20. Soeperman NL

    Soeperman NL Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    X-Men: The Last Stand
    Dit is wel de slechtste van de 3 naar mijn mening, maar nog zeker helemaal niet verkeerd. Ik had hem nog niet eerder gezien, dus ik vond het wel leuk om bekende gezichten te zien als Vinnie Jones en Ellen Page die niet in eerdere delen zaten. Leuke film waarbij je niet veel hoeft na te denken. Kijk ook wel uit naar de X-Men Originals van Woverine en Magneto. :)
    7,0/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina