Welke kan ik het beste kopen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door IceMan the 2nd, 6 mrt 2003.

  1. IceMan the 2nd

    IceMan the 2nd kut-jackal's

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk setje kan ik het beste halen voor op mijn kamer?
    De creative inspire 2.1 console 2400 of de thrustmaster 2.1 soundsystem.

    Bij xbm zeggen ze dat die creative beter is (een 9) want die thrustmaster (een 8) heeft bij hoge volumes een klein beetje vervorming, maar in de pu heeft die thrustmaster wel 4.5 van de 5 sterren, en al de andere reviews op internet zijn ook zeer positief over beide setjes. Daar wordt ook niet over een beetje vervorming bij hoge volumes gesproken.

    -thrustmaster: 30 watt subwoofer en 10 watt satelietspeakers
    59.95 euro
    -creative : 18 watt subwoofer en 4.5 watt satelietspeakers
    49.95 euro.
    please help!
     
  2. Kami

    Kami JSRF addict

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou als ik jou was NIET voor een 2.1 setje gaan..die dingen stellen namelijk geen moer voor, het enige wat het zijn is links rechts en een subwoofer!
    je hebt dus niet echt veel beter geluid...
    Je kan beter doorsparen voor een 5.1 setje, geloof me; het is zeker de moeite waard :)
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoi,

    Hoeveel is je budget? Als je dat geeft kan ik je wel helpen.
     
  4. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Zoals Kami al zegt je kan echt beter doorsparen voor een 5.1 dat is echt genieten. Heb zelf een 5.1 set van Creative, komt leuk geluidje uit voor een niet al te dure prijs...
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ga die jongen nou niet extra op kosten jagen. Hij wil een 2.1 setje en vraagt gewoon om welke beter is.
     
  6. IceMan the 2nd

    IceMan the 2nd kut-jackal's

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, ik hoef geen 5.1, ik heb er wel het geld voor. Maar dat wil ik niet uitgeven.
    Ik vroeg me gewoon af welke van die 2 ik het beste kan kopen.
    Ik wil niet meer dan 80 euro uitgeven aan die dingen.
     
  7. ik zou voor Creative 2.1 gaan dat setje is best wel goedkoop maar geeft beter geluid als Thrustmaster die kan nog wel es ruizen
     
  8. IceMan the 2nd

    IceMan the 2nd kut-jackal's

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je er ervaring mee dan, niet dat ik je niet geloof.
    Maar hoe weet je dat?
     
  9. ik heb de Thurstmaster en mn neefie de 2.1 ik vind de 2.1 beter omdat hij wel wat minder hard geluid geeft maar wel zuiverder en kijk anders eens in OXM nummer 4 daar staan ze tegen elkaar vergeleken maar als je een grote kamer hebt zou ik toch voor de Thurstmaster gaan de 2.1 is meer voor wat kleinere kamers (slaapkamer) terwijl Thusrtmaster mere voor grotere ruimtes geschikt is ook door zn 4 kleien boxjes
     
  10. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zijn KLEINE neefie en ik heb de creative er komt mooi geluid uit hij geeft echt geen zacht geluid ofzo hij kan behoorlijk hard maar het licht er ook aan hoen grote kamer je hebt de thrustmaster is minder zuiver dan de creative maar kan wel weer iets harder dus voor een grote kamer is de thrustmaster aan te raden en voor een kleinere kamer is de creative aan te raden
    Greetz

    jeroen14xboxfan zijn KLEINE neefje!!!:+

    Ps hij heeft amper een thrustmaster setje maaar heeft xboxmagazine nr4 van me geleend:+ chek zijn sig maar
     
  11. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    dan kun je beter je stereo set aan je x box koppelen denk dat dat beter geluid geeft als z'n setje
    maarja wie ben ik
     
  12. IceMan the 2nd

    IceMan the 2nd kut-jackal's

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    die stereo is van mijn vader.

    Maarre het is voor op mijn slaapkamer, dus ik denk dat die creative dan wel hard genoeg gaat, of niet?

    Nog een vraagje: die subwoofer, is die krachtig genoeg (voor op mijn slaapkamer). Heb je af en toe dus wel zoiets van WAUW, lekker stevige bas.
     
  13. IceMan the 2nd

    IceMan the 2nd kut-jackal's

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nou niemand meer die ervaring heeft met bovenstaande speakersets en mij een beetje advies kan regelen?
     
  14. BlaiR.WitcH

    BlaiR.WitcH Rally-ho

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er geen ervaring mee nee, maar het is gewoon een feit dat Trust zwaar suxx.. ik zou voor de Creative gaan, dan weet je altijd dat je goed zit.
    Heb bij Dixons gewerkt dus inzoverre heb ik er wel ervaring mee.
    goodluck.

    Rally-ho
     
  15. IceMan the 2nd

    IceMan the 2nd kut-jackal's

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    is er niemand die wil helpen
     
  16. masterape

    masterape Guest

    Ik heb het thrushmaster setje, en ik ben er tevreden mee komt een goed geluidje uit alleen ruist een boxje bij mij, maar ik ben de enigste die dat heeft:mad:
     
  17. IceMan the 2nd

    IceMan the 2nd kut-jackal's

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    kom op zeg!
     
  18. IceMan the 2nd

    IceMan the 2nd kut-jackal's

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor jullie vele reacties!
    (Niet dus)
     
  19. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn beide goed getest(heb ze zelf in de winkel ook gestest), en wat de prijs/kwaliteit verhouding betreft zou ik persoonlijk eerder gaan voor de creative, ze maken al lang boxjes en weten waar ze mee bezig zijn.

    Ik vindt persoonlijk het uiterlijk van de creative iets volwassener eruit zien.

    gr
     
  20. IceMan the 2nd

    IceMan the 2nd kut-jackal's

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik maar voor de creative console 2400
    Weet je misschien waar ik die kan kopen.
    Ik woon in Weert, maar noem maar wat bekende winkels op. In weert ligt wel een dixons en zo.
     

Deel Deze Pagina