1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Vista

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Vallandu, 13 dec 2006.

  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Jawel, is al uit hoor ;). Maar ben niet 100% zeker dat hij opduikt in Windows Update :confused:.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij komt niet in Windows Update. Ik heb 'm handmatig gedownload voor m'n laptop.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Klopt moest ik ook doen. De rest gaat wel automatisch bij mij maar de SP1 niet.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ow lekker handig, voor Adobe CS4 moet je namelijk vista + sp1 hebben... en ik maar updaten :+
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wou ik gisteravond opzoeken waar ik de SP1 kon vinden, kwam die net in Windows Update 8)
     
  6. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Als ik mijn pc opstart, start msn automatisch op, dit wil ik uitschakelen.

    Ik had gelezen dat je via 'msconfig' kunt in/uitschakelen welke programma's automatisch opstarten. Ik heb via 'msconfig' msn uit geschakeld, maar hij blijft elke ochtend opstarten, hoe kan dit?
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Even instellen in msn zelf :+

    [​IMG]
     
  8. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Steam werkt prima op X64, het kan zijn dat sommige games niet werken maar kijk altijd even op de steampowered forums voor een mogelijk vista x64 fix. Zijn maar weinig games die ik echt niet draaiend krijg onder vista x64.

    Voor sommige programma's zijn er speciale installatie bestanden voor Vista x64 maar meestal zitten die gewoon in het normale installatiebestand (b.v. Steam).
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2008
  9. zwetje

    zwetje Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    dank je:)
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bijna alles werkt met 64bit :) Programma's sowieso.
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Ik zit met een probleempje wat me de hele dag al bezig houd. Hopelijk is dit het goede topic, want de vraag past ook in een stel andere, maja:

    De kerstman is zo lief geweest mij een externe geluidskaart via USB voor m'n laptop te schenken voor kerst zodat ik niet meer van die brakke geluidskaart in m'n laptop gebruik hoef te maken. 't Gaat hier om de Creative Sound Blaster X-Fi Surround 5.1, en zoals de titel al doet vermoeden moet deze 5.1 kunnen uitpoepen. Heb hem aangesloten op m'n versterker doormiddel van toslink, en er komt een heel aardig geluidje uit, alleen, 2.1!!!

    Ben de hele middag al bezig geweest om eerst de lag/latency weg te krijgen (had bijna een seconde vertraging in het geluid) en dat is doormiddel van één of ander ver verstopte beta driver gelukt. Enige probleem is nog alleen nog steeds de 5.1 die niet werkt. Wanneer ik de bijgeleverde software vraag om ff alle speakers langs te gaan, komt er een lief vrouwenstemmetje die me verteld: 'linksvoor... rechtsvoor' maar niks meer niks minder. Center en rears doen niet mee terwijl 5.1 toch duidelijk geselecteerd staat.

    Ik lees hier en daar wat vaags over dat Vista dit niet ondersteund of toch weer wel doormiddel van zus en zo, maar ik tap momenteel internet van 3 straten verder af dus het is zo traag als dikke stront door een trechter wat het zoeken niet echt makkelijker maakt. Heb een aantal drivers geprobeerd, maar nog steeds geen 5.1. Het zou volgens Creative wel allemaal leuk en aardig moeten werken op Vista...

    Anyone met tips of een verlossende driver? Want wordt er beetje moe van dat elke keer als ik een nieuw product heb, je eerst 3 dagen bezig bent met alles in orde te krijgen voordat dat product goed werkt. Enige externe apparaat wat de eerste keer deed wat 'ie moest doen was m'n muis :emo:
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Creative heeft wel een drivers op het net gegooid die de problemen met DD en DTS bij XP moet verhelpen.

    Op het i-net staan meer klachten over de Creative Sound Blaster X-Fi Surround 5.1
    Mensen hebbeb helemaal geen geluid of de achter speakers , subwoofer en center werken niet.
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Even een schop!

    Op mijn laptop staat Vista Ultimate en op mijn PC staat Home Premium. Nu probeer ik dus met de PC mijn laptop over te nemen met extern bureaublad. Pc's zitten in dezelfde werkgroep maar toch kan ik mijn laptop niet overnemen. Bij het veldje waar je computer moet invullen vul ik de computernaam van mijn laptop in, dat is de bedoeling neem ik aan. Vervolgens komt er een zandloper en krijg ik de melding dat laptop niet over te nemen is :{
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Proberen met ip adres? Heb je de beveiligingsinstellingen op de PC ingesteld op publiek of thuis?
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet ook ff kijken of de instellingen goed staan bij computer instellingen (kzit nu op mn Mac dus kan ff niet nakijken hoe dat precies heet), maar iig rechtermuisknop deze computer en dan staat daar ergens remote beheer ofzo. Daar moet je ook accepteren dat de computer over te nemen is (/mag worden).
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan ook zijn dat de wachtwoord beveiliging actief is , deze staat standaard aan in Vista.
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Dat wat Errox zei staat allemaal goed. Heb het veel gebruikt op stage dus weet er wel wat van af maar hier thuis geeft het problemen. Netwerk staat op particulier. Via IP geprobeerd, zelfde resultaat.

    Melbuuln, wachtwoord beveiliging? Kan ik dat uitzetten? Waar? :p
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Netwerkcentrum.

    Delen en verkennen.

    Met wachtwoord beveiligd delen:
    Wanneer een gebruiker binnen het netwerk verbinding maakt met een gedeelde map op uw computer moet deze eerst een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven. Gebruikersnaam en wachtwoord gegevens kunt u toevoegen onder accountbeheer. Aanbevolen optie: met wachtwoord beveiligd delen inschakelen
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat is toch alleen voor fileshare?
     
  20. zwetje

    zwetje Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Vraag: Weet iemand hoe 64 bit in games werkt? hoe je dat moet activeren bijvoorbeeld bij Far Cry 2 of Crysis? of is het gewoon puur dat Windows sneller is en dat je meer dan 3gb Ram er in kan doen?
     

Deel Deze Pagina