Ik heb een abonnement op xbm uk, ik zag dat nr 14 in de uk al uit is, heb echter nog niets ontvangen, zijn er meer mensen die nog zitten te wachten?
ja 13 ligt al in de winkels al een hele tijd en ik zou maar opschieten want anders zijn ze uitverkocht ik denk dan #14 rond 17 maart hier komt ook met een abbo
Bedankt voor de reactie(s), was effe bang dat ik hem gemist had, ik wacht dan nog wel effe af, ben wel benieuwd naar de playable demo van Panzer Dragoon Orta. Zodra ik het blad binnen heb laat ik het wel effe weten.
keb em danet binnen gehad, Playable demos: Indiana Jones Panzer D orta Lamborgihini Shenmue II The House Of Death III Vexx en nog een zooi video`s: HALO2 Yager Play Vexx ATV Evil Dead Sudeki
o, die mot ik ook ff gaan halen. Zeg weet je wat ik mij afvroeg, julli zijn abbo hè. Maar is dat niet ontzettend duur om abbo te zijn van een buitenlands blad? En hoe word je dat, gewoon zo'n abbo formulier invullen met je adres ofzo? wat ik eigenijk wil zeggen: Ken iemand mij daar wat info over geven over de prijs en hoe abbo te worden?
Als je een abbo heb dan wordt dat blad op dezelfde dag bezorgt als dat hij in de NL winkel ligt. Maar ik ga zo ff kijken want ik wil heel graag die PDO demo spelen, want ik wil nog steeds weten waarom hij zo speciaal is.
idd wat rick al zegt je moet gewoon naar www.officialxboxmagazine.co.uk gaan en daar je adres en jawel credit card gegevens invullen !! anyway het kost misschien wel aardig wat duiten (namelijk: P79,95*) 'P' staat voor Engelse-POND [/b]
Ze hadden hem zaterdag nog niet ARGH. Ik probeer het nu Dinsdag of Woensdag nog wel. Dus toen heb ik zaterdag maar de Xboxgamer gekocht, zat ook een DVD bij (alleen filmpjes) maar ook een HALO secrets filmpje, die was wel gaaf. Blad kost 8.80 Euro, wel de moeite waard
je moet gewoon tegen die gasten van de bruna zegggen dat ze zelf een abo moeten nemen (kost 9 euro per nr dus dan kunnen ze makkelijk 11 euro vragen ofzo) offtopic: boekjes (zonder demo dus) zijn te koop bij mij