heb ff een vraag ik zou graag eens screenshots van halo2 tijdens het spel zien niet altijd het voor filmpje of tussenplaatjes van een filmpje maar plaatjes van de nieuwe aliens en hoe het vechten er dan aan toe gaat ik word er namelijk echt gek van.
als ik zou kunnen toveren zou ik je ze geven, maar niemand heeft screenshots van ingame(dus met HUD enz.)halo2
Topic hoort niet in het XBM vragen deel thuis, heb 't ff verplaatst voor je... En verder kan ik geen in-game shot toveren sorry...
Eind mei. 'Geruchten' gaan dat Halo dan al volledig via Live speelbaar zal zijn, iets dat best mogelijk is als het spel in november al uit moet komen.
ok thx allemal voor jullie reactie denk dat ik dan toch maar nog ff geduld moet hebben maar halo is zooooonnnnnnnnnnnnnnnnn vvet spel maar ja thx alll and //\/\\zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzllllllllllll make war on youre xbox not in real. bye bye
ja dat zeggen ze. maar games uitstellen schijnt in te zijn. ik zou er dus niet helemaal van uit gaan maar ik koop em de eerste dag dat ie uit is. die nieuwe warthog waarmee je veel mensen kan vervoeren gaat ass kicken
ik kan echt niet wachten tot halo 2 eigenlijk krijg ik halo morgen pas (beschaamd) maar ik heb filmpjes en re-en previews gelezen en hij schopt kont gewoon en HALO 2 gaat ruleren ik kan echt niet meer wachten IK WORD ZOT