Hallo, ik heb nooit problemen om in te loggen op de servers van EA, maar een vriend van mij wel. Hij is hier niet actief vandaar dat ik het even vraag. Hij kan altijd op xboxlive met alle spellen. Alleen FIFA kan hij regelmatig niet spelen wanneer FIFA inprobeert te loggen op de EA servers krijgt hij de volgende melding: Hij moet ingelogd zijn op LIVE voordat hij kan insignen op de EA server. Hij is dit al, want hij is gewoon online te zien. Is er iemand die dit probleem herkent en eventueel een oplossing heeft? Hij heeft al contact opgenomen met EA. Maar nog geen antwoord ontvangen. Alvast bedankt!
Ik heb een probleem met het aanmelden voor fifa 09 online. als ik naar het fifa menu gaat en dan naar de keuze xbox live dan doe ik de eerste iets van rasind quick match ofso. en dan krijg ik in me scherm te zien dat ik toestemming moet hebben van een ouder? weet iemand wat ik moet doen?
Is hij met zijn live profiel ook daadwerkelijk ingelogd in FIFA? Onder iets als "Profile Management" ofzo in de opties moet het juiste profiel zijn aangemerkt als actief, en als Lead Profile in FIFA. Ik heb hier eerder ( in FIFA 08 ) ook problemen mee gehad, totdat ik erachter kwam dat ik daar niet stond signed in...
Als ik online wil spelen komt er te staan; Je account is nog niet goedgekeurd door een volwassene. Vraag de geadresseerde de goedkeuring te voltoien. Wil je de bevestiging per email verzenden? Dan druk ik ok ja&druk het emailadres van me ouders in. Die komt gewoon aan tot dan toe geen probleem. Maar als ik dan op 'Ga akkoord' klik staat er; Account kind activeren Ongeldige status EA-account. Kan de status van dit account niet wijzigen. Kan iemand me helpen, alvast bedankt Gr. Leroy
ik heb hetzelfde probleem in die e-mail staat ook iets over een token dus had ik dat ook is geprobeerd maar stond er: account kind activeren voer token in maar kon nergen in voeren ik heb ook al geprobeerd met account van 18+ maar niks lijkt te helpen. zal wel moeten w8ten tot ik 16 ben denk ik
Gisteren kon ik ook niet inloggen, verbindingsfout met de EA server. Vandaag nog niet geprobeerd. Misschien maar even wachten.
Ik heb het zelfde gezeik al een klein maandje ene dag kan ik wel spelen andere dag niet. Ik ga altijd tegen een vriend online maar hij heeft nergens last van. Ik heb dus ook: je kunt de online functies van deze game alleen gebruiken als je aangemeld bent bij xbox live en de ea-servers. Persoonlijk krijg ik er de pest in.
Het grootste nadeel aan EA games , ze hebben eigen servers en das voor mij een reden om die games zoveel mogelijk te mijden...