Dit spel wil ik kopen omdat dit makkelijk je gamerscore ophaalt, het liefst in goede staat. Ik ga niet over de 10 euro, dit spel is oud, het is bijna onmogelijk om het spel nog onbeschadigd te hebben.
Voor de zekerheid (want je hebt ook 2006 FIFA World Cup), je hebt het over FIFA 06- Road To The FIFA World Cup met Ronaldinho op de voorkant? Voor 8 euro inclusief mag je m hebben! En hij is onbeschadigd btw!
Je mag de mijne overnemen voor 7 incl. Ik heb beide Fifa 2006 (in goede staat) dus ik weet over welke je het hebt Let ook op de aanbieding
Als je het bij mij komt spelen en voor mij de resterende 4 chievo's haalt krijg je hem gratis en geef ik je ook nog eens 5 euro extra. Ik zet em op amateur en speel brasil tegen lychtenstein en NOG krijg ik het niet voor elkaar om een goal te maken .. dit is zo niet mijn ding maar aangezien het blijkbaar super easy chievo's zijn wil ik hem ook niet wegdoen en hopen dat ik ooit iemand tref die ze voor mij kan halen. Ik woon in de buurt van Roermond en werk in Eindhoven.
1. Je kickt een 2.5 jaar oud topic. 2. De topicstarter is al 2.5 jaar niet meer online geweest. 3. Speel je eigen games man. Het zijn toch jouw achievements die jij haalt? Man up