[HaLo] Two Betrayels lol

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 4 mrt 2003.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dit is niet echt een cheat ofzo, dit is gewoon lol.
    Aan het begin van het level als je de eerste de keer de banshee krijgt moet je terugvliegen naar de Control Room nu kan je daar rond vliegen door die hologram van Halo. Je kan ook dat ravijn in vliegen tot de grond aan toe.
    Ook aan het begin als je de banshee krijgt vind je ergens een bevroren waterval op de grond of op een stuk waar je kan staan op de waterval ga je heen. Als je nu op de waterval schiet komen er barsten in, met een plasma rifle kan je er gaten in branden.
    Niet echt nodig maar wel funny.

2. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dit vind ik het coolste stuk in Halo.
    ik speel soms in cooperative en dan stippelen we een route uit en daarna racen we tegen elkaar met de banshees.vet!:9

3. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol is wel fun om is te doen.
    In Halo2 moeten er races in zitten dus :p

4. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    lijk het laatste level met die wartog...

5. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik en m'n broertje doen vaak co-op en dan gaan we easter eggs zoeken. Zo heb je in de Two Betrayels nadat je het 1e ding hebt opgeblazen een andere route dan zij voorschrijft. Onder is een deur open en daar zitten geen vijanden, uiteindelijk leidt die route naar waar je heen moet en er is in die extra weg niet veel te doen. Maarja, hij is er wel.

6. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Welke weg bedoel je eigenlijk?? Nu snap ik het niet echt :confused:

7. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Onder in die vallei in het begin is een deur. Daar kan je in en volg je een totaal lege weg. Uiteindelijk leidt die weg naar die brug.

8. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    oh die weg (dat je niet met de banchee hoeft te vliegen.) dom |:- die ken ik wel (had er niet aangedacht)

9. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ja, die ken ik.
    is da niet die passage die je kunt weglaten als je in "the assault on the control room" daar op die brug komt tegenover de control room, je kunt daar vanaf die brug dan springen op die fijne rand en dan gewoon naar beneden gaan en je hebt de hele rechtse kant van de vallei gewoon genegeerd.:p

10. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar pak ik altijd zo'n banshee net voor een elite weg en dan kan je in een keer naar boven vliegen.

11. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Freaks :)

12. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: wie bedoel je?

13. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
  14. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ja, behalve in legendary:p
    die twee rode elites kan ik dan niet ontwijken en BAM!!!:'-(

15. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    in two betrayals hebbie nog een vet dingetje:

als je buiten bent en je hebt je banshee, vliegje richting de grote deur waar je vandaan kwam (control room deur) boven je zit dan die grote paal met 3 van die ''richels'' om de pilaar heen. ga op de middelste staan, aan de rechter kant wel te verstaan en gij zult een raar gepraat horen.

(ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, et stond bij easter eggs op http://halo.bungie.org )

16. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ken er nog zo eentje in The Maw. Het laatste stuk met de Warthog na de grote sprong, je krijgt weer van die bochten die je kan afsnijden. Bij de eerste keer is er in de afsnijtunnel nog een tunnel naar rechts. Daar zit een Grunt, kill hem en je zal weer raar gepraat horen (die Grunt praat over dat hij dorst heeft enz.)

Ik heb het uitgeprobeerd. En na vele keren van mislukken heb ik er de perfecte plek voor. Het werkt inderdaad. Alle vijanden zijn weg en op bepaalde plekken kan je hun Banshee jatten. Op gegeven moment is er een dichte deur (voor een brug) en kan je niet verder. Ga dan terug naar de vallei, jat een Banshee en vlieg naar die brug, die bij die dichte deur. De andere kant van de brug is de deur wel open en zo kan je verder in het compleet lege level. Zo heb ik Assault on the Control Room op Legendary gehaald zonder meer dan 10 vijanden vermoord te hebben.

17. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    er zeggen veel dat die warthog moeilijk te besturen is, maar ik vind het juist lekker rijden! Ik geef toe in het begin heb ik ook een beetje gesukkeld omdat het een nieuw systeem van sturen is, maar ik vind het geniaal gevonden!:)

Deel Deze Pagina