Klik Dit filmpje is echt heel lachen! alleen ik snapten paar dingen niet! 1.Hoe doen ze dit? 2.Hoe komen ze aan 3 warthogs? 3.is er wel een rocket lanceer in dat veld? Kwam nog een filmpjeh tegen waar het zelfde veld zichtbaar was en toen vlogen er banshee's dit is toch vreemd oja en captian chief liep met zo'n zwaard! Ik dacht als er geen Cheats bestonden!
Filmpje van Silent Cartogropher? Warthog #1; Begin van het level Warthog #2; Bij ingang naar control room Warthog #3; Bij gecrashde pelican. Rocketlauncher ligt bij gecrashde pelican. Dat filmpje met banshee's was van een oude build, toen er nog banshee's in dat level zaten en MC nog andere melee wapens had (zwaard van Covenant o.a.)
ik heb ook een keer een MP filmpje gezien waar ze in een level waar 2 warthogs in zaten met gohsts en tanks vlogn/reden gezien. Maar ik denk dat de maker ofzo die er met zo'n debug xboxin hebben gezet, ofniet?
Er zijn er drie ja maar ik doe het met de eerte gewoon. Is wel cool die jumps Ik had zo'n filmpje echt zalig over jumps maar kweet niet meer waar ik het gehaald had. Het was een soort test om die warthog over iets heel hoogs te laten vliegen. Echt cool met muziek enzo En op kazaa vind je er ook wel als je gewoon halo intypt.
kun je dan ook instellen dat je met bungies ken vliegen, zoja hoe dan? ik heb het nooit ergens kunnen vinden.
nee, ze hebben wel plannen, maar ze zijn anders bang dat je weg kan vliegen, en dat je dan ergens tegen aanbotst ver weg, en dat mag natuurlijk niet want dan krijgt het spel een slechtere naam
Je kunt in de multiplayer kiezen uit co-op, multiplayer, system-link en onderaan edit-gametypes. die optie kies je dan. Dan kun je zelf een spel aanmaken met de voertuigen en wapens van je keuze (behalve de banshee )
Hij heeft m gelinkt naar z'n eigen pc, waarschijnlijk na bekeken te hebben met KaZaA. Kijk maar naar de link (127.0.0.1)
multiplayer zijn warthog jumps leuk, met 16 granaten, maar nog leuker zijn de gunturretjumps, en de ghostjumps de tsankjumps zijn wel minder :{
Bij mij doet het filmpje het ook al niet, kun je hier ff niks aan veranderen zodat wij er ook van kunnen genieten
Gunturret jumps? Bedoel je dan die grote geweren die er soms staan in een level? Dat heb ik nog niet geprobeerd...
Op deze site staan altijd vette filpjes, niet alleen warthog jump maar ookeaster eggs, bugs en hoe ze allemaal tank boven op de basis in blood gulch zetten