Ik heb ze nog nergens op xboxworld zien staan de nieuwste screens van Men of Valor: Vietnam. Dus daarom laat ik zet uj ze naar ff hier neer. Ze zijn echt zeer vet vind ik. Echt een game om naar uit te kijken.
ziet er echt wreed uit. Je krijgt die vietnam sfeer. Ik hoop wel dat helikopters een grote rol gaan spelen in deze game. Dit kan zeker een top game worden.
hmmm een shooter moet wel zo goed zijn of zon speciale feature hebben om voor mij indruk te maken ik hou nie zo van die typical shooters
Gamespot spot met eenden. Ik zou maar eens lekker link gaan doen tegen ze Maar ik plaats ze zo wel ff op het forum
Hahaha, thx Maserati, maar ik zie nog steeds alleen maar kruisjes Ligt gewoon aan gamespot, heb al zoveel mensen gehoord die dezelfde problemen ermee hebben. Het mooiste zou zijn als iemand de screens zou kunnen opslaan, en op hun eigen domein zou kunnen hosten. Maar misschien is dat teveel gevraagd....
Echt cool, ik had de demo voor op de PC sit is ook zeer bruut, loop je daar door het oerwoud wordt je opeens van alle kanten beschoten .
Tha Raptor, bedankt voor het persoonlijk overhandigen van de screens Zien er zeker goed uit, krijg er een beetje een Tour of Duty gevoel van
Probeer eens de rechtermuisknop op zo'n kruisje, en dan drukken "Afbeelding Weergeven". Ik heb nl. ook weleens kruisjes, maar als ik dat doet dan doen ze het weer wel
Ik heb alles al geprobeerd, maar niks werkt. Gamespot is gewoon fucked up bij mij. Maar ik heb ze inmiddels al van Tha Raptor gekregen, zien er erg fijn uit
Volgens mij wordt dit niet echt een topper. MOH series vind ik maar slecht. Bij oorlog spellen (MOH vooral) lijkt me gewoon kut dat je bij de meeste missies alleen bent , of 4 mensen bij je die wel zowat een health van 800 hebben ofzo. Hopelijk hebben ze dat niet bij deze game. Nahja ik ben benieuwd .... Operation Flashpoint vond ik nou juist een top oorlog spel.
Die game lijkt me zo vet. Allen MoH games vond ik goed en nu in vietnam........... ik kan niet wachten