Nu ga je een beetje ver want ik heb al verschillende minpunten gehoord - tegenstander blijft terugkomen - vliegt snel van baan af - kunt tegenstander altijd inhalen - te moeilijk soms + coole graphics +mooie circuits
wil ik ff aan toevoegen..de graphics zijn niet cool maar meesterlijk (like nothing you've ever seen before) maar het is zeker niet de beste racegame en dat komt met name door de AI
Het is niet de beste racegame doordat het op geen enkel vlak uitsteekt. Op alle vlakken is het wel redelijk, grafisch is het goed en het geluid is superslecht.
Nou, Rickx, ik ben dus blijkbaar niet de enige die in de gaten heeft dat de AI niet klopt en dat er flink wat minpunten aan het spel zitten qua gameplay. En jij hebt iets over 120 km/uur op het rechte stuk ofzo, waar haal je dat nou weer vandaan? Dan rij je wel erg langzaam. Het is eerder zo dat de AI met 120 rijdt en jij met 240. Maar dat duurt maar heel even want dan komen ze je weer voorbij. Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit in de gaten heeft. En je hebt GT3 ook en je speelt het nooit? Hm, zeker te moeilijk voor je? Daar word je in ieder geval niet zo gebeukt als in dit spel. Alleen de graphics zijn echt heel goed.