Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sjonge je moet wel veel gedult hebben. dat springen...echt af en toe heb ik zin om die controller weg te smijten

ik ben nu bij een stuk dat ik in het kantoor van de congierge moet wezen om een deur te openen.

je moet dan tegen een hek aanklimmen een wall run doen dan nog een wall run en aan het einde van de wall run naar rechts springen!
    Ik heb best gedult maar na een half uur op hetzelfde stukje springen begint het nu bij een punt van irritatie aan te komen....

Laatst bewerkt: 20 dec 2008
  2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je het over het stuk dat ik denk?
    Dan is het antwoord; Eh nee dat hoeft helemaal niet. :+

3. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je beter je best doen. :+ Zo moeilijk is het spel nou ook weer niet. Het enige waar ik me aan geërgerd heb is het nèt niet halen van bepaalde tijden bij time trials, maar dat vind ik persoonlijk één van de factoren die dit spel zo geweldig maken.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben toch veel slechter dan ik dacht.
    Gisteren even snel de eerste 2 Time Trials geprobeerd... Tsja... Bij de eerste kwam ik net voor de kwalificatie tijd binnen, maar die 2e...
    Moest binnen 2 minuten binnen zijn, mijn uiteindelijke tijd was volgens mij 4.30. 8)
    De helft van de tijd kon ik de weg of de rode straal niet eens vinden. Liep ik hulpeloos rond te kijken.

Belooft veel goed voor de game zelf waar mensen ook nog eens op mij gaan schieten.
    En dan is er ook nog eens een achievement voor het halen van 50 sterren op een TT. Eerst die eerste ster maar eens binnenhalen. :+

Ach... een game met uitdaging dus. ;)

edit: Wel jammer dat die servers gisteren niet goed werkten. Ik weet zeker dat er mensen in mijn friendslist zijn met ME, maar ze kwamen niet tevoorschijn in de lijst.
    Ook de ghost van de no.1 kon ik niet downloaden.

Laatst bewerkt: 28 dec 2008
  5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Die nummer 1, genaamd Wo0dy, die kerel is echt abnormaal snel, maakt sprongen die ik nooit mogelijk had gehouden om te doen, en gebruikt vaak alternatieve paden, en snijd af op elk stuk dat hij kan vinden...en dat zonder snelheid te verliezen.

Ik had een stuk op playground gevonden waar ik een stuk kon afsnijden, alleen 2 dagen later was zijn ghost alweer geupdate en nu doet hij exact hetzelfde. Als je weet waar je langs moet, en je hele pad al hebt bestudeerd dan is 3 sterren best goed te doen.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Meh, gewoon een stelletje (amateur) free runners met de theme van de game.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Is er iemand hier die ik mag toevoegen aan mijn friendslist?
    Ik heb wel een paar mensen die de game hebben, maar die hebben zich nooit de moeite gedaan om aan de Time Trials te beginnen. Zou wel leuk zijn als ik een voorbeeld had van wat de beste route is.

(en de hele tijd tegen Xerofox racen gaat ook vervelen. :+)

En je hoeft btw niet goed te zijn, integendeel! ;) Soms wil ik wel eens zien waar je naartoe gaat...of in het uiterste geval eens voorliggen.

9. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan mij toevoegen, maar goed ben ik niet. Dus als je een voorbeeld wil voor hoe het moet, dan heb je aan mij niet de juiste persoon xD :9

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maakt niks uit, kan ik andersom ook tegen jou zeggen. :+
    Ik denk dat mijn Ghost er soms wel hilarisch uit moet zien met al dat gestruikel. 8)

(als ik het zo bekijk best fijn dat ie alleen je ghost opslaat als je onder de kwalificatie tijd komt.)

11. Tjerry

Tjerry Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, mij kunnen jullie ook toevoegen. Ik heb ook echt niemand in mijn friendslist die dit spel speelt, dus zou leuk zijn als ik tegen jullie kan runnen :).

12. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Je mag mij ook toevoegen, ik had jou al geprobeerd toe te voegen een tijdje terug, maar schijnbaar toch iets fout gedaan. Echt ver met die time trials ben ik ook nog niet en ik vraag me af of ik de online behaalde resultaten weer opnieuw moet doen, aangezien ik eerste kerstdag al mijn savegames heb verwijderd van mijn HD door een sublieme actie! :thumbs:

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zal wel zijn geweest doordat mijn lijst te vol zat.
    Vanochtend speciaal voor Mirror's Edge toch zeker 5 mensen uit mijn lijst geknikkerd. :cool:

Heb je toegevoegd (The TJerry ook) :thumbs:

(vraag me btw toch wel af wat die sublieme actie was :+)

14. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
  15. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Heb met behulp van jou ghost 3 sterren gehaald op de eerste race O-)

16. Tjerry

Tjerry Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Kheb m geaccepteerd! We zijn best aan elkaar gewaagd, de tijden zo te zien :D.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Damn... :eek:
    Volgende keer even je HDD verwijderen voordat je zoiets doet.
    Al was het bij mij btw wel gewoon zonder problemen gelukt.
    Weet je zeker dat het mijn Ghost was? 8)

Beter. :cool: Stuk leuker natuurlijk dan dat je de hele tijd kilometers voor / achter ligt.

Al vind ik het niet altijd erg om achter te liggen; zie ik tenminste wat de beste weg is.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Yay, gisteren op 2 levels 3 sterren gehaald \o/.
    Op Flight en Playground 1. Try to beat that! :cool:

De meest irritante levels vind ik nog wel Atrium; die met die stellages. Kan de weg nooit goed vinden.
    Héél misschien wee ik nog de 35 sterren achievement te halen, maar ik denk dat 50 een beetje onmogelijk wordt. Zit nu op +/- 25 sterren.

En die Speedruns zijn onmogelijk. 8)

Dit is echt typisch zo een spel waarbij je uren achterelkaar 'nog 1 keer' blijft zeggen.
    Wel jammer is de reden waarom het soms misgaat in de Time Trials; dat ze zich gewoon niet vastgrijpt aan rand, of dat doosje niet wilt beklimmen. Iets wat je als sprong omhoog bedoelt wordt wallrun, ipv wallrun springt ze recht omlaag. enz.

Ik hoop dus dat áls er een ME 2 komt dat ze dat soort dingetjes ook wat verbeteren. En die 2D cutscenes eruit gooien. Ze zijn goed gedaan, maar ik heb toch liever die 3D zooi.
    En een open wereld. In een levende stad. Met zijmissies. En meer moves.

19. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Ja :cool:, Ik wist die shortcut niet zeg maar :9. Dus nadat ik even achter jou ghost aangelopen was had ik 'm :thumbs:

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Net de New Eden Time Trial geprobeerd, ik heb het ongeveer 25x overnieuw gedaan en heb dan nu ook een tijd waar ik content mee ben. Misschien voor sommige mensen al duidelijk, maar ik ben er dus een paar week geleden achter gekomen dat je 2 soorten vaults hebt:
    -Eén waarbij je 2 handen gebruikt.
    -Eén waar je 1 hand gebruikt.

De 2e is stukken sneller, maar ook lastiger om te doen, je voornamelijk eerder springen dan normaal, dus vanaf een grotere afstand.

Nog een ding is wanneer je op een "blok" moet springen, ongeveer de grote van Faith zelf, dat wanneer je het goed timed(dus eerder springen) dat je dan direct je voet erop zet en niet jezelf hoeft op te trekken.

Deze dingen kosten in zo'n run echt wel dikke seconden, omdat je nu je snelheid erg goed kan behouden. Nog 8 Time Trials met 3 sterren te gaan, en dan op naar de Speedruns 8)

Laatst bewerkt: 2 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina