Hey, Omdat ik deze stomme game niet kwijt raak en het toch morgen Oudjaar is en er niemand is die al die miljoenen gaat winnen dacht ik dat het wel leuk is om toch misschien PGR3 te winnen. Whooptiedoo! :b: Het is alleen de game, die kreeg ik bij een stuur voor de 360. Dus geen boxart, boekje, kleurboekje, foto van mij enzovoorts. Ik verzend hem wel in een standaard zwarte boxart. Wat moet je doen ? Gewoon een keer posten: Fiasco, je bent een baas. Mocht je willen dan mag je een foto van Adriana Lima plaatsen, maar wel in een spoiler! Er zijn kinders die dat niet mogen zien! Vrijdag gaat alles in de XBW Verloter en wordt er iemand gekozen! Je mag mee doen als je de game nog niet hebt gehad, vind ik wel zo eerlijk. Ik laat dit open tot Vrijdag 2 Januari 2009 16:00 zodat de mensen die morgen stomdronken zijn ook tenminste de tijd hebben om mee te doen met deze super verloting. \o/ Succes, Fiasco
Fiasco, je bent een baas. Spoiler Ik dacht zo, deze is vind je misschien ook leuk: Verder nog even waarom je het aan mij zou moeten geven , ik heb sinds gister een kapotte Xbox360 gekocht en ga hem morgen laten repareren. Nu kan je zelfs aan mijn thread zien dat ik hem zocht.. Dus als je me geld wilt besparen, graag!
whaha geweldig idee plaatje van AL XD (mijn hele pc staat er vol mee) trouwens Fiasco, je bent een baas Spoiler Spoiler