Hallo, ik ben nieuw op het forum en heb een vraag over Guitar Hero WT die ik met kerst heb gekregen. Gisteren heb ik kunnen spelen maar vandaag geeft het systeem op het moment dat je in de tracklist/speellijst komt de boodschap; The downloadable content has changed. as a result. the game has restarted. Wie kan mij helpen want ik kan nu niet spelen. Jerry
Moet ik dan naar XBOX live? want ik kan alleen maar kiezen voor ghtunes. Op het moment dat ik in de tracklist kom dan lijkt het of het spel stopt met draaien. Ik heb me trouwens nof niet aangemeld bij xbox live.
Ik zou je sowieso maar eerst even aanmelden voor Xbox Live, misschien is het een bug en als je in verbinding staat met XBL dan krijg je updates die zulk soort dingen kunnen verhelpen.
Helaas levert dat ook problemen op. Ik probeer mijn xbox via mijn pc (ethernet kabel) op het internet te krijgen maar hij geeft aan dat er iets mis is met het ip adres. heeft iemand misschien wat handige tips. thankssss
als je 2 netwerk kaarten in je computer hebt, en 1tje is waar je internet binnenkomt, zet je die verbinding gewoon op 'delen' bij eigenschappen, dan kan die andere verbinding ook op internet. Zo werkt het bij mij tenminste... kreeg eerst ook altijd die ip adres foutmelding