Werkt niet bij mij op een USB Stick.. Helaas. EDIT: Wel op een CD. EDIT2: Omg, wat een vette demo!! Deze word een must have voor mij.
Ik heb alle drie de bestanden gedownload, maar bij het uitpakken heb ik twee problemen. 1) Er zijn bepaalde dubbele bestanden als ik /Uitpakken in Map bla bla/ doe. 2) Ik krijg een melding dat het uitgepakt moet worden in een ander/vorig volume Help? Als dat eenmaal lukt, wat volgt dan? Als data branden op een DVD? Of kan het zelfs op een CD? Het gaat dus puur om die data, en niet branden als programma o.i.d.?
Ja op een usb stick wil niet. Ik heb de demo op mijn harde schrijf gekregen met xport 360, het laden gaat veel sneller dan vanaf de cd
Ja inderdaad dat laden vanaf de CD gaat echt zo sloom. -.- Maar ik denk ook dat het een kwestie van smaak is of je de demo leuk vindt. Misschien komt het wel omdat ik eigenlijk nooit eerder dit soort spellen heb gespeeld. @f4TaLNL Hoe heb je hem op je HDD gekregen? Hoe werkt dat programma?
Het is een apparaat met een programma http://base.teamxbox.com/blog-post/tag/SouthPaw/10/11-01-2006/p1/
Heb de demo gedownload via m'n Japanse account. Wat een verschrikkelijke toffe game zeg! Ziet er super uit en speelt super. De quicktime events zien er echt super gaaf uit. Had niet verwacht dat de game zo tof zou zijn.
Quicktime events zijn inderdaad heel goed in deze game maar soms zijn het er wel een beetje veel. Vond vooral ook dat stukje vet dat je heel hard van de wolkenkrabber af rent, en dan ondertussen ook nog enemy's moet killen.
Heh een moderne ninja dus, lijkt erop dat godzilla terug is(in een andere vorm) en deze ninja-geheim agent hem moet uitmoorden? Ziet er in ieder geval vet uit.
wow echt vette demo. Vindt de gameplay veel beter dan ninja gaiden 2. Ik heb veel meer het idee dat ik zelf de controle heb in plaats van random poppetjes achteraf die op mij schieten en constant moeten dodgen ook al zie je vijanden niet om maar niet geraakt te worden. Bij Ninjablade zie je het beter als vijanden je aanvallen. Vindt het Ninjitsu systeem dat oplaad door te vechten ook erg leuk. quicktime events zijn wel grappig maar omdat je ze steeds opnieuw mag doen als ze mislukken hadden ze net zo goed er een filmpje van kunnen maken,.
Eerlijk is eerlijk, hij lijkt vreselijk veel op NG, en of ik em nou echt toffer vind weet ik nog niet. Maar de demo is zeker niet gek, ZEKER niet makkelijk ook.
Heb de demo ook maar eventjes snel gedaan, want ik moest vrij gauw daarna even weg. Zodirect ga ik de demo eens goed spelen.
Meen je dat nou serieus? Na het spelen van de demo ben ik juist helemaal overtuigd om die game niet te halen. Hij ziet er ten eerste niet uit, voor mijn gevoel voelt de game ook best wel houterig aan. En nou'ja ik haat ook quicktime events en deze game zit er vol mee, als je het nou verkeerd doet kun je het weer over (en over, ...) doen.
Ja dat meen ik serieus Na demo kan ik niet meer wachten op de full version Ik vind de game er juist heel goed uit zien, en de game is zeker niet minder vloeiend dan NG2. Maar goed, meningen verschillen
Vind Ninja Blade ook fijner spelen dan Ninja Gaiden 2. Grafisch vind ik de game er echt prima uitzien. Tokyo ziet er echt super uit. Kan echt niet wachten op de full-release. 29 januari toch?