Moto GP: zet hier je beste rondetijden neer

Discussie in 'Algemeen' gestart door ID&T Rulez, 3 dec 2002.

1. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    mugello vind ik zelf het lekkerste circuit om te rijden.. zal het spel binnenkort ook maar weer eens gaan spelen :eek:

en ik heb echt zin in Moto Gp op Xbox-Live :9

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm MotoGP toch maar weer eens aanschaffen, heb hem paar maanden geleden verkocht, begint toch weer te kriebelen :D

3. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb vanmiddag maar eens een eerste poging gedaan om Manual te schakelen. Ik zit nu op Assen met Manual op 1:54:50 en met Auto op 1:53:80.. dus dat gaat al de goede kant op..

rijdt nu nog af en toe wel beetje zwabberig hehe.. Komt wel goed voor 14 maart! Ik kan ook niet wachten :)

4. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Zijn er nog een beetje fanatieke MotoGP coureurs hier op het forum? Ik ben ondertussen met het singleplayer gedeelte kampioen op Legend en rijd wel aardige (maar niks vergeleken met de toppers op Live) rondetijden. Weet ze niet uit mijn hoofd, maar zit nu op Assen op 1:51.90 geloof ik bijvoorbeeld.

Lijkt me leuk om rondetijden en vooral tips uit te wisselen. We moeten toch gaan proberen over een maandje een nederlands team op te gaan richten :)

anyone??

5. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Assen 1.51:87 Beat that! :D

6. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Gehehhe net bezig geweest. Assen 1:50:53. Beat that!! LOL

Edit : moet ik trouwens nogsteeds ruim 5 seconden zien te winnen om met de nr.1 van de wereld mee te kunnen :) Ach heb ik nog wat te doen!

Laatst bewerkt: 11 feb 2003
  7. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    ff mijn rondetijden zoals ik ze van het weekend had. Ik ga de controller S kopen van de week en ga dan eindelijk echt oefenen voor snelle tijden. Der moet bij de meeste nog een secondje of 5 vanaf wil ik beetje meekomen online :confused:

op Legend rij ik iedereen helemaal kwijt in races, maar tegen mijn eigen ghost rijden met time-trials krijgt me de tijd wel door tot Live hier start :)

Suzuka: 1:50:28
    Jerez: 1:32: 90
    Le Mans: 1:22:28
    Mugello: 1:37:25
    Assen: 1:50:26
    Donington: 1:22:48
    Sachsenring: 1:11:00
    Brno: 1:45:35
    Valencia: 1:26:15
    Philip Island: 1:21:54

Zijn er anderen die hun rondetijden willen delen? Ik ben erg benieuwd naar mensen de me tips kunnen geven of die ik tips kan geven..

8. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Shit zeg!!! Mugello is mijn favo. circuit! heb daar ook een rondetijd van 1:38.11 en vond dat aso snel, maar ik ga toch maar wat meer racen....

Maar goed, ik rijd die tijd wel constant, ben benieuwd dadelijk bij live! gnagnagna! ben benieuwd wie dan snel is

9. Third Kagemusha

Third Kagemusha Shadow Warrior

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik ook maar is ga kijke voor dat spelletjie :D deel 2 woord ech bizar mooi heb ik gezien klik

10. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    ik ben niet zoo constant op mugello, maar rijd em ook nog niet zo vaak. Daar gaat met een weekje verandering in komen :D

we zien het wel volgende week. Ik zal vast wel voorbij gereden worden hier en daar, maar niet voor lang :cool:

11. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    dilemma's
    Eerst moest en zou ik moto gp hebben, maar aangezien deel 2 eraan komt wacht ik nog ff. kutte is wel dat ik dus op live moet gaan oefenen met de demo hmm
    of ik koop deel 1, maar dat is ten eerste moeilijk en ten tweede beetje zonde.... Maar ben een racefanaat en als ik jullie zo hoor krijg reteveel zin om ook te racen

Deel Deze Pagina