en dan is het afgelopen? ik heb nu al die robotjes omvergebeukt, maar ik weet effe niet waar ik heen moet. en hoeveel van die souls moet je hebben voor een nieuwe tag?
hmm zoveel merk je er anders niet van. ik heb nog niet echt veel verschillende tags gezien. ik heb niet het gevoel dat er nieuwe bijkomen.
Moet je eens in het graffiti menu kijken hoeveel vakjes er dan nog open zijn. Sommige graffiti souls kan je alleen verdienen door een bepaald karakter te verdienen. Bij Poisen Jam krijg je bijv. alle graffiti souls met hun graffiti, hetzelfde bij Zero Beat.
ja ik heb het gevonden hoor. maar wat bedoel je met 'poisen jam verdienen'? je kunt hem toch niet unlocken om mee te spelen. ik weet nou ook waar die street chalenges voor zijn. daar kun je ook nieuwe souls mee unlocken. wel handig want deze zijn veel makkelijker te pakken.
Wist je dat niet? Als je alle souls in een level hebt kan je dat level spelen in Test Run bij Roboy. Haal je op alle 3 fronten een Jet (de hoogste rank) krijg je een nieuw karakter. Voor Poisen Jam moet je bijv. jet rankings halen in de 2 riool levels.
nou dit wist ik dus helemaal nog niet. en dat van die souls unlocken daar kwam ik ook pas gisteren achter toen ik bij toeval 4 aircombo's deed.
shit ik zit nog vast in die torens ik kom daar niet uit omdat ik telkens opgeef omdat het te lang duurd die torens haat ik echt met die hoge gebouwen
ja die bedoel ik ja ik krijg niet alle grafitie ik val de hele tijd van die gebouwen af en word irritand
ik zit weer eens vast, als ik rocka dai-heights (of zoiets) en 99 street in ga wordt me steeds gevraagd om nog van die noise tanks omver te rijden maar ik vind geen noise tanks meer, ik heb geen idee waar ik naar toe moet.
Probeer andere levels. De Noise-Tanks zitten ook in Sky Craper District en Sky Dinosaurian Square, ze zullen nog wel in meer levels zitten maar die ken ik niet allemaal.
ja ik zit daar ook vast. en heb jij ook al zo'n vantje gehad vanwie ze zeggen dat hij op beat lijkt? ik heb al in behoorlijk wat levels graffity over die van hem gedaan maar volgens mij moet je gewoon alles van hem overspuiten. klopt dat Mr. Matrix?
Uhhhh.. Dan moet je iets preciezer zijn. Want Zero Beat (die bedoel je waarschijnlijk) komt ook eerder in het spel voor om je de weg te wijzen. Als je trouwens daar pas zit is het nogal logisch dat je geen Test Run kan doen. Je moet het eerst uitspelen (Rokaku als eindbaas verslaan) wil je de Test Run kunnen doen.
Na highway zero moet je geloof ik nog naar andere straten en uiteindelijk moet je naar The Fordfield residental zone