Problemen met branden backups

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pablo2k1, 3 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pablo2k1

Pablo2k1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Mijn laptop heeft n Matshita brander en ik gebruik Verbatim DVD+R DL schijfjes, maar noch met CloneCD nog met Imageburn krijg ik het niet voor elkaar om een backup te branden. Ik heb gelezen dat dit aan de Mashita brander kan liggen, maar heeft iemand hier ervaring mee en wellicht een oplossing? Bedankt!

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Mag je het niet hebben op dit forum ;) Alles wat betreft modden van je console, is illegaal ;)

mvg

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Foei! Ga je spellen gewoon kopen in de winkel!

Reported.

4. harm_ltc

harm_ltc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een backup maakt van een spel dat je bezit is het toch niet illegaal? Dan mag er toch over gepraat worden op dit forum? (correct me if I'm wrong)

Stopt het brandproces op de helft of doet de dvd het gewoon niet? Waarschijnlijk ligt het inderdaad aan je brander icm de laptop. Als je een desktop tot je beschikking hebt met een DL brander kun je beter die gebruiken. In laptops zitten vaak kwalitatief slechtere branders plus het feit dat je laptop het als het ware 'niet trekt' (het is een zwaar proces) kan tot een mislukking van je backup leiden.

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is ook niet toegestaan om kopiën te maken van je games. Je hebt er vast de meest goede bedoelingen mee. Maar dit moedigen wij als XBW niet aan. Deze thread gaat dan ook op slot en ik wil je verzoeken de [FAQ]FAQ[/FAQ] eens na te lezen.

6. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je natuurlijk wel het slotje ook echt erop doen:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina