1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    altijd nog minder dan die 1000000000000x dat jij hier dat spel hebt lope afkraken :)
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    In Lego Batman kan je wel hipfire gebruiken. Ik zou die kopen als ik jou was.


    @ontopic:

    Ik speel nooit GoW2 eigenlijk. En dat terwijl ik 2 jaar lang GoW1 online heb gespeelt. Komt alleen maar door het online matchmaking systeem. Dat is zo vreselijk nep. Je ziet niet waar je heen gaat, alleen maar lag overal als je of je moet een uur wachten voordat je eens kunt gaan spelen. Geef mij maar GoW 1. Qua gameplay vind ik GoW2 vooral chaotischer online, je hebt minder skills nodig om iemand te kunnen killen. Of dat goed of slecht is weet ik nog niet. Pas als het matchmaking systeem is veranderd kom ik wel weer online.
     
  3. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    dat betwijfel ik:+.
    maar waneer komt die fucking update nou is man, doen die gasten bij epic helemaal niks ofzo! ik heb nog hoop dat ie nog een beetje leuk wordt, maar zo tof als gow 1 zal die toch nooit worden.
     
  4. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is echt niet in 6 dagen in elkaar geflanst zon update...
    beter lang en dat het strak fijn werkt en de meeste tevreden zijn dan dat ze 5 updates moeten doen.
     
  5. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Deel 5:

    [​IMG]

    Deel 4:

    [​IMG]

    Even een tip voor discussies: zorg dat je geen onzin lult, komt een beetje dom over.
     
  6. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    6 dagen niet nee, maar binnen de maand moet toch kunnen:thumbs:
     
  7. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0

    Nou, ik zal eens een poging wagen om je te laten uitvogelen wat ik bedoel ;)

    Single player is het spel geweldig, een grote intense achtbaanrit, meesten zijn het er denk ik ook wel over eens dat deze beter is dan die van Gears 1.

    Multiplayer, laatste tijd speel ik vooral local aangezien ik in de kerstvakantie bij mijn ouders ben en daar geen live heb. Op local is de multiplayer ook echt heerlijk; goede maps, toffe wapens en leuke spelvarianten.

    Online zijn er inderdaad wat probleempjes.
    De lag is vervelend maar schijnt van het principe 'een plaatselijke bui' te zijn. Niet iedereen heeft er (evenveel) last van. De matchmaking vind ik eigenlijk best goed, zo speel je elke keer wat anders en zijn de potjes minder voorspelbaar.
    Verder blijven de punten van local staan plus het toevoegen van mensen als mede- en tegenspelers wat het alleen nog maar leuker maakt.. op de leavers na inderdaad want daar erger ik me ook dood aan |:-

    Ik kan over het algemeen wel blindfiren met een shotgun, maar dit doe ik ook alleen als ik zo'n beetje tegen die ander aansta. Waarom zou je anders uberhaupt blind gaan schieten? Weet niet of dat in Gears 1 kon, maar in deel 2 werkt dit blijkbaar niet meer. Je kan het jammer vinden of het er mee eens zijn, je doet er weinig aan dus er constant over zeuren schiet ook weinig op.
    Chainsaw kan vervelend zijn maar het blijft de meest toffe melee aanval uit een shooter ooit. Over het algemeen vallen chainsaw kills goed te ontwijken tenzij iemand je van achter een hoekje van achter doorzaagt, echter als dit gebeurd met een shotgun ben je even goed dood en daar wordt blijkbaar niet over gezeurd.

    Vergelijken met de Gears 1 multiplayer gaat lastig want die heb ik zelf maar een paar keer gedaan. Heb ook pas sinds de zomer een Xbox360 en toen ik Gears online ging doen werd ik constant afgemaakt zonder dat ik uberhaupt doorhad waar vandaan er geschoten werd.
    Maar goed, dat is een bekend fenomeen bij spellen waar je als newbie instapt die al paar jaar op de markt zijn.

    Begrijp je het al wat beter nu dan?:)
     
  8. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben hun geen kerst en oud en nieuw? en er zullen we meer dingen zijn dan 1 patch?

    en tip voor jou als jij zelfs dat al op gaat zoeken dat komt een beetje heel dom over ( je hoeft jezelf niet te bewijzen wijsneus)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2009
  9. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Gelukkig weet jij ook supergoed wat er dom over komt: twee keer met de muis drukken en het dan van het scherm af kopiƫren, of zinnen zoals 'nou je vindt het spel niks hij kan niet nog veder onder de grond je kan je schop opbergen.'

    Ik schnap :thumbs: Ben het er voor het grotendeels ook mee eens, zelfs over het singeplayer gedeelte :), alleen vind ik de multiplayer problemen veel groter dan wat jij zegt.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2009
  10. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ZIELIG!
     
  11. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Tip 2 voor discussies: zeg altijd waarom, anders lijkt het alsof je als een klein kind maar wat woordjes aan het zeggen bent omdat je eigenlijk keihard bent uitgeluld.
     
  12. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    gast hou nou maar op, je maakt jezelf behoorlijk belachelijk met die domme opmerkingen. en sorry die Burn van Marruk met die stats was toch behoorlijk hard!
     
  13. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
    marruk held ;)

    en the hammer
    ga nou maar gewoon in een hoekje zitten janken want je hebt een mega burn van marruk gekregen.
    En stop a.u.b met zeuren
     
  14. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi;) Maar wat ik me dan wel afvraag, wat had Gears 1 dat Gears 2 niet heeft online? Alleen betere matchmaking, blindfire shotgun en zwakkere chainsaw? Het hele lag gebeuren vind ik nogal lastig iets, zelf heb ik er nog amper last van gehad.. als het je wel constant gebeurt kan ik begrijpen dat je flink pissed er over bent ja:emo:
     
  15. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die Chainsaw zie ik niet vaak meer, shotgun werkt bij mij in ieder geval prima en matchmaking is ook altijd snel. Lag ook nooit last van. Dus waarom zou ik zeiken?

    Dan kan je het me toch niet kwalijk nemen dat ik het een goed spel vind?
     
  16. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
    kijk hier ben ik het helemaal mee eens ;)
     
  17. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik leg er 6 weken wakker van. (begrijp nou is dat jij zelf belachelijk maakt over een spelletje welkom in 2009!
     
  18. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
    en je blijft maar doorgaan he |:-
     
  19. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op lui, beetje ontopic.
    Be nice
     
  20. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Het was sowieso iets nieuws. Gears of War 2 is voor mij totaal geen verbetering ten opzichte van Gears 1, omdat ze de slechte dingen van Gears 1 (beatdown, lag en nu blijkt ook dat je lekker door kan blijven glitchen) erin hebben laten zitten en er nog wat extra dingen die irritant zijn (unstoppable chainsaw, slecht matchmakingsysteem) erbij hebben gestopt. Maar goed, dat is mijn mening en ik speel het nu dus ook nooit meer (heeft misschien wel iets te maken met het feit dat de disk gebroken is O-)). Vind het alleen wel jammer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina