Strepen en flikkerin door mijn beeld

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Rhumor, 3 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rhumor

Rhumor EffeX.360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging net even Call of Duty 5 doen maar tot mn verbazing flikkerde alles in elke map en er was een verticale zwarte streep door mn beeld, ik heb al geprobeerd te restarte,stekkers opnieuw erin te doen, andere video settings maar het blijft.. Iemand enig idee :mad:? Vele zeiden dat je dan binnenkort een red ring of death krijgt maar ik wil dat liever niet geloven

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Geloof het maar wel:+
    Of een dooie videokaart... Beter bel je gewoon de Xbox Support en dan komen ze hem wel ophalen ;)
    Gebeurt het ook met andere spellen?

3. Rhumor

Rhumor EffeX.360

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Call of Duty 4, 5 en bij dashboard heb ik strepen. Ik wacht het nog even af, misschien dat de xbox zich morgen wel bedenkt anders bel ik ze wel :)

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Welke kabel gebruik je voor het beeld? Misschien dat je een andere kabel kan proberen? :eek:

5. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat je binnenkoort foutcode E74 krijgt. Die code is voor voor videokaart of harde schijf en in dit geval dan videokaart. Ik had een tijdje geleden(zomer 2008 ) ook zoiets. eerst alleen met GTA IV, maar later met alle spellen. Je moet gewoon ff afw88 en als het dan nog niet goed is ms bellen. veel succ6.

p.s. als je foutcode E74 krijgt moet je het eens zonder HDD proberen voordat je ms belt. Dat hadden ze bij mij ook gevraagt.

heb je nog garantie? (gewoon krijg je 2jaar rrod 3jaar)

Laatst bewerkt: 3 jan 2009
  6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Strepen had ik ook al een tijdje in het Dashboard.
    Met als resultaat 1e Kerstdag een RROD :mad:

De videochip heeft een goede opdonder gehad , de Xbx360 kan met veel moeite het beeld scherper houden bij snelle bewegingen.

7. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hetzelfde. De videokaart is dood dus is hij rijp voor Duitsland.\o/

8. Rhumor

Rhumor EffeX.360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik component(hdtv) ik probeerde scart en ik kreeg E74 rrod ja, toen deed ik component terug nog steeds strepen maar geen rrod.

9. Rhumor

Rhumor EffeX.360

Leuk Bevonden:
    0
    ja, heb hem pas sinds february vorig jaar

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet al wat het is.. Je bent afgesloten door BIG.. Google er maar eens op..

11. Rhumor

Rhumor EffeX.360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee wat je hier mee probeert te zeggen als je hiermee probeert te zeggen dat mn xbox is omgebouwt of iets met de cd nee helaas

Laatst bewerkt: 3 jan 2009
  12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    bellen met de helpdesk je xbox is defect

13. Rhumor

Rhumor EffeX.360

Leuk Bevonden:
    0
    k ging ff scart proberen nu heb ik met beide red ring of death error code 74 :confused: =[ ik probeer wel even die handdoeken truc ofzo

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Behalve dat de handdoekentruuk he-le-maal niks verandert aan een E74 error. Kijk even in de sticky bovenaan dit forum "Problemen met je 360". Daar staat een grote startpost met alle info over errors. Daar kun je vinden dat E74 betekent dat je scalar-chip kapot is. (De scalar-chip kan signalen "upgdraden" naar HD-grootte). Je moet niet zelf handelen, maar gewoon Microsoft bellen. :)

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als je 360 niet van de launch is heb je nog gewoon RROD garantie. Bellen dus!

16. Rhumor

Rhumor EffeX.360

Leuk Bevonden:
    0
    Heb microsoft gebeld, ze deden er absoluut niet moeilijk over. Zeer vriendelijke man die mij hielp, moest wat dingen proberen maar had dat al gedaan. Zeer goeie service toch wel van Microsoft.

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Mooi, dan denk ik dat dit probleem is opgelost. Ik gooi deze thread op slot, omdat we voor al deze problemen al een sticky topic hebben: Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa. Mocht je nog vragen hebben, wil ik je dan ook vragen om daar te posten. Maar ik denk dat alles zich nu vanzelf wel uitwijst. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina