Ligt het aan mij of maakt de xbox nog steeds dat stofzuigergeluid ,zelfs na het installeren van een spel op je HDD?
dat ligt aan jouw fans, je dvddrive wordt niet meer gebruikt als e vanaf hdd speelt. denk dat je fans of niet meer goed lopen (stoffig, versleten) of de 360 of een onvoldoende geventileerde plaats staat waardoor ze overuren maken.
Het is wel een stuk minder nadat je het spel op de HDD heb gezet... Het opstijgende vliegtuiggeluid is weg
Het zou kunnen omdat ie in een klein hoekje is gepropt. Want zoveel ruimte om te ventileren heeft ie niet. Moet ik em nou terug sturen of een nieuwe plekje geven ??
ik had laatst gh world tour op de harddisk gezet, ik haal de cd eruit en wou kijken of ie het deed maar toen zei die dat ik de cd er in moest doen. weet iemand hoe dat komt?
ja. je moet je DVD erin houden. Zodat jouw 360 kan zien dat je de game ook echt hebt. Anders koop je een game, installeert hem en breng je hem terug naar de winkel.
nou das lekker idioot, waarom zou ik dan in godsnaam bijna 4 gb ruimte afstaan zodat ik alsnog de cd erin mag doen?
minder lawaai. Heb je voral wat aan als je op een monitor speelt en je 360 naast je staat ( zoals bij mij ) . Als jouw 360 aan de andere kant van de kamer staat is het idd overbodig
hij staat wel naast me maar deze is een stuk stiller dan mijn vorige, maar ik let er zoiezo niet op dus het heeft gewoon geen nut voor mij
ladtijden, texture pop in worden ook verminderd, bij sommige spellen zoals Mass effect helpt dit aanzienlijk. GH is ook niet het beste spel die je op je HD moet installeren.
Juist wel, dan hoeft het geluid niet meer zo hard te staan om van de muziek te genieten (al moet je wel boven dat geklik-klak van de gitaarcontroller uit komen ) Verder is het bij sandbox games wel zo dat de textures sneller laden en minder popup is.
Ik heb em een nieuwe plekje gegeven maar hij blijft lawaai maken. Maakt het uit of ik em verticaal of horizontaal zet?? Anders stuur ik em gewoon terug.
Nee dat maakt niet uit. Ik ben benieuwd of je hem terug gestuurd krijgt. Hij doet het immers toch gewoon..
Hij maakt wel echt overdreven veel geluid als ik een spel afspeel vanuit mn HDD. En dan heb ik het niet eens over het afspelen vanuit de DVD.
Tsjah, dat doen ze altijd. De kunst is er niet zo op te letten, wat voor mij niet erg moeilijk is hoor tijdens het gamen..
Ik heb het probleem al gevonden: Het komt omdat ik em in een kleine stoffige hoek heb geplaatst. Ik heb nu al de reparatie formulier opgestuurd en ik moet wachten op een bevestiging via mail. Wanneer krijg ik nou een email van Microsoft want ik wacht al 1 uur.
Ik vind het instaleren van games op de HDD wel een mooie oplossing. Eerst had ik altijd dat mijn xbox een stofzuigergeluid maakte, maar dit is nu gelukkig opgelost. Met een 60GB HDD heb ik genoeg ruimte om games te instaleren, dus waarom niet gebruiken?