Welke game overheerst welk ras!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 7 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterape

masterape Guest

Welke game vinden jullie bij welk soort type spel uitblinken? En welke games gaan volgens jullie in de toekomst verassen?

-Sport games
    -Shooters(overall) -FPS(First person Shooters)
    -TPS(Third person Shooters)
    -Team based
    -RPG's
    -RTS's(zijn er volgens mij nog geen)
    -Action
    -Adventure
    -Race

Sorry al ontbreken er nog type's replay ze ff en ik verwerk ze erin. Ik hou tussendoor ook de tussenstand bij. Ik zag nog geen thread hierover.

Mijn mening nu:

-Sport: Fifa 2003( Ik hou van footballgames en deze game houdt me nog steeds bezig.)
    -Shooters(overall): Halo(De naam zegt genoeg) -FPS: Halo(''' ''')
    -TPS: Nooit gespeeld
    -Teambased: Geen
    -RPG's: Morrowind( De enigste RPG zo ver)
    -RTS: Geen
    -Action: Splinter Cell(de sfeer, de actie, de missie's geen genoeg van te krijgen en binnenkort content downloaden)
    -Adventure:Geen
    -Race: PGR(Deze racegame was zeer cool maar begint op ten duur wel te vervelen.)

Mijn mening over de toekomst:
    -Sport: Fifa 2015:+(Ik ken geen andere goede sport games, behalve PES lijkt me wel cool maar dan moeten we eerst afwachten)
    -Shooters: Halo 2(de screens, de verwachting,een nieuw deel) FPS: halo 2
    TPS: Brute force(deze game gaat menig gamer zeer verassen)
    - Teambased: Raven Shield(beloofd veel goeds naar alle screens en verhalen)
    RPG: Fable(Ik volg in de PU alle ontwikkelingen en het ziet er zeeeer goed uit)
    RTS: Geen
    Action: Splinter Cell 2(Hetzelfde als bij halo)
    Adventure: Geen
    Race: Moto GP 2(Ik heb hem nog nooit gespeeld(deel 1)maar wat ik gezien en gehoord heb was alleeen maar positief)

Kom maar op met jullie favoriete games. En beargumenteer je antwoorden anders wordt het een opsomtopic en gaat de topic dicht:mad:.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2003
  2. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou wel zeggen dat men moet beargumenteren anders wordt het een opsomtoppic.

ik vind dat naast Halo op shootergebied en SC op 'actie' gebied nog geen echte games hebben gehad die de standaard aangeven. Ik bedoel Morrowind was leuk, maar verder.... Fable zal waarschijnlijk de Halo van de RPG worden.
    Fifa03 werd beter maar of fifa2004 moet EEEreg veel beter worden of PES moet op xbox komen.
    En zelfs SC was achter maar aan de korte kant en khou zelf meer van GTA actie en die is er ook (nog) niet.

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    -sport=Sega sports serie
    -shooter=Halo
    -TPS=Tomb Raider
    -Team Based=Counter Strike
    -RPG=Everquest
    -RTS=Warcraft 3
    -Action=DOA 3
    -Adventure=Leisure suit larry
    -Race=PGR

4. masterape

masterape Guest

Zou je het iets overzichtelijker willen houden en indelen in:
    - Nu
    - Toekomst
    -En beargumenteren graag

5. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    DE GAMES: :)
    -Sport: Tony Hawk 3
    -TPS: Splintercell
    -Shooters: Halo
    -Team based: Unreal Championship
    -RTS's: Commando's 3
    -Action: Dead Or Alive 3
    -Adventure: Blinx
    -Race: Sega GT 2002

MIJN MENING:
    - Tony Hawk 3, gewoon ff lekker skaten. Makkelijk controls, strakke tricks. De goals zijn soms wat te moeilijk.
    - Splintercell, deze game spreekt voor zichzelf. Vette gameplay, relaxte stealth. Beter dan de MGS series?? :{
    - Halo, ik heb nog nooit vijanden gezien in een FPS met zo'n AI! Gewoon een lekker soepele shooter, met een gaaf verhaal. :9
    - Unreal Championship, vette gameplay. Vooral gaaf met een man of 8 tegen elkaar of bij elkaar in een team.
    - Commando's 3, ik weet eigenlijk niet wat ik hier over moet zeggen. Ikzelf vind het een leuke game voor op een regenachtige zondag.
    - Dead Or Alive 3, lekkere chicks 8)! Vette combos, throws, blocks, characters. Moet je gewoon hebben.
    - Blinx, beetje kiddy, maar wtf, gewoon grappig op zijn tijd.
    - Sega GT 2002, vette auto's en vette graphics. Deze game kreeg je er dan wel gratis bij en sommige mensen hebben er commentaar op. Maar deze game ruled gewoon anus 8)! (niet lettelijk :p)

MIJN MENING IN DE TOEKOMST:
    - Sport: er zijn nu nog niet zoveel gave sportgames, maar wacht maar met Xbox Live!, volgens mij wordt dat dan echt een vette hype. Bijvoorbeeld met 22 man Fifa 2036 tegen elkaar spelen :9.
    - TPS: in de toekomst komen hiervan ook nog vette games, Dino Crisis 3, Splintercell 2, weet ik veel wat nog meer 8).
    - Shooters: kan niet wachten op Halo2 en een eventuele Doom 3!
    - Team Based: weet niet wat ik erover moet zeggen, maar hiervan komen er denk ik nog genoeg uit door Xbox Live!.
    - RTS: geen
    - Action: Tao Feng Fist of Lotus, Dead Or Alive: Chronus, Soul Caliber 2, genoeg om even naar uit te kijken :).
    - Adventure: Vexx, Sudeki, deze 2 worden zeker wel vet!
    - Race: geen, maar een eventuele Grand Theft Auto versie zal niet fout zijn ;).

* :+ Zexy Poo Maker heeft gesproken 8) *

6. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1

fifa is geen football,maar voetbal...is een erg groot verschil
    als je een x de kans zou krijgen om op een ps2 iss te spelen,praat je nooit meer over fifa...

oja,ipv footbal maak je er ff snel soccer van...

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jah PES en PES 2 zijn velen malen beter als FIFA.

8. masterape

masterape Guest

Jongens wel ff ontopic blijven,desnoods maak je een een eigen soccertopic ofzo. Na paar pagina's en heel wat reacties zal ik tussenstanden gaan opmaken.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Opsomtopic, hoewel door sommige beargumenteerd kan dit gewoon geen enkele andere kant op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina