1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Fiasco, hoe heb jij dat binnen in Paradise Falls voor elkaar gekregen? Als ik binnenkom komen er echt fucking veel gasten met dikke shotguns. Tips please :+
     
  2. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg m deze week in de brievenbus, hoe vinden jullie hem vergeleken met oblivion?
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Nope niet die, die quest die ik bedoel ( Rescue from Paradise ) krijg je van iemand in Paradise Falls zelf. Willem echt, doe gewoon die quest waar je die gasten naar Paradise Falls moet brengen! :+

    Eerst de quest Strictly Bussiness doen. Daarna kan je gewoon rond lopen in Paradise Falls, en net zoals bij Willem moet je dan de quest Rescue from Paradise spelen om die slaven te redden en al die handelaars te vermoorden.
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ah fuck! Ben net iedereen die bad is aan het killen in Paradise Falls. En heb al gesaved. Ach jammer :+
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat helemaal hebt uitgemoord kan je niet meer Strictly Business doen? Want dat heb ik ook gedaan. :+
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Nope, je moet die quest krijgen van die guard die bij de ingang staat.
    Deze gast dus:
    [​IMG]
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh die gast. Daar kreeg ik ruzie mee en 5 seconden later zat het hele dorp achter me aan :+
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Beter.

    Laat de rest van het forum me maar aanvullen. :+
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik vond oblivion een verschikkelijk slecht spel...

    I LOOOOOOOOOOOOVEEEEE FALLOUT 3 :thumbs:
     
  10. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een questgiver kwijt!

    Ik geloof Walter... Waarbij je de pijpleidingen in Megaton moet repareren.

    Volgens mij had ik ergens gelezen dat dit een bekende Bug is onder de console versies.
    Ik hoop niet er van die Fable II taferelen opduiken.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2009
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Heheh, die is ook spoorloos bij mij. Al is dat echt maar een 'extra super mini kleine quest' :+
     
  12. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, maar Exp is Exp he? ;)
    Trouwens, het valt me wel een beetje tegen dat er zo weinig side-quests zijn of ben ik die nog niet tegen gekomen. (Ben momenteel in Megaton en vrijwel nog niet écht bezig geweest met de mainquest).
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja, het is niet net als bij Oblivion dat er in elk dorpje/stadje honderden mensen zijn die lastig gevallen worden door ratten of willen dat je 20 stenen voor hen vindt... Iets waar ik me dood aan ergerde in Oblivion, de onnozelheid van 9 van de 10 sub-quests.

    Hier hebben de meeste Sub-Quests nog een verhaal en moet je meer doen dan wat monsters doden. Het zijn er ook minder, maar ik vind ze inhoudelijk veel beter. Daarnaast hebben ze vaak optionele doeleinden die je leuke dingen opleveren. Ik zou zeggen, verbreed je grenzen. ;)
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Grappig, die is bij mij ook verdwenen. Ik kon die items later nog wel bij iemand anders afleveren, maar dan kreeg je er alleen medicijnen voor (ik had liever de exp/karma).

    Trouwens, dat is mij ook gebeurd bij de hoofd van de regulators, waar je vingers van gedode tegenstanders kunt inleveren. Ineens spoorloos verdwenen... wel na een schorpioen aanval, dus misschien is ze zo stom geweest naar buiten te rennen en is daar overhoop gestoken. =(
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Maar de Nuka Cola Challenge quest vind ik dan weer heel wat erger dan een heleboel questen in Oblivion bij elkaar. ;):)
     
  16. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0

    Bedoel je hiermee dat het geen kwaad kan om nu al buiten Megaton er op uit te gaan zelfs als ik nog zo zwak ben?

    Klopt wat betreft die optionele doeleinden! Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar de medicine packs in de Super Duper Mart! Weet iemand waar ik die precies kan vinden? :)
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    weet iemand btw wanneer de uitbreidingen voor fallout 3 uitkomen??
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Januari, Februari, Maart. Nog niets zeker wanneer in die maanden. Stond al lang en breed aangekondigd en was ook al een tijdje op deze manier bekend hoor. ;):)
     
  19. ®øß

    ®øß Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb twee verschillende saves (een met goede karma (16 uur gespeeld) en een met slechte karma (4 uur gespeeld). Als ik op load druk, stonden daar ontzettend veel saves. Ik besloot daarom om alles weg te halen, behalve mijn save met slechte karma (de goede stond op autosave). Ik laad mijn spel en speel gewoon rustig, kom ik erachter dat ik mijn met slechte karma save bezig ben. Uiteraard had het spel al geautosaved, dus nu ben ik mijn save met goede karma kwijt. :emo:
     
  20. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb het spel maar weer is uit de kast gehaald en ben gelijk weer verslaafd. Kom eventjes vertellen wat ik heb meegemaakt ( dat kan echt mooi met deze game :9 ).

    Liep over een scrapyard en hoor opeens allemaal AK's afgaan. Ik loop om de hoek en zie daar 4 lijken rond een hond liggen, dit bleek dus dogmeat te zijn. Ik vind t wel een tof beest ^^..

    Daarna ging ik dus samen met dogmeat vault 108 bezoeken. Liep daar tussen die rotsen te snuffelen naar de ingang van die vault en opeens kwam er zo mannetje naar me toe rennen en sprak me aan. Bleek dus een 'bandit' te zijn. Hij stotterde als een gek en scheet zeven kleuren stront maar wou wel al mn caps :9 . 10 seconden later kon je z'n hoofd niet echt meer herkennen.

    Toen ging ik vault 108 in en daar liepen allemaal Gary's LOL. Volgens mij is t een of ander kloonlab. allemaal dezelfde figuren en zo agressief als de pest. Dogmeat kon hier mooi z'n gang gaan.

    Iemand trouwens enig idee hoe ik voorbij die poort komt in dat 'kinderdorp' ? Dat kind loopt alleen maar chagrijnig te doen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina