1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ®øß

    ®øß Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met hem praat en je kiest de juiste optie geeft hij je de quest Rescue from Paradise. Als je deze voltooid hebt, mag je naar binnen.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Net Tranquility Lane gedaan, wat een zieke en toffe quest was dat zeg! _O_
    Vind het ook echt tof dat Liam Neeson je vader speelt in de game, past precies. :D
     
  3. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, shivering all the time!
    Kan je die Rescue From Paradise quest ook nog doen als je die speech challenge al gewonnen hebt? Ik heb dat kind dus voorbij gepraat en heb die vault al bezocht, kan ik nu nog steeds zijn quest op de een of andere manier krijgen?
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2009
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Lijkt mij wel, je moet gewoon naar Paradise Falls gaan en dan die kinderen aanspreken daar binnen in Paradise Falls.
     
  5. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben net begonnen met dit spel, en ben nu bij de eerste stad. Ik heb in de Clinic zo'n mannetje vermoord omdat die mij aanviel, daarna kwam er een Autosave. Maar als ik nu naar buiten loop word ik gelijk beschoten door een grote groep en ik kan niet wegvluchten ofzo? En elke keer dus als ik dood ga kom ik weer in de Clinic terecht en word ik opgewacht buiten :p
    Als ik die andere Savegame laad kom ik in dat gebouw waar het allemaal begon.
    Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik afkom van die bewoners die mij willen vermoorden??
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had iets in het boekje gelezen van je gun wegdoen als iemand je wat wilt aandoen. maar of het werkt als je iemand vermoord hebt weet ik niet.
     
  7. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, dat lukt niet. en ik wil echt niet dat begin stukje overnieuw doen!
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb je niet een save van dat je personage voor de deur staat die je naar buiten leidt? Kan je daar mee verder gaan. En ach, wat geeft het om dat stuk opnieuw te doen? Is toch nog best leuk? En op 20 minuten gebeurd, nu je toch weet wat je moet doen.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Als je geen oudere save hebt dan zou ik overnieuw beginnen. Binnen een kwartiertje ben je alweer buiten. Ik raad iedereen trouwens aan om veel te saven, heb er nu 20 uur op zitten en al meer dan 250x gesaved :cool:
     
  10. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat als je 3 keer 24 uur slaapt buiten de omgeving, zullen ze je niet meer aanvallen.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    maar dan moet ie eerst zien weg te komen en hij zei dat hem dat niet lukte.
     
  12. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Toenet het spel uitgespeelt, Beetje jammer van het einde maar ook wel epic. _O_
    Iig, ik heb een paar vragen, want ik snap nou niet alles..
    1. Oke, nadat je je vader hebt gevonden help je dus met het project purify blabla om al het water te cleanen als ik het goed begrijp. Maar wat is die G.E.C.K. nou precies, hoezo moet je die halen?
    2. Wie zijn die enclave nou precies? Wat willen ze precies? Snapte hier weinig van. Ik werd meegenomen, in een cel gestopt en toen opeens moest ik met de president praten. Ook vielen de robots en de Enclave ventjes elkaar opeens aan. En hoe zit het met de president enzo? Van die fallout wiki word ik niet wijzer. Hopelijk kan iemand me dit uitleggen. :emo: :confused:
     
  13. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben gister maar overnieuw begonnen, en ik ben nu verder
     
  14. Symbiote RX

    Symbiote RX New Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    na lang twijfelen toch maar gekocht leuk spel nou nog uit de volt 101 zien te komen
     
  15. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geweldig spel is!
    Ik vond Oblivion tien keer niks, nooit gedacht dat deze game zo uit zou pakken.
    Ik heb nu 8 uur op de teller staan en ben Lvl. 4 (bijna 5).
    Wat ik zo goed vind aan deze game is dat je écht geforceerd wordt om bepaalde keuzes te maken om te overleven. Ik kwam net een trader op de Wastelands tegen en die heb ik maar afgemaakt omdat zijn gear mij wel aansprak en te weinig caps en ammo had.. :D
    Wel Bad Karma gekregen, maar het hing om leven en dood. :p
     
  16. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    edit
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2009
  17. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen wanneer je een beetje toffe armor tegenkomt? Die armor op het hoesje ziet er namelijk ongelovelijk vet uit! Zal nog wel even duren denk ik ... :mad:
     
  18. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je pas dragen na een bepaalde quest in de main quest
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hihi, ja, geweldig is dat! Jammer genoeg gebeurt dit alleen in het begin van het spel, ik kom nu om in de wapens en het geld. Ik ben lvl. 17.

    Dat is Power Armor. Er zijn verschillende soorten van, maar die op het hoesje is denk ik het Brotherhood of Steel Power Armor. Anders moet je even op de Fallout wiki kijken.
    Je kan PA alleen dragen als je via de hoofdverhaallijn bij de Brotherhood of Steel binnengelaten wordt. Je kan hen vinden in de Citadel, nabij Rivet City. Eenmaal in de Citadel, kan je Paladin Gunny vragen om je te trainen.
     
  20. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt. Maar ik had al gekeken op de Fallout 3 Wiki.
    Ik vroeg het hier omdat ik bang ben daar spoilers te lezen. Hier worden ze gelukkig in tags gezet. Althans.... Negen van de tien keer. :):
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina