UC of TS2 online ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door iaindevos, 3 mrt 2003.

1. iaindevos

iaindevos Soldier of Fortune

Leuk Bevonden:
    0
    Zal het ff proberen, maar ik ben er al aan gewend.

2. iaindevos

iaindevos Soldier of Fortune

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ook de wapens in TS2 beter dan in UC.

3. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wapens zijn vet niet balans gemaakt man v.b je stelt in MP modes een superwapen *2x machine-gun* in v.b en dan mol je iedereen gewoon ermee zonder dat je na moet denken welke wapen je moet kiezen:{ maar UC vind ik beter in MP modes en TS2 beters variaties en level build modes

4. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als je in UC flag canon of dat andere grote wapen (ook groot) hebt, dan ben je ook zwaar in het voordeel

5. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik speel niet altijd met die flakgun speel meer met Lightning gun met Savage *die kan met een shot zijn life bij laden *

6. ik vind TS2 beter omdat bij Unreal je zo verschrikkelijk snel kan draai daar raak ik maar niet aan gewend......

7. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb ze allebei gespeeld en persoonlijk vindt ik toch UC beter. Time Splitters 2 heeft meer mannetjes enzo alleen het mikken en inzoomen is inderdaad een beetje kut. Met UC kan je ook live en daar heb je alleen geen ''missies'' zoals bij TS2. Bij UC is dat meer vermoord de tegenstander.

8. masterape

masterape Guest

UC, lekkere snelle shooter die ik zeker live ga spelen.

9. the stealthgod

the stealthgod The time has come

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Uc persoonlijk leuker dan TS2 dus ik denk ook dat UC leuker is online :D

10. shootergod

shootergod Guest

nee. TS2 is leuker, met al die modes, het zijn geen 5 modes, maar zeker 15 :D

Deel Deze Pagina